Doe toch eens normaal man.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:47 schreef hafcfan het volgende:
Wat een tering op weer trouwens. 0 punten ja?
Doe toch niet zo overdreven. Mensen zijn er om fouten te maken. Sowieso zit ik neit te wachten p die afgeraffelde openingsposts. Dan neem ik op de koop toe dat ik wat foutjes maak in de OPquote:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 16-09-2015 om 06:54:10Een nieuwe dag, een nieuwe baan. Vanavond mijn debuut bij Sport 1. Zin in reageer retweet
Ben ik met je eens. Alleen er zaten meer fouten in dit keer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo overdreven. Mensen zijn er om fouten te maken. Sowieso zit ik neit te wachten p die afgeraffelde openingsposts. Dan neem ik op de koop toe dat ik wat foutjes maak in de OP
Ok.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Nog heel even en dan Messigod Barcelonagenot
Geniet er nog maar van zolang het kan. Binnenkort staan de vluchtelingen met de handjes naast de ogen door je raam mee te kijken.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan. Binnenkort staan de vluchtelingen met de handjes naast de ogen door je raam mee te kijken.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik woon op de eerste etage overigens. Dus dat moeten wel hele lange vluchtelingen zijn. Maar dat geheel terzijde.
Je kan ook gewoon om kwart voor 9 inschakelen en daarvoor ff trekken.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:21 schreef Rickertman96 het volgende:
beter komt er adblock voor TV
gr gr
Kan kloppen. Dat zijn namelijk ook de enigen die over dat hek komen van Hongarije,quote:Op woensdag 16 september 2015 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik woon op de eerste etage overigens. Dus dat moeten wel hele lange vluchtelingen zijn. Maar dat geheel terzijde.
nou nou nouquote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Ronald de Boer er best mee stoppen.
Met ademen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |