Dat doet Sierd juistquote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind de EL juist wel bij sbs6 passen. Een beetje opleving van Oldenburg bij al die troosteloze potjes.
Hier kijk je alleen maar naar als je zelfmoordplannen hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt een mensonterend figuur. Walgelijk, onbeschrijfelijk.
Ah dus dit keek Joost Zwagerman dusquote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier kijk je alleen maar naar als je zelfmoordplannen hebt
Die keek ook DWDD , zelfde ongeinquote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ah dus dit keek Joost Zwagerman dus
Tom keek niet blijquote:Op woensdag 16 september 2015 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Als Sjoerd nu naast Jan Jood was komen aanschuiven was de ebola in de pan geslagen. Bij Studio Voetbal was dat net zo kansloos.
Het is hier FANTASTISCH. Zonnetje schijnt, het is klokslag twee uur, Kuip stroomt vol en we gaan GENIETEN van Feyenoord - SC Putten.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier kijk je alleen maar naar als je zelfmoordplannen hebt
Ja tof man, ze schakelen pas in als alle spelers op hun positie staan. Ik wil ze in de tunnel zien, de volledige CL-anthem horen, etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de hele setting van de uitzending echt 100 keer sfeervoller dan bij de NOS
Arme Sjoerdquote:Op woensdag 16 september 2015 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leek wel een vader en zoon moment.
spoilerquote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Break a leg the coach told me, that asshole.
Start een petitie zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft echt iemand een idee of plan om Jan-Joost we te krijgen. Ik ben die vent echt zat. Zijn geveinsde gezelligheid, die drang om zelfs van een begrafenis een spectaculaire show te maken. Zum kotzen. Altijd maar dat 'dat wordt een lekker potje' of 'een BIL-JART LA-KEN van jewelste'.
Gelukkig is het nu 4 man op de commerciele zenderquote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeur jongens... alsof die zelfbenoemde quasi-intelligente analyses bij de NOS zo geweldig waren, 4 man aan een desk met gortdroog commentaar
zet een spoiler tagquote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Break a leg the coach told me, that asshole.
Dat riepen (en deden) wij 2 jaar? terug ook toen Ajax tegen ManU moest dus niet hypocriet doenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind dit lekker voor diegene die zeiden dat ze even gratis 130 euro gingen incasseren door 100 euro op united te zetten.
Nah ik heb dat niet gezegd. En het lijkt me sterk dat je toen 2,3 keer je inzet kreeg.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat riepen (en deden) wij 2 jaar? terug ook toen Ajax tegen ManU moest dus niet hypocriet doen![]()
Sterker nog, had vanavond ook tegen PSV gewed, gelukkig geen 100..
doe niet zo gemeen tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet niet eens iets engs joh zeurkous
ik vind de setting wel beter, inclusief publiekquote:Op woensdag 16 september 2015 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu 4 man op de commerciele zender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |