Roma heeft nog geen kans gehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Blistering het volgende:
Sowieso dat Barca en Porto het gaan verneuken

Waarom tegen Gent?quote:

Gent speelde de eerste helft het beste voetbal wat ik van een Belgische ploeg de laatste 10 jaar in Europa gezien heb. Alleen jammer dat ze de arbitrage niet mee hebben. Daarnet had Lyon ook gewoon rood moeten krijgen.quote:

Waarom hadden mensen verwacht dat Lyon dit makkelijk zou halen? Gent verloor in heel 2015 nog maar 1 wedstrijd. Ergens in april op Charleroi ...quote:

Ja, het is jammer dat het zo gaat. Onder normale omstandigheden zou Gent dit met 2-3 doelpunten verschil winnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gent speelde de eerste helft het beste voetbal wat ik van een Belgische ploeg de laatste 10 jaar in Europa gezien heb. Alleen jammer dat ze de arbitrage niet mee hebben. Daarnet had Lyon ook gewoon rood moeten krijgen.

Ik heb nergens gezegd dat Lyon dit makkelijk zou halen. Quotering was aantrekkelijk en Lacazette speelt, dat was het voor mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom hadden mensen verwacht dat Lyon dit makkelijk zou halen? Gent verloor in heel 2015 nog maar 1 wedstrijd. Ergens in april op Charleroi ...

En nog een hoop gele kaarten. Gent speelt inderdaad echt machtig goed. Verdedigend, aanvallend, echt alles staat goed. En dat zelfs nog met 10 man. Alleen jammer van de scheids.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gent speelde de eerste helft het beste voetbal wat ik van een Belgische ploeg de laatste 10 jaar in Europa gezien heb. Alleen jammer dat ze de arbitrage niet mee hebben. Daarnet had Lyon ook gewoon rood moeten krijgen.

Ja, dit soort dure avondjes moeten niet te vaak langskomenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met de Champions League.

eigenschuld. je moet maar niet weddenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met de Champions League.

AadGodquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef showtimer het volgende:
aad300 is wel in vorm met voorspellen

Gerechtigheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Tis dat Lacazette die penal mist op het eind.

Ik vond hem eigenlijk wel waanzinnig gepakt van die keeper ... Zoals Lacazette hem trapt gaat die bij héél héél veel keepers toch gewoon binnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Tis dat Lacazette die penal mist op het eind.

Tjah geen Cillessen op goal he.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel waanzinnig gepakt van die keeper ... Zoals Lacazette hem trapt gaat die bij héél héél veel keepers toch gewoon binnen.

Penalty van een Lacazette in een vormcrisis is waarschijnlijk ook anders dan wanneer hij de vorm van vorig seizoen weer heeft .quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tjah geen Cillessen op goal he.

Tjah ... dat is wel zo hé. Als je nu ziet dat die keeper in de hoek duikt , Lacazette dat net voordat hij trapt dat ziet en beslist om de bal hoog middendoor te schieten, en die keeper vervolgens eventjes kan inhouden en z'n vuist omhoog steekt waardoor hij de bal pakt. Dan weet je dat die keeper iets probeerde om die penalty te pakken en dat deze keer gelukt was.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tjah geen Cillessen op goal he.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |