Wie kijkt er dan ook CL via een stream.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:45 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Man man manWat hapert die SBS6 stream.
Omdat ik geen tv hebquote:Op woensdag 16 september 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook CL via een stream.
Bij mij wordt het gras wat groener, meer nietquote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb een voetbal-stand op mijn TV maar ik heb eigenlijk geen idee wat het doet aangezien ik geen verschil merk.
Dat jullie het weten.
Bij de NOS had ik nergens last van.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Nu.nl you had one job.
Verder kunnen Nederlandse sites totaal niet streamen. Einde bericht.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij wordt het gras wat groener, meer niet
Ik keek altijd Curling tijdens de Olympische Winterspelen op NOS streams. Deden het gewoon prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Nu.nl you had one job.
Verder kunnen Nederlandse sites totaal niet streamen. Einde bericht.
Dan schakelt je tv automatisch over op Ajax, als je Feyenoord aan het kijken bentquote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb een voetbal-stand op mijn TV maar ik heb eigenlijk geen idee wat het doet
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Gaan er vanavond nog fonteinen sneuvelen?
Goeie, doe mij maar een Big Tasty chicken met bacon.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Gaan er vanavond nog fonteinen sneuvelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |