Ik vind dat de CL wat formeler moet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van de SBS coverage? Vind die uitzending met publiek n beetje volksmennerij.
Niet beter of slechter dan bij de NOS.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van de SBS coverage? Vind die uitzending met publiek n beetje volksmennerij.
Nou dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een smet op de avond?
Die moordaanslag op Shaw heeft de hele wedstrijd bepaald.
Alleen in het Midden-Oosten worden moordaanslagen gepleegd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een smet op de avond?
Mua is geen rood?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een smet op de avond?
In de herhaling wel, maar snap wel dat de scheids hem niet geeft op dat moment.quote:
Gewoon genotquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
Waterreus een eigen show
Dat zou geweldig zijn PowerLoungen
Hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Waterreus en Ajax, blijft een opmerkelijke obsessie
Ben je een beetje mad?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
twitter:StuMathiesonMEN twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 23:06:20#mufc confirm Luke Shaw has a double fracture. Will have op in Manchester. reageer retweet
Kut accent van die Waterkneus.. ja laten we hem zijn eigen show gevenquote:totdah je het een keer maojmoak
Weer over Ajax beginnen inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee ik gun het PSV. Maarja het stuit me tegen het verkeerde been dat zulke mannetje die club vullen, idem met die van der Kerkhofjes.quote:
Opdoeken die club, doe uit dat licht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Voor Milik en Kazim is zelfs dat teveel gevraagdquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Ronald de Boer liet de twee momenten zien in de wedstrijd dat De Jong een duel won. Geweldig aanspeelpunt.
Je hallucineert.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik gun het PSV. Maarja het stuit me tegen het verkeerde been dat zulke mannetje die club vullen, idem met die van der Kerkhofjes.
"En dan win je ineens heel vaak"quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Weer over Ajax beginnen inderdaad
haha veel succes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Kun je ergens samenvattingen van de CL bekijken? Ik heb het geprobeerd bij SBS maar kreeg alleen horbach reclames en geen seconde voetbal ook niet nadat ik adblock had uitgeschakeld en alles opnieuw geladen had.
buitenlands commentaar vind ik geen bezwaar als er geen nederlandse optie is.
Ik conformeer met deze mening.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind dat de CL wat formeler moet.
Ik hoop het. Dat zou minder triest zijnquote:
Die komen toch zo er achteraan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Kun je ergens samenvattingen van de CL bekijken? Ik heb het geprobeerd bij SBS maar kreeg alleen horbach reclames en geen seconde voetbal ook niet nadat ik adblock had uitgeschakeld en alles opnieuw geladen had.
buitenlands commentaar vind ik geen bezwaar als er geen nederlandse optie is.
Die kans op het laatst had er wel in gemogen.. had hem zelf ook nog wel tussen de palen gekregenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vond de Jong nogal slecht spelen.
Met pindakaas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Moreno mag ook wel eens een boterham eten.
Polletje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kans op het laatst had er wel in gemogen.. had hem zelf ook nog wel tussen de palen gekregen
Jij bent dan ook een kansloze trollquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vond de Jong nogal slecht spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |