quote:
Programma van Roosmarijn en Sander terugluisteren. Was gisteren hele toffe energieke radioquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef Bronson het volgende:
Weer zo'n sloom kutnummer. Verdomme het is vrijdagmiddag.
Jij als oldbie kent dat toch wel?quote:
Omdat Fashiontijd iets beschaafder klinkt?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heet dit niet gewoon zolderkamermasturbeertijd?
Ik zit op de begane grond.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heet dit niet gewoon zolderkamermasturbeertijd?
Hoi Marijequote:
Mooie jurk !quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:20 schreef Bronson het volgende:
Wie was hier ook alweer fan van Beth Ditto?
Fashionpost:
[ afbeelding ]
Die tetten!!quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:20 schreef Bronson het volgende:
Wie was hier ook alweer fan van Beth Ditto?
Fashionpost:
[ afbeelding ]
is dit een SC?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef wolfrolf het volgende:
Zo terugkijkend heeft deze slowchat louter kwaliteits TTs
Wanneer gaat het niet over tetten hier?quote:
Gisteren ging het over billen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wanneer gaat het niet over tetten hier?
dan ben ik blij dat ik er vandaag benquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteren ging het over billen.
Kleintjequote:
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Takke-folder
Gister was ie af. Drukklaar gemaakt en alles. Komen ze vandaag wéér met aanpassingen.
fax 2,33quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ah nog een restantje van fax 2
Soort nageboorte
wat zijn we toch natuurliefhebbersquote:
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Welcome to my world.
'Ik heb nog een aanpassing dan is ie akkoord.'
'Oké dank je, akkoord!'
'Oh wacht ik heb nog een aanpassing.'
'Oké, akkoord!'
'Wacht, Trudy van de receptie wil 'm nog een keer doorlezen, ze werkt parttime maar is er overmorgen weer, lukt het je om de brochure dan morgen aan te leveren?'
'Oké, Trudy is er vandaag weer maar ze heeft geen wijzigingen. Kan je ervoor zorgen dat de brochures deze week nog bij ons zijn? Oh dat is jammer, kan je niets regelen met de drukker dat het toch lukt? Volgende week is echt geen optie.'
'Super, het is gelukt, bedankt!'
'Trudy belt net vanaf haar yogales, ze wil liever een andere foto waar meneer een blauw vest aanheeft dan een groene blouse. Heb je de brochure al aangeleverd?'
Ik had naast "plaats nooit een foto van mij op Fok!" ook filmpjes moeten benoemen, zeker?quote:
Als je ze hebt moet je ze delen met de wereldquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had naast "plaats nooit een foto van mij op Fok!" ook filmpjes moeten benoemen, zeker?
If you have it, flaunt it mint3popjenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had naast "plaats nooit een foto van mij op Fok!" ook filmpjes moeten benoemen, zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |