Ik vind dat de CL wat formeler moet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van de SBS coverage? Vind die uitzending met publiek n beetje volksmennerij.
Niet beter of slechter dan bij de NOS.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van de SBS coverage? Vind die uitzending met publiek n beetje volksmennerij.
Nou dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een smet op de avond?
Die moordaanslag op Shaw heeft de hele wedstrijd bepaald.
Alleen in het Midden-Oosten worden moordaanslagen gepleegd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een smet op de avond?
Mua is geen rood?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een smet op de avond?
In de herhaling wel, maar snap wel dat de scheids hem niet geeft op dat moment.quote:
Gewoon genotquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
Waterreus een eigen show
Dat zou geweldig zijn PowerLoungen
Hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Waterreus en Ajax, blijft een opmerkelijke obsessie
Ben je een beetje mad?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
twitter:StuMathiesonMEN twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 23:06:20#mufc confirm Luke Shaw has a double fracture. Will have op in Manchester. reageer retweet
Kut accent van die Waterkneus.. ja laten we hem zijn eigen show gevenquote:totdah je het een keer maojmoak
Weer over Ajax beginnen inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee ik gun het PSV. Maarja het stuit me tegen het verkeerde been dat zulke mannetje die club vullen, idem met die van der Kerkhofjes.quote:
Opdoeken die club, doe uit dat licht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Voor Milik en Kazim is zelfs dat teveel gevraagdquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Ronald de Boer liet de twee momenten zien in de wedstrijd dat De Jong een duel won. Geweldig aanspeelpunt.
Je hallucineert.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik gun het PSV. Maarja het stuit me tegen het verkeerde been dat zulke mannetje die club vullen, idem met die van der Kerkhofjes.
"En dan win je ineens heel vaak"quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Weer over Ajax beginnen inderdaad
haha veel succes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Kun je ergens samenvattingen van de CL bekijken? Ik heb het geprobeerd bij SBS maar kreeg alleen horbach reclames en geen seconde voetbal ook niet nadat ik adblock had uitgeschakeld en alles opnieuw geladen had.
buitenlands commentaar vind ik geen bezwaar als er geen nederlandse optie is.
Ik conformeer met deze mening.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind dat de CL wat formeler moet.
Ik hoop het. Dat zou minder triest zijnquote:
Die komen toch zo er achteraan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Kun je ergens samenvattingen van de CL bekijken? Ik heb het geprobeerd bij SBS maar kreeg alleen horbach reclames en geen seconde voetbal ook niet nadat ik adblock had uitgeschakeld en alles opnieuw geladen had.
buitenlands commentaar vind ik geen bezwaar als er geen nederlandse optie is.
Die kans op het laatst had er wel in gemogen.. had hem zelf ook nog wel tussen de palen gekregenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vond de Jong nogal slecht spelen.
Met pindakaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Moreno mag ook wel eens een boterham eten.
Polletje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kans op het laatst had er wel in gemogen.. had hem zelf ook nog wel tussen de palen gekregen
Jij bent dan ook een kansloze trollquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vond de Jong nogal slecht spelen.
Zaadwedstrijd dusquote:
De herhaling van Dokter Tinus komt eraan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan er met een flink tempo doorheen!
Ik denk dat de scheidsrechter ook meteen zag dat het foute boel was en min of meer niet meer gedacht heeft om een kaart te geven en een penalty.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In de herhaling wel, maar snap wel dat de scheids hem niet geeft op dat moment.
Hart van Nederland wachtquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan er met een flink tempo doorheen!
Dat is op SBS9quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hart van Nederland wacht
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een flut samenvatting zeg
Je hebt niks te klagen.quote:
Wat is SBS9?quote:
SBS6 maar dan omgedraaid.quote:
Ga je die nog vaak maken?quote:
Heb iets gevonden, bij nu.nl kon ik een account maken met nep gegevens en zowaar ik krijg iets in beeld!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige mensen doen alsof United net als Barca of Real speelt.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Denken dat PSV ook maar enige kans heeft vanavond.
Gratis weg bij mesjester.quote:
Haha nouja ze creerden kans op kansquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha.
Engeland zakt keer op keer hard door het ijs in Europa.
Mag wel langer dan 21 sec.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit iemand te wachten op een samenvatting van zo'n wedstrijd?
morgen gewoon weer college gozerquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Moet je niet gaan feesten in de stad ofzo?
is dat verplicht?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen gewoon weer college gozer
Naar colleges gaan...quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen gewoon weer college gozer
Neuhquote:
alfa student gespotquote:
Ouwe jurist van mequote:
Geneeskunde. Magna cum laude.quote:
Met thuiszitten, vastquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geneeskunde. Magna cum laude.
Potverdomme 500 ekkies misgelopen door Citeh mangquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja toch, in de avond genieten van Arsenal
[..]
na de reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
nuquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Potverdomme 500 ekkies misgelopen door Citeh mangdamn balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook 20 euries kwijt dankzij United
ik wed nooit meer op die honden
Colleges waren niet verplicht en ijverige meisjes schreven hun blok vol. Best te doen.quote:
Ditquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef tompsv18 het volgende:
wat een kut interview, je moet Louis wel een beetje opfokken
Wel gewaagd dit hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Wolfsburg winnen op Old Trafford.
Was het toch ook? PSV 2 kansen, 2 goalsquote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vraag het voortaan aan mij en ik geef je de juiste uitslagen!
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 23:33:58Guardado ook naar het ziekenhuis. Enkel dubbelgeklapt. MRI wordt gemaakt. reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 23:33:58Guardado ook naar het ziekenhuis. Enkel dubbelgeklapt. MRI wordt gemaakt. reageer retweet
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat hij niet speelt zaterdag, wat jij?
Jaaaa schaarsquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo onzeker dat het schattig is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Zie em losgaan die Portugese nicht
Ik ook.quote:
Zaterdag wordt er niet gewonnen denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doettie zodat zijn kopje modric raakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zo onzeker dat het schattig is.
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n foto kan je waarschijnlijk van elke voetballer wel vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hattrick Weghorst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zaterdag wordt er niet gewonnen denk ik
Doet hij wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zo'n foto kan je waarschijnlijk van elke voetballer wel vinden.
Doettie uit ijdelheid man, lijkt die groter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker hoor.
[ afbeelding ]
fapfapquote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef Coco98 het volgende:
Ik vond de NOS samenvattingen toch iets beter.
Iedereen heeft zo zijn hobbies.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
bazengifquote:
Stop alsjeblieft. Dit is zo ontzettend storendquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn hobbies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat echt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik zap weg, SBS 6 overtreedt de wettelijke 7 minuten per uur reclame
Ik heb zin in donderdagquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
gelukkig zendt SBS niet de EL uit
stel je voor, wedstrijden live die beginnen om 21:05 en vervolgens alle 500 wedstrijden te samenvatten erna
Dit wordt de laatste, ik beloof het. Heb er wel meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft. Dit is zo ontzettend storend
Valt mee, na 5 minuten hebben ze groep A t/m G al gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
stel je voor, wedstrijden live die beginnen om 21:05 en vervolgens alle 500 wedstrijden te samenvatten erna
denk het nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doet ziggosport/sport 1 ook de CL
Nee 12quote:
In ieder geval heerlijk lange avond en dan uitbulken met de samenvattingen, genot.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ook. Celtic gaat winnen.
Ik vraag me af: Hoe kan je geen hekel aan die gast?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit wordt de laatste, ik beloof het. Heb er wel meer.
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet erg nee bij RTL met Genee, Derksen en Kieft (of komt Gijp nu weer?)quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval heerlijk lange avond en dan uitbulken met de samenvattingen, genot.
Ik heb gek genoeg geen hekel aan hem, die arme drol is gewon een slachtoffer, hoort al zijn hele leven dat hij de beste is, beter dan wie dan ook. Kan niet goed zijn voor weke kinderhersens, heeft nooit de kans gehad op te groeien als een evenwichtig mens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vraag me af: Hoe kan je geen hekel aan die gast?
Neem aan Kieft.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg nee bij RTL met Genee, Derksen en Kieft (of komt Gijp nu weer?)
Goede postquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk al niet meer.
Sowieso interesseert het me stiekem niet zo hoe die enge Penaldo zijn penalty's inschiet.
bakkesquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk al niet meer.
Sowieso interesseert het me stiekem niet zo hoe die enge Penaldo zijn penalty's inschiet.
Eigenlijk valt het percentage gelukte penalty's nog tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk al niet meer.
Tjah misschien moet ik hem niet beoordelen als een "normaal mens". Maar aan de hand van de maatstaven: bescheidenheid, zachtmoedig en altruïstisch is het een ontzettende kwal met zijn enge dansje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg geen hekel aan hem, die arme drol is gewon een slachtoffer, hoort al zijn hele leven dat hij de beste is, beter dan wie dan ook. Kan niet goed zijn voor weke kinderhersens, heeft nooit de kans gehad op te groeien als een evenwichtig mens.
Echt he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
SBS6:
20min reclame
2 samenvattingen van maximaal 25 seconden....
Echt een mensonterend figuur. Walgelijk, onbeschrijfelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Gooi Jan-jood uit het raam met de ijskast erachteraan , laat je helemaaaaal gaaaaan
Ik vind de EL juist wel bij sbs6 passen. Een beetje opleving van Oldenburg bij al die troosteloze potjes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat doet Sierd juistquote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind de EL juist wel bij sbs6 passen. Een beetje opleving van Oldenburg bij al die troosteloze potjes.
Hier kijk je alleen maar naar als je zelfmoordplannen hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt een mensonterend figuur. Walgelijk, onbeschrijfelijk.
Ah dus dit keek Joost Zwagerman dusquote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier kijk je alleen maar naar als je zelfmoordplannen hebt
Die keek ook DWDD , zelfde ongeinquote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ah dus dit keek Joost Zwagerman dus
Tom keek niet blijquote:Op woensdag 16 september 2015 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Als Sjoerd nu naast Jan Jood was komen aanschuiven was de ebola in de pan geslagen. Bij Studio Voetbal was dat net zo kansloos.
Het is hier FANTASTISCH. Zonnetje schijnt, het is klokslag twee uur, Kuip stroomt vol en we gaan GENIETEN van Feyenoord - SC Putten.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier kijk je alleen maar naar als je zelfmoordplannen hebt
Ja tof man, ze schakelen pas in als alle spelers op hun positie staan. Ik wil ze in de tunnel zien, de volledige CL-anthem horen, etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de hele setting van de uitzending echt 100 keer sfeervoller dan bij de NOS
Arme Sjoerdquote:Op woensdag 16 september 2015 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leek wel een vader en zoon moment.
spoilerquote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Break a leg the coach told me, that asshole.
Start een petitie zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft echt iemand een idee of plan om Jan-Joost we te krijgen. Ik ben die vent echt zat. Zijn geveinsde gezelligheid, die drang om zelfs van een begrafenis een spectaculaire show te maken. Zum kotzen. Altijd maar dat 'dat wordt een lekker potje' of 'een BIL-JART LA-KEN van jewelste'.
Gelukkig is het nu 4 man op de commerciele zenderquote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeur jongens... alsof die zelfbenoemde quasi-intelligente analyses bij de NOS zo geweldig waren, 4 man aan een desk met gortdroog commentaar
zet een spoiler tagquote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Break a leg the coach told me, that asshole.
Dat riepen (en deden) wij 2 jaar? terug ook toen Ajax tegen ManU moest dus niet hypocriet doenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind dit lekker voor diegene die zeiden dat ze even gratis 130 euro gingen incasseren door 100 euro op united te zetten.
Nah ik heb dat niet gezegd. En het lijkt me sterk dat je toen 2,3 keer je inzet kreeg.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat riepen (en deden) wij 2 jaar? terug ook toen Ajax tegen ManU moest dus niet hypocriet doen![]()
Sterker nog, had vanavond ook tegen PSV gewed, gelukkig geen 100..
doe niet zo gemeen tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet niet eens iets engs joh zeurkous
ik vind de setting wel beter, inclusief publiekquote:Op woensdag 16 september 2015 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu 4 man op de commerciele zender
Na zo'n avond toch nog even een verkapte 'ja maar de prestatie van Ajax was beter hoor, jaren terug'- post.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ben heel erg blij dat PSV heeft kunnen winnen. Het was natuurlijk allemaal niet geweldig en Manchester United zal zo'n wedstrijd 8 vd 10 keer gewoon winnen. Maar als je als PSV zijnde op dit moment dat toch een keer wint is gewoon top. Af en toe wint een Nederlandse club gewoon van een top club. Ajax won van City en Barcelona bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik die clubs op dit moment nog wel iets hoger aanschrijf dan Manchester United.
Hebben ze alsnog meer dan de 0 punten die iedereen hier voorspelde.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Komakie het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat ze nu 5 keer verliezen
Je kunt die twee presentaties natuurlijk nooit vergelijken. Barça heeft normaliter meer kwaliteit dan ManU maar Barça was destijds al geplaatst.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Na zo'n avond toch nog even een verkapte 'ja maar de prestatie van Ajax was beter hoor, jaren terug'- post.
Mwah voor de rust moesten ze natuurlijk uitlopen naar 0-2 en 0-3, toen viel die gelijkmaker uit het niets binnen. Daarvoor leek PSV rijp voor de slacht.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Jivis het volgende:
Vond dat 'heel veel geluk' bij PSV ook wel meevallen, ik zie Ajax ook nog wel van dit Manchester United winnen. Het is gewoon heel matig wat Van Gaal met die ploeg op de mat legt. Behalve die eerste goal hebben ze eigenlijk niks goed gedaan. Ja oke, domineren, maar we weten allemaal wat dat voorstelt in het hedendaagse voetbal.
Het enige geluk dat PSV had is dat Moreno er niet af werd gestuurd, verder hebben ze prima gespeeld.
Ik vind trouwens niet dat Moreno rood had moeten hebben. Het was helemaal geen gemene overtreding. Dat was in de wedstrijd ook goed te merken: het publiek reageerde nauwelijks en de spelers van United appelleerden geen seconde. Achteraf lijkt dit raar om te zeggen omdat we de slomo en uitkomst hebben gezien maar ik had rood echt overdreven gevonden.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Jivis het volgende:
Vond dat 'heel veel geluk' bij PSV ook wel meevallen, ik zie Ajax ook nog wel van dit Manchester United winnen. Het is gewoon heel matig wat Van Gaal met die ploeg op de mat legt. Behalve die eerste goal hebben ze eigenlijk niks goed gedaan. Ja oke, domineren, maar we weten allemaal wat dat voorstelt in het hedendaagse voetbal.
Het enige geluk dat PSV had is dat Moreno er niet af werd gestuurd, verder hebben ze prima gespeeld.
Klinkt misschien gek, maar ik denk dat wanneer Shaw niet zijn been had gebroken en verontwaardigd opstond, en alle spelers naar de scheids zouden gaan. Dan was de bal geheid op de stip gegaan inclusief een kaart.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind trouwens niet dat Moreno rood had moeten hebben. Het was helemaal geen gemene overtreding. Dat was in de wedstrijd ook goed te merken: het publiek reageerde nauwelijks en de spelers van United appelleerden geen seconde. Achteraf lijkt dit raar om te zeggen omdat we de slomo en uitkomst hebben gezien maar ik had rood echt overdreven gevonden.
In de herhaling zag je pas dat het een donderrode kaart had moeten zijn maar ik dacht zelf ook dat het een onschuldige tackle was. En aangezien de scheidsrechter geen herhaling ziet is het te billijken dat ie 'm niet gaf.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind trouwens niet dat Moreno rood had moeten hebben. Het was helemaal geen gemene overtreding. Dat was in de wedstrijd ook goed te merken: het publiek reageerde nauwelijks en de spelers van United appelleerden geen seconde. Achteraf lijkt dit raar om te zeggen omdat we de slomo en uitkomst hebben gezien maar ik had rood echt overdreven gevonden.
Ik denk dat als Shaw zijn been niet had gebroken, niemand nog een seconde over die tackle had gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik denk dat wanneer Shaw niet zijn been had gebroken en verontwaardigd opstond, en alle spelers naar de scheids zouden gaan. Dan was de bal geheid op de stip gegaan inclusief een kaart.
Wat heeft Veltman er nu weer mee te maken ?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat als Shaw zijn been niet had gebroken, niemand nog een seconde over die tackle had gesproken.
Maar wel logisch dat het vooral de Ajacieden zijn die er over blijven zeuren. Jaloezie en het feit dat ze denken dat een goede CV zijn broekje wit moet houden, omdat ze al zo lang naar Veltman zitten te kijken.
Omdat het gezeik op een verdediger die er wel stevig in durft te gaan precies is wat er mis is met de eredivisie.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft Veltman er nu weer mee te maken ?
Dat laatste klopt wel maar wat die mongool van een Moreno doet is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat het gezeik op een verdediger die er wel stevig in durft te gaan precies is wat er mis is met de eredivisie.
Iedereen denkt dat het type Veltman is wat een CV moet zijn, terwijl zo'n halfzachte Jan Doedel precies is wat er fout is met het Nederlandse voetbal.
Volgens mij zit iedereen te bashen op Veltman dus waar je die onzin vandaan haalt dat die zo opgehemeld wordt is me een raadsel.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat het gezeik op een verdediger die er wel stevig in durft te gaan precies is wat er mis is met de eredivisie.
Iedereen denkt dat het type Veltman is wat een CV moet zijn, terwijl zo'n halfzachte Jan Doedel precies is wat er fout is met het Nederlandse voetbal.
Het gezeik op een verdediger die iemands been op meerdere plaatsen breekt. Er stevig in gaan mag best.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was gewoon een ogen dicht en alles strak, vol voor de bal gaan. Met als enige idee dat die bal niet op goal mag. Tjah dan kom je volkomen onbesuisd in. Wat Veltman ermee te maken heeft zie ik niet direct in.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat als Shaw zijn been niet had gebroken, niemand nog een seconde over die tackle had gesproken.
Maar wel logisch dat het vooral de Ajacieden zijn die er over blijven zeuren. Jaloezie en het feit dat ze denken dat een goede CV zijn broekje wit moet houden, omdat ze al zo lang naar Veltman zitten te kijken.
Precies mijn punt. Hij gaat er namelijk niet in om zijn been te breken.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het gezeik op een verdediger die iemands been op meerdere plaatsen breekt. Er stevig in gaan mag best.
Zeker niet fair.. ik ben van mening dat je er als verdediger best hard in mag gaan maar dat het been breken van een tegenstander altijd het gevolg is van ongelofelijke lompheid, onkunde of krankzinnig risicovol inkomen.. een normale verdedigende actie levert geen gebroken benen op..alleen idioten krijgen dat voor elkaar. Het is toch geen toeval dat die randdebiel op het WK zijn eigen been brak? Toen kwam hij ook al zo achterlijk in glijden.. hadden we bijna Robben kunnen begraven in de Braziliaanse junglequote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie laten je verblinden door de gevolgen, niet door de actie.
Stevige maar faire ingreep. Kunnen veel eredivisie verdedigers nog wat van leren.
Ik vond zijn tweede been wel iets te wild doorgaan, staat ook nog eens gehoekt waardoor je als verdediger eigenlijk zeker weet dat je wat meer raakt dan alleen de bal.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Hij gaat er namelijk niet in om zijn been te breken.
Hij gaat er stevig in en die jongen breekt zijn been.
De actie is niet het probleem, maar het gevolg is waar je over zeurt.
Ik heb je normaal best hoog zien qua niveau van reageren.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeker niet fair.. ik ben van mening dat je er als verdediger best hard in mag gaan maar dat het been breken van een tegenstander altijd het gevolg is van ongelofelijke lompheid, onkunde of krankzinnig risicovol inkomen.. een normale verdedigende actie levert geen gebroken benen op..alleen idioten krijgen dat voor elkaar.
Van mij mag je vinden wat je wil.. ik ben van mening dat gebroken benen op een voetbalveld meestal geen ongeluk zijn, of je moet met je voet blijven haken in het veld wat ik een keer zag. Roekeloos voor de bal gaan met een grote kans om een tegenstander zwaar te blesseren kan ik gewoon niet fair vinden. Vind het bijna jammer dat een PSV'er zijn poot niet heeft gebroken, benieuwd hoe er dan was gepraat hierquote:Op woensdag 16 september 2015 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb je normaal best hoog zien qua niveau van reageren.
Maar zo'n onzin heb ik zelden gelezen.
Als hij niet ingreep, had iedereen hem weer vervloekt aan PSV-zijde.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
Keurig op de bal, geen gestrekte benen. Alleen komt het tweede van van Moreno zeer ongelukkig terecht, waardoor de voet van Shaw klem komt te zitten en zijn been een team krijgt tegelijkertijd.
Domme pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |