Silva en Sterling zijn fit bevonden om te spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
In ieder geval al zonder Kun en Marchisio
Silva/Sterling nog onzeker
Oh maja dan nog, zonde.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:18 schreef Quantic het volgende:
[..]
Silva en Sterling zijn fit bevonden om te spelen.Zonde van Kun idd.
De 3 meest in het oog springende wedstrijden van vanavond toch welquote:Op maandag 14 september 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid - Shakthar Donetsk
PSV - Manchester United
Man. City - Juventus
Real tegen een leeg gekocht elftal is leuk?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:40 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
De 3 meest in het oog springende wedstrijden van vanavond toch wel
City heeft gelukkig genoeg kwaliteit op de bank om het wegvallen van Aguero op te vangen. Denk dat City vanavond ook aan het langste eind trektquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:18 schreef Quantic het volgende:
[..]
Silva en Sterling zijn fit bevonden om te spelen.Zonde van Kun idd.
Blijft toch een gevaarlijk team. Spelen leuk aanvallend voetbal. Al is dit misschien niet de manier waarop je tegen Real moet spelen. Die counteren er dan razendsnel uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Real tegen een leeg gekocht elftal is leuk?
Het is eerder leuk om te gokken hoeveel Ronaldo er vanavond maaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:41 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
Blijft toch een gevaarlijk team. Spelen leuk aanvallend voetbal. Al is dit misschien niet de manier waarop je tegen Real moet spelen. Die counteren er dan razendsnel uit.
Ik denk 1, maar ben te fan van FCB om hem ook maar 1 goal te gunnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het is eerder leuk om te gokken hoeveel Ronaldo er vanavond maakt
Ik denk 3
Ronaldo to score @1,5quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:49 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
Ik denk 1, maar ben te fan van FCB om hem ook maar 1 goal te gunnen
Jammer dat Kun er niet bij is, nu wordt het 2-0 ipv 5-0quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef hafcfan het volgende:
juve krijgt pakkie met dit café elftal
Okquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Jammer dat Kun er niet bij is, nu wordt het 2-0 ipv 5-0
2 schermen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:06 schreef Cavaliers het volgende:
Zo jammer dat Atleti op dezelfde dagen speelt als PSV.
Op welke plaats moet Nederland staan in de UEFA Ranking zodat de kampioen niet meer automatisch geplaatst is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:06 schreef Cavaliers het volgende:
Zo jammer dat Atleti op dezelfde dagen speelt als PSV.
Ze hebben de juiste keus gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke wedstrijd moesten ze anders uitzenden?
Galatasaray XI vs Atletico Madrid: Muslera; Sabri, Semih, Denayer, Carole; Selįuk, Hakan Balta, Emre Įolak, Sneijder; Podolski, Yilmaz.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
Oblak; Juanfran, Godin, Gimenez, Siqueira; Tiago, Saul, Koke; Vietto, Griezmann, Jackson Martinez
Jackson y Vietto, wat een feest.
En alweer geen Otamendi.. Kun zit wel op de bank btw:quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
#MCFC XI to face Juventus: Hart, Sagna, Kompany, Mangala, Kolarov, Toure, Fernandinho, Nasri, Silva, Sterling, Bony
En hierbij die van Juventusquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En alweer geen Otamendi.. Kun zit wel op de bank btw:
Subs: Caballero, Otamendi, Demichelis, Fernando, Navas, De Bruyne, Aguero
Jan Boskamp omschreef het prima als een klotepartij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Bruyne op de bank, kom zeg. why te fuckt 75mil betalen om iemand op de bank te zetten
Live was de overtreding mij totaal niet opgevallen en dacht ik dat Kompany gewoon binnenkopte, maar als je dan idd de herhaling ziet ...quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon een overtreding eigenlijk. Al deed Kompany dit natuurlijk wel handig.
godver waarom heb ik alleen 2 goals gepaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ronaldo to score @1,5
2 goals@3,00
Hattrick@9,00
zegt genoeg
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:23 schreef Rickertman96 het volgende:
City in Europa blijft een lachertje
Hier staan de samenvattingen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Wanneer houden ze hun klep nou eens een keer en gaan we die andere wedstrijdjes kijken?
Als de rest van de wereld dat nou eens doorkrijgt kunnen die absurde televisiegelden omlaag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee hoor. Engels voetbal is gewoon een hype. Sevilla zal in Engeland kampioen kunnen worden.
Nah, Swansea won ook met 2-1 van United. Op dit moment loopt het gewoon niet daar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee hoor. Engels voetbal is gewoon een hype. Sevilla zal in Engeland kampioen kunnen worden.
En Swansea verloor weer van Watford.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nah, Swansea won ook met 2-1 van United. Op dit moment loopt het gewoon niet daar.
En Watford wordt kampioen met Berghuis die er 23 inprikt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
En Swansea verloor weer van Watford.
ik kijk nietquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
AA Gent op de lat.
Ik ook trouwens.
YEEEAHquote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Afgekeurde goal voor AA Gent (buitenspel).
Onder, zoals altijdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar staat eigenlijk het open nieuw deel knopje nu?
Lyon speelt als een natte krant. Maar tegen 10 man moet het kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ALS LYON NU NIET SCOORT VERDOMME
Lyon 2,25 ookquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valencia op 1.98 leek mooie value.
Ja, ze doen het zichzelf aan. Meer dan genoeg kansen en Lyon is het eerste half uur amper de middenlijn over geweest.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef berko13 het volgende:
Gent had echt 1-0 of zelfs 2-0 moeten voorstaan
Nu met 0-0 en rode kaart wordt het lastig
Heb 1 rijtje Bayern/Lyon/Barca/Portoquote:
Tegen Gentquote:
Ik had wel gelijk over Giroud.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb 1 rijtje Bayern/Lyon/Barca/PortoWordt nog een zware dobber.
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had wel gelijk over Giroud.
twitter:JurrVanWessem twitterde op woensdag 16-09-2015 om 22:01:47Dynamo Zagreb won niet meer in de Champions League sinds 1999 (toen tegen Sturm Graz). Daarna veel wedstrijden verkocht, maar nu 2-0 voor. reageer retweet
Roma heeft nog geen kans gehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Blistering het volgende:
Sowieso dat Barca en Porto het gaan verneuken
Waarom tegen Gent?quote:
Gent speelde de eerste helft het beste voetbal wat ik van een Belgische ploeg de laatste 10 jaar in Europa gezien heb. Alleen jammer dat ze de arbitrage niet mee hebben. Daarnet had Lyon ook gewoon rood moeten krijgen.quote:
Waarom hadden mensen verwacht dat Lyon dit makkelijk zou halen? Gent verloor in heel 2015 nog maar 1 wedstrijd. Ergens in april op Charleroi ...quote:
Ja, het is jammer dat het zo gaat. Onder normale omstandigheden zou Gent dit met 2-3 doelpunten verschil winnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gent speelde de eerste helft het beste voetbal wat ik van een Belgische ploeg de laatste 10 jaar in Europa gezien heb. Alleen jammer dat ze de arbitrage niet mee hebben. Daarnet had Lyon ook gewoon rood moeten krijgen.
Ik heb nergens gezegd dat Lyon dit makkelijk zou halen. Quotering was aantrekkelijk en Lacazette speelt, dat was het voor mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom hadden mensen verwacht dat Lyon dit makkelijk zou halen? Gent verloor in heel 2015 nog maar 1 wedstrijd. Ergens in april op Charleroi ...
En nog een hoop gele kaarten. Gent speelt inderdaad echt machtig goed. Verdedigend, aanvallend, echt alles staat goed. En dat zelfs nog met 10 man. Alleen jammer van de scheids.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gent speelde de eerste helft het beste voetbal wat ik van een Belgische ploeg de laatste 10 jaar in Europa gezien heb. Alleen jammer dat ze de arbitrage niet mee hebben. Daarnet had Lyon ook gewoon rood moeten krijgen.
Ja, dit soort dure avondjes moeten niet te vaak langskomenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met de Champions League.
eigenschuld. je moet maar niet weddenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met de Champions League.
AadGodquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef showtimer het volgende:
aad300 is wel in vorm met voorspellen
Gerechtigheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Tis dat Lacazette die penal mist op het eind.
Ik vond hem eigenlijk wel waanzinnig gepakt van die keeper ... Zoals Lacazette hem trapt gaat die bij héél héél veel keepers toch gewoon binnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Tis dat Lacazette die penal mist op het eind.
Tjah geen Cillessen op goal he.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel waanzinnig gepakt van die keeper ... Zoals Lacazette hem trapt gaat die bij héél héél veel keepers toch gewoon binnen.
Penalty van een Lacazette in een vormcrisis is waarschijnlijk ook anders dan wanneer hij de vorm van vorig seizoen weer heeft .quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tjah geen Cillessen op goal he.
Tjah ... dat is wel zo hé. Als je nu ziet dat die keeper in de hoek duikt , Lacazette dat net voordat hij trapt dat ziet en beslist om de bal hoog middendoor te schieten, en die keeper vervolgens eventjes kan inhouden en z'n vuist omhoog steekt waardoor hij de bal pakt. Dan weet je dat die keeper iets probeerde om die penalty te pakken en dat deze keer gelukt was.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tjah geen Cillessen op goal he.
VBL / [SBS6@CL] FC Barcelona - Bayer Leverkusen #1 De MSN is verscheurdquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:00 schreef GGMM het volgende:
Utopia is echt voor mensen die extreem gay zijn.
Bedankt lieverd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [SBS6@CL] FC Barcelona - Bayer Leverkusen #1 De MSN is verscheurd
Daar verder, ginnegapper.
Mag ik je nog wel in je wangetjes knijpen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet als mijn oma te praten.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je nog wel in je wangetjes knijpen?
Je bent erg serieus vandaag Stijn. Gisteren tijdens VI was je ook al niet te genieten..quote:
Het gaat uitstekend hier. Ik vind het slechts jammer dat de voetbaltalkshows op de open zenders extreem ruk zijn. Daar uit ik mijn ongenoegen over, verdomme.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent erg serieus vandaag Stijn. Gisteren tijdens VI was je ook al niet te genieten..
Gaat alles wel goed met je?
De Rossi staat centraal in de defensie zie ik hier op mijn opstellingen-tooltje.quote:
Kan me geen reet meer schelen, zolang ik deze weddenschap maar win.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:10 schreef studentje7 het volgende:
Lewandowski.. 10 doelpunten binnen 1 week. Gaat die voor de gouden bal?
Bij Omroep MAX wordt om deze grap niet gelachen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
de Gouden Televizier-Ring
Jan Slagter is maaaaaadquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Omroep MAX wordt om deze grap niet gelachen.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:25 schreef Blistering het volgende:
Omg ik heb niet eens Lyon to score. Heb over 1,5 daar.
Come on, 380 euro als ze scoren
En Arsenal 2-3 Olympiakosquote:
-respect begint bij jezelf-quote:
Huiliemodje kan weinig hebben. Fuck Lyon en Valencia dan maar.quote:
Kan je gewoon even normaal doen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Huiliemodje kan weinig hebben. Fuck Lyon en Valencia dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |