Met thuiszitten, vastquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geneeskunde. Magna cum laude.
Potverdomme 500 ekkies misgelopen door Citeh mangquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja toch, in de avond genieten van Arsenal
[..]
na de reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
nuquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Potverdomme 500 ekkies misgelopen door Citeh mangdamn balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook 20 euries kwijt dankzij United
ik wed nooit meer op die honden
Colleges waren niet verplicht en ijverige meisjes schreven hun blok vol. Best te doen.quote:
Ditquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef tompsv18 het volgende:
wat een kut interview, je moet Louis wel een beetje opfokken
Wel gewaagd dit hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Wolfsburg winnen op Old Trafford.
Was het toch ook? PSV 2 kansen, 2 goalsquote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vraag het voortaan aan mij en ik geef je de juiste uitslagen!
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 23:33:58Guardado ook naar het ziekenhuis. Enkel dubbelgeklapt. MRI wordt gemaakt. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |