Doe toch eens normaal man.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef hafcfan het volgende:
Wat een tering op weer trouwens. 0 punten ja?
Doe toch niet zo overdreven. Mensen zijn er om fouten te maken. Sowieso zit ik neit te wachten p die afgeraffelde openingsposts. Dan neem ik op de koop toe dat ik wat foutjes maak in de OPquote:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 16-09-2015 om 06:54:10Een nieuwe dag, een nieuwe baan. Vanavond mijn debuut bij Sport 1. Zin in reageer retweet
Ben ik met je eens. Alleen er zaten meer fouten in dit keer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo overdreven. Mensen zijn er om fouten te maken. Sowieso zit ik neit te wachten p die afgeraffelde openingsposts. Dan neem ik op de koop toe dat ik wat foutjes maak in de OP
Ok.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Nog heel even en dan Messigod Barcelonagenot
Geniet er nog maar van zolang het kan. Binnenkort staan de vluchtelingen met de handjes naast de ogen door je raam mee te kijken.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan. Binnenkort staan de vluchtelingen met de handjes naast de ogen door je raam mee te kijken.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik woon op de eerste etage overigens. Dus dat moeten wel hele lange vluchtelingen zijn. Maar dat geheel terzijde.
Je kan ook gewoon om kwart voor 9 inschakelen en daarvoor ff trekken.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:
beter komt er adblock voor TV
gr gr
Kan kloppen. Dat zijn namelijk ook de enigen die over dat hek komen van Hongarije,quote:Op woensdag 16 september 2015 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik woon op de eerste etage overigens. Dus dat moeten wel hele lange vluchtelingen zijn. Maar dat geheel terzijde.
nou nou nouquote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Ronald de Boer er best mee stoppen.
Met ademen.
Dochter van.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is die niet zo bijzondere dame?
Wie is jouw droomvrouw eigenlijk?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zou jij bij de vuilstort gooien?
Duik je vanavond toch weer lekker hierop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Vuilstort niet, maar zou m'n hoofd er zeker niet voor omdraaien. Jij wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zou jij bij de vuilstort gooien?
Zijn mama natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Wie is jouw droomvrouw eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Duik je vanavond toch weer lekker hierop:Is weer eens wat anders dan een waterbed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef Rickertman96 het volgende:
k3 zoekt k3 kan ik nu wel kijken aangezien VI om 19:00 begint
genot
Nee, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vuilstort niet, maar zou m'n hoofd er zeker niet voor omdraaien. Jij wel?
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Duik je vanavond toch weer lekker hierop:Bijzondere broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat doet me deugd. Graag een picca van een dame die jouw goedkeuring wel kan wegdragen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens.
dat kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze houden jou ook niet voor de gek he.
Onze klachten hebben geholpen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:41 schreef Caland het volgende:
Oh nu wel de opkomst en gisteren niet.
SBS6genot.
Dione de Graaff!!!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doet me deugd. Graag een picca van een dame die jouw goedkeuring wel kan wegdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken mee op Fok voor feedbackquote:Op woensdag 16 september 2015 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Onze klachten hebben geholpen.
Ik dacht dat het Sinti waren.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
De Roma supporters als ze er met 6-0 afgaan
Wie kijkt er dan ook CL via een stream.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:45 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Man man manWat hapert die SBS6 stream.
Omdat ik geen tv hebquote:Op woensdag 16 september 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook CL via een stream.
Bij mij wordt het gras wat groener, meer nietquote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb een voetbal-stand op mijn TV maar ik heb eigenlijk geen idee wat het doet aangezien ik geen verschil merk.
Dat jullie het weten.
Bij de NOS had ik nergens last van.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Nu.nl you had one job.
Verder kunnen Nederlandse sites totaal niet streamen. Einde bericht.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij wordt het gras wat groener, meer niet
Ik keek altijd Curling tijdens de Olympische Winterspelen op NOS streams. Deden het gewoon prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Nu.nl you had one job.
Verder kunnen Nederlandse sites totaal niet streamen. Einde bericht.
Dan schakelt je tv automatisch over op Ajax, als je Feyenoord aan het kijken bentquote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb een voetbal-stand op mijn TV maar ik heb eigenlijk geen idee wat het doet
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Gaan er vanavond nog fonteinen sneuvelen?
Goeie, doe mij maar een Big Tasty chicken met bacon.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Gaan er vanavond nog fonteinen sneuvelen?
Kan je ergens anders je streamleed delen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:50 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat een poep op nu.nl man man man![]()
![]()
×450
Waarom kijk je daar dan ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:50 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat een poep op nu.nl man man man![]()
![]()
×450
Spoiler, TRquote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Champions League] Matchcenter
Ga lekker daarheen
Gaat om het principe.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
Mensen die de tussenstanden van andere wedstrijden niet willen horen
Mij maakt het op zich niet uit, maar voor je het weet jankt Geo4kant het hele topic bij elkaar omdat zijn samenvattingenspanning verpest is.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om de samenvattingen te zien zonder dat ik weet wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
Nou sluit je computer af, doe je telefoon uit.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om de samenvattingen te zien zonder dat ik weet wat er is gebeurd.
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou sluit je computer af, doe je telefoon uit.
Doei.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
1-0 voor ChelseaTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0 voor ChelseatrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
1-0 voor ChelseaTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Verdediging van Barca staat niet echt als een muur idd.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Countertje van Roma gaat er nog wel in.
1-0 voor ChelseaTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1-0 voor ChelseaOei, dat wordt een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1-0 voor ChelseatrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik het posten van een echte tussenstand van een andere wedstrijd hier meer banwaardigquote:
Chojniczanka Chojnice 1 - 3 Bytovia Bytowquote:Op woensdag 16 september 2015 20:56 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het posten van een echte tussenstand van een andere wedstrijd hier meer banwaardig
TRquote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Chojniczanka Chojnice 1 - 3 Bytovia Bytow
[..]
[..]
[..]
Trage Roemeen.quote:
Bij welke club speelt hij?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen is Geert Wilders on fire.
Offtopic.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen is Geert Wilders on fire.
VVVquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Bij welke club speelt hij?
Nee, de PVVquote:
Bij PVV Helmondquote:Op woensdag 16 september 2015 21:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Bij welke club speelt hij?
Venlo Voor Vrijheidquote:
Valentinoquote:
Tottigod verdient dat wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoop wel dat Totti vanavond nog wat minuten krijgt.
Bedanktquote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Er is maar één Rossi [ afbeelding ]
Hier ging iets mis.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:05 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Er is maar één Rossi [ afbeelding ]
quote:
Graag gedaan!quote:
Van richting veranderd héquote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buitenspel is het zeker niet, maar dit zag er niet uit als een struikelpartij.
Wel een briljante bal van Rakitic.
zometeen even schakelen naar ARD/ZDF dusquote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Caland het volgende:
Bij Olympiakos is het ook gezellig.
[ afbeelding ]
oh werd ie aangeraakt? Dacht van niet.quote:
Zijn de Grieken een keer aan t werk is t weer niet goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:07 schreef Caland het volgende:
Bij Olympiakos is het ook gezellig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide prima beslissingen, Suarez had nooit bij de bal gekund daarna
Geen pursenelityquote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Kuipers is geïndoctrineerd door Zeist
Sanogo kreeg op precies dezelfde manier een pingel.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is niet rullevant. Een overtreding in de 16 = een penaltyquote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suarez had nooit bij de bal gekund daarna
quote:
En dan de Witte Chinees ineens.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Het zou mij prima bevallen als de commentaarverbinding verbroken wordt
PSV toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma is wel echt slecht.
Of zou dat de kwaliteit van Barca zijn? Die gaan gewoon weer de CL winnen.
Dat was dan ook een lachwekkende beslissing van onze Polquote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sanogo kreeg op precies dezelfde manier een pingel.
Alles beter dan Leo Oldenburger (en Ron de Rijk, maar dat geheel terzijde)quote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan de Witte Chinees ineens.
Was nauwelijks een overtreding te noemen. Dat Suarez nou makkelijk naar de grond gaat...quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet rullevant. Een overtreding in de 16 = een penalty
Wat is groot?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Weet er iemand of er ook grote flessen AA Drink zijn?
Laat me niet lachen.quote:
Dat is een ander punt, maar dat hij nooit meer bij de bal zou komen vind ik geen argument.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was nauwelijks een overtreding te noemen. Dat Suarez nou makkelijk naar de grond gaat...
Haha, hij vindt 10 cm groot.quote:
Echt flauwkul inderdaad. Je mag dus gewoon iemand een doodschop geven als hij toch niet meer bij de bal kan volgens die logica.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een ander punt, maar dat hij nooit meer bij de bal zou komen vind ik geen argument.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, hij vindt 10 cm groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |