abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156133462
Dubbele beenbreuk dus voor Shaw
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=804
  woensdag 16 september 2015 @ 08:33:15 #277
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_156133714
Ben heel erg blij dat PSV heeft kunnen winnen. Het was natuurlijk allemaal niet geweldig en Manchester United zal zo'n wedstrijd 8 vd 10 keer gewoon winnen. Maar als je als PSV zijnde op dit moment dat toch een keer wint is gewoon top. Af en toe wint een Nederlandse club gewoon van een top club. Ajax won van City en Barcelona bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik die clubs op dit moment nog wel iets hoger aanschrijf dan Manchester United.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:06:59 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156147296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ben heel erg blij dat PSV heeft kunnen winnen. Het was natuurlijk allemaal niet geweldig en Manchester United zal zo'n wedstrijd 8 vd 10 keer gewoon winnen. Maar als je als PSV zijnde op dit moment dat toch een keer wint is gewoon top. Af en toe wint een Nederlandse club gewoon van een top club. Ajax won van City en Barcelona bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik die clubs op dit moment nog wel iets hoger aanschrijf dan Manchester United.
Na zo'n avond toch nog even een verkapte 'ja maar de prestatie van Ajax was beter hoor, jaren terug'- post.

:')
pi_156147553
dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:[/b]

Nog 5 te spelen, PSV wint met heel veel geluk en denken aan overwinteren _O- _O- _O-
[/quote]

Het ging er om dat iedereen hier zo gigantisch negatief was en zei dat PSV 0 punten zou gaan halen. Ik was 1 van de weinigen die wel zei dat PSV wat punten zou gaan pakken en kans had om te overwinteren (dus minimaal 3e in de groep).

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Komakie het volgende:

Ik zie het zo gebeuren dat ze nu 5 keer verliezen :')
Hebben ze alsnog meer dan de 0 punten die iedereen hier voorspelde.
pi_156147785
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Na zo'n avond toch nog even een verkapte 'ja maar de prestatie van Ajax was beter hoor, jaren terug'- post.

:')
Je kunt die twee presentaties natuurlijk nooit vergelijken. Barça heeft normaliter meer kwaliteit dan ManU maar Barça was destijds al geplaatst.

Gewoon super knap van PSV en een enorme opsteker voor het Nederlandse voetbal. Net als met Ajax destijds.
pi_156147850
Vond dat 'heel veel geluk' bij PSV ook wel meevallen, ik zie Ajax ook nog wel van dit Manchester United winnen. Het is gewoon heel matig wat Van Gaal met die ploeg op de mat legt. Behalve die eerste goal hebben ze eigenlijk niks goed gedaan. Ja oke, domineren, maar we weten allemaal wat dat voorstelt in het hedendaagse voetbal.

Het enige geluk dat PSV had is dat Moreno er niet af werd gestuurd, verder hebben ze prima gespeeld.
Amen.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:32:42 #282
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156147970
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Jivis het volgende:
Vond dat 'heel veel geluk' bij PSV ook wel meevallen, ik zie Ajax ook nog wel van dit Manchester United winnen. Het is gewoon heel matig wat Van Gaal met die ploeg op de mat legt. Behalve die eerste goal hebben ze eigenlijk niks goed gedaan. Ja oke, domineren, maar we weten allemaal wat dat voorstelt in het hedendaagse voetbal.

Het enige geluk dat PSV had is dat Moreno er niet af werd gestuurd, verder hebben ze prima gespeeld.
Mwah voor de rust moesten ze natuurlijk uitlopen naar 0-2 en 0-3, toen viel die gelijkmaker uit het niets binnen. Daarvoor leek PSV rijp voor de slacht.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156148178
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:28 schreef Jivis het volgende:

Ik vind trouwens niet dat Moreno rood had moeten hebben. Het was helemaal geen gemene overtreding. Dat was in de wedstrijd ook goed te merken: het publiek reageerde nauwelijks en de spelers van United appelleerden geen seconde. Achteraf lijkt dit raar om te zeggen omdat we de slomo en uitkomst hebben gezien maar ik had rood echt overdreven gevonden.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:45:07 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156148320
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind trouwens niet dat Moreno rood had moeten hebben. Het was helemaal geen gemene overtreding. Dat was in de wedstrijd ook goed te merken: het publiek reageerde nauwelijks en de spelers van United appelleerden geen seconde. Achteraf lijkt dit raar om te zeggen omdat we de slomo en uitkomst hebben gezien maar ik had rood echt overdreven gevonden.
Klinkt misschien gek, maar ik denk dat wanneer Shaw niet zijn been had gebroken en verontwaardigd opstond, en alle spelers naar de scheids zouden gaan. Dan was de bal geheid op de stip gegaan inclusief een kaart.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156148337
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

In de herhaling zag je pas dat het een donderrode kaart had moeten zijn maar ik dacht zelf ook dat het een onschuldige tackle was. En aangezien de scheidsrechter geen herhaling ziet is het te billijken dat ie 'm niet gaf.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 16 september 2015 @ 18:50:14 #286
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156148455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Klinkt misschien gek, maar ik denk dat wanneer Shaw niet zijn been had gebroken en verontwaardigd opstond, en alle spelers naar de scheids zouden gaan. Dan was de bal geheid op de stip gegaan inclusief een kaart.
Ik denk dat als Shaw zijn been niet had gebroken, niemand nog een seconde over die tackle had gesproken.

Maar wel logisch dat het vooral de Ajacieden zijn die er over blijven zeuren. Jaloezie en het feit dat ze denken dat een goede CV zijn broekje wit moet houden, omdat ze al zo lang naar Veltman zitten te kijken.
pi_156148515
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat als Shaw zijn been niet had gebroken, niemand nog een seconde over die tackle had gesproken.

Maar wel logisch dat het vooral de Ajacieden zijn die er over blijven zeuren. Jaloezie en het feit dat ze denken dat een goede CV zijn broekje wit moet houden, omdat ze al zo lang naar Veltman zitten te kijken.
Wat heeft Veltman er nu weer mee te maken ?
pi_156148547
quote:
If you can't get a result against fecking PSV then there's no hope
  woensdag 16 september 2015 @ 18:56:26 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156148607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:52 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wat heeft Veltman er nu weer mee te maken ?
Omdat het gezeik op een verdediger die er wel stevig in durft te gaan precies is wat er mis is met de eredivisie.

Iedereen denkt dat het type Veltman is wat een CV moet zijn, terwijl zo'n halfzachte Jan Doedel precies is wat er fout is met het Nederlandse voetbal.
pi_156148661
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Omdat het gezeik op een verdediger die er wel stevig in durft te gaan precies is wat er mis is met de eredivisie.

Iedereen denkt dat het type Veltman is wat een CV moet zijn, terwijl zo'n halfzachte Jan Doedel precies is wat er fout is met het Nederlandse voetbal.
Dat laatste klopt wel maar wat die mongool van een Moreno doet is weer het andere uiterste.
pi_156148676
quote:

[..]

Volgens mij zit iedereen te bashen op Veltman dus waar je die onzin vandaan haalt dat die zo opgehemeld wordt is me een raadsel.
Verder geen gezeik op Moreno maar hij had een rode kaart kunnen krijgen (en als je de herhaling zag moeten krijgen). Soms zit het mee en soms zit het tegen.
pi_156148703
quote:

[..]

Het gezeik op een verdediger die iemands been op meerdere plaatsen breekt. Er stevig in gaan mag best.
  woensdag 16 september 2015 @ 19:01:48 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156148749
Jullie laten je verblinden door de gevolgen, niet door de actie.

Stevige maar faire ingreep. Kunnen veel eredivisie verdedigers nog wat van leren.
  woensdag 16 september 2015 @ 19:03:13 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156148789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het was gewoon een ogen dicht en alles strak, vol voor de bal gaan. Met als enige idee dat die bal niet op goal mag. Tjah dan kom je volkomen onbesuisd in. Wat Veltman ermee te maken heeft zie ik niet direct in.
  woensdag 16 september 2015 @ 19:04:04 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156148815
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het gezeik op een verdediger die iemands been op meerdere plaatsen breekt. Er stevig in gaan mag best.
Precies mijn punt. Hij gaat er namelijk niet in om zijn been te breken.

Hij gaat er stevig in en die jongen breekt zijn been.

De actie is niet het probleem, maar het gevolg is waar je over zeurt.
pi_156148829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie laten je verblinden door de gevolgen, niet door de actie.

Stevige maar faire ingreep. Kunnen veel eredivisie verdedigers nog wat van leren.
Zeker niet fair.. ik ben van mening dat je er als verdediger best hard in mag gaan maar dat het been breken van een tegenstander altijd het gevolg is van ongelofelijke lompheid, onkunde of krankzinnig risicovol inkomen.. een normale verdedigende actie levert geen gebroken benen op..alleen idioten krijgen dat voor elkaar. Het is toch geen toeval dat die randdebiel op het WK zijn eigen been brak? Toen kwam hij ook al zo achterlijk in glijden.. hadden we bijna Robben kunnen begraven in de Braziliaanse jungle
pi_156148876
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies mijn punt. Hij gaat er namelijk niet in om zijn been te breken.

Hij gaat er stevig in en die jongen breekt zijn been.

De actie is niet het probleem, maar het gevolg is waar je over zeurt.
Ik vond zijn tweede been wel iets te wild doorgaan, staat ook nog eens gehoekt waardoor je als verdediger eigenlijk zeker weet dat je wat meer raakt dan alleen de bal.

Maar nogmaals, ik snap het wel dat de scheids op dat moment geen rood gaf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 september 2015 @ 19:06:07 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156148880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zeker niet fair.. ik ben van mening dat je er als verdediger best hard in mag gaan maar dat het been breken van een tegenstander altijd het gevolg is van ongelofelijke lompheid, onkunde of krankzinnig risicovol inkomen.. een normale verdedigende actie levert geen gebroken benen op..alleen idioten krijgen dat voor elkaar.
Ik heb je normaal best hoog zien qua niveau van reageren.

Maar zo'n onzin heb ik zelden gelezen.
pi_156148982
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb je normaal best hoog zien qua niveau van reageren.

Maar zo'n onzin heb ik zelden gelezen.
Van mij mag je vinden wat je wil.. ik ben van mening dat gebroken benen op een voetbalveld meestal geen ongeluk zijn, of je moet met je voet blijven haken in het veld wat ik een keer zag. Roekeloos voor de bal gaan met een grote kans om een tegenstander zwaar te blesseren kan ik gewoon niet fair vinden. Vind het bijna jammer dat een PSV'er zijn poot niet heeft gebroken, benieuwd hoe er dan was gepraat hier

Als je die tackle van Moreno op het WK erbij haalt dan zie je toch dat er iets mis is met die speler? Dat was bijna een kopie van de tackle op Shaw, alleen was het scheenbeen van Robben iets harder dan zijn eigen scheenbeen. Die vent kan kennelijk geen normale sliding..

[ Bericht 12% gewijzigd door Pleun2011 op 16-09-2015 19:14:25 ]
  woensdag 16 september 2015 @ 19:15:16 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156149153
Keurig op de bal, geen gestrekte benen. Alleen komt het tweede van van Moreno zeer ongelukkig terecht, waardoor de voet van Shaw klem komt te zitten en zijn been een team krijgt tegelijkertijd.

Domme pech.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')