Kan je ergens anders je streamleed delen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:50 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat een poep op nu.nl man man man![]()
![]()
×450

Waarom kijk je daar dan ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:50 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wat een poep op nu.nl man man man![]()
![]()
×450

Spoiler, TRquote:

Sorry hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Champions League] Matchcenter
Ga lekker daarheen

Gaat om het principe.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
Mensen die de tussenstanden van andere wedstrijden niet willen horen

Mij maakt het op zich niet uit, maar voor je het weet jankt Geo4kant het hele topic bij elkaar omdat zijn samenvattingenspanning verpest is.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:

Ik vind het altijd wel leuk om de samenvattingen te zien zonder dat ik weet wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:

Nou sluit je computer af, doe je telefoon uit.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om de samenvattingen te zien zonder dat ik weet wat er is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |