Live was de overtreding mij totaal niet opgevallen en dacht ik dat Kompany gewoon binnenkopte, maar als je dan idd de herhaling ziet ...quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon een overtreding eigenlijk. Al deed Kompany dit natuurlijk wel handig.

godver waarom heb ik alleen 2 goals gepaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ronaldo to score @1,5
2 goals@3,00
Hattrick@9,00
zegt genoeg

500 euro misgelopen door die kutclub.
 500 euro misgelopen door die kutclub.

Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:23 schreef Rickertman96 het volgende:
City in Europa blijft een lachertje

Hier staan de samenvattingen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Wanneer houden ze hun klep nou eens een keer en gaan we die andere wedstrijdjes kijken?

Als de rest van de wereld dat nou eens doorkrijgt kunnen die absurde televisiegelden omlaag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee hoor. Engels voetbal is gewoon een hype. Sevilla zal in Engeland kampioen kunnen worden.

Nah, Swansea won ook met 2-1 van United. Op dit moment loopt het gewoon niet daar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee hoor. Engels voetbal is gewoon een hype. Sevilla zal in Engeland kampioen kunnen worden.

En Swansea verloor weer van Watford.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nah, Swansea won ook met 2-1 van United. Op dit moment loopt het gewoon niet daar.

En Watford wordt kampioen met Berghuis die er 23 inprikt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
En Swansea verloor weer van Watford.

ik kijk nietquote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
AA Gent op de lat.
Ik ook trouwens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |