Dat vind ik niet erg nee bij RTL met Genee, Derksen en Kieft (of komt Gijp nu weer?)quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval heerlijk lange avond en dan uitbulken met de samenvattingen, genot.
Ik heb gek genoeg geen hekel aan hem, die arme drol is gewon een slachtoffer, hoort al zijn hele leven dat hij de beste is, beter dan wie dan ook. Kan niet goed zijn voor weke kinderhersens, heeft nooit de kans gehad op te groeien als een evenwichtig mens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vraag me af: Hoe kan je geen hekel aan die gast?
Neem aan Kieft.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg nee bij RTL met Genee, Derksen en Kieft (of komt Gijp nu weer?)
Goede postquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk al niet meer.
Sowieso interesseert het me stiekem niet zo hoe die enge Penaldo zijn penalty's inschiet.
bakkesquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk al niet meer.
Sowieso interesseert het me stiekem niet zo hoe die enge Penaldo zijn penalty's inschiet.
Eigenlijk valt het percentage gelukte penalty's nog tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk al niet meer.
Tjah misschien moet ik hem niet beoordelen als een "normaal mens". Maar aan de hand van de maatstaven: bescheidenheid, zachtmoedig en altruïstisch is het een ontzettende kwal met zijn enge dansje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg geen hekel aan hem, die arme drol is gewon een slachtoffer, hoort al zijn hele leven dat hij de beste is, beter dan wie dan ook. Kan niet goed zijn voor weke kinderhersens, heeft nooit de kans gehad op te groeien als een evenwichtig mens.
Echt he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
SBS6:
20min reclame
2 samenvattingen van maximaal 25 seconden....
Echt een mensonterend figuur. Walgelijk, onbeschrijfelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Gooi Jan-jood uit het raam met de ijskast erachteraan , laat je helemaaaaal gaaaaan
Ik vind de EL juist wel bij sbs6 passen. Een beetje opleving van Oldenburg bij al die troosteloze potjes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:43 schreef Rickertman96 het volgende:
gelukkig zendt SBS niet de EL uit
stel je voor, wedstrijden live die beginnen om 21:05 en vervolgens alle 500 wedstrijden te samenvatten erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |