VBL / [SBS6@CL] FC Barcelona - Bayer Leverkusen #1 De MSN is verscheurdquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:00 schreef GGMM het volgende:
Utopia is echt voor mensen die extreem gay zijn.
Bedankt lieverd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [SBS6@CL] FC Barcelona - Bayer Leverkusen #1 De MSN is verscheurd
Daar verder, ginnegapper.
Mag ik je nog wel in je wangetjes knijpen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet als mijn oma te praten.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik je nog wel in je wangetjes knijpen?
Je bent erg serieus vandaag Stijn. Gisteren tijdens VI was je ook al niet te genieten..quote:
Het gaat uitstekend hier. Ik vind het slechts jammer dat de voetbaltalkshows op de open zenders extreem ruk zijn. Daar uit ik mijn ongenoegen over, verdomme.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent erg serieus vandaag Stijn. Gisteren tijdens VI was je ook al niet te genieten..
Gaat alles wel goed met je?
De Rossi staat centraal in de defensie zie ik hier op mijn opstellingen-tooltje.quote:
Kan me geen reet meer schelen, zolang ik deze weddenschap maar win.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 september 2015 22:10 schreef studentje7 het volgende:
Lewandowski.. 10 doelpunten binnen 1 week. Gaat die voor de gouden bal?
Bij Omroep MAX wordt om deze grap niet gelachen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
de Gouden Televizier-Ring
Jan Slagter is maaaaaadquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Omroep MAX wordt om deze grap niet gelachen.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:25 schreef Blistering het volgende:
Omg ik heb niet eens Lyon to score. Heb over 1,5 daar.
Come on, 380 euro als ze scoren
En Arsenal 2-3 Olympiakosquote:
-respect begint bij jezelf-quote:
Huiliemodje kan weinig hebben. Fuck Lyon en Valencia dan maar.quote:
Kan je gewoon even normaal doen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Huiliemodje kan weinig hebben. Fuck Lyon en Valencia dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |