Dochter van.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is die niet zo bijzondere dame?
Wie is jouw droomvrouw eigenlijk?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zou jij bij de vuilstort gooien?
Duik je vanavond toch weer lekker hierop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Vuilstort niet, maar zou m'n hoofd er zeker niet voor omdraaien. Jij wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zou jij bij de vuilstort gooien?
Zijn mama natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Wie is jouw droomvrouw eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Duik je vanavond toch weer lekker hierop:Is weer eens wat anders dan een waterbed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef Rickertman96 het volgende:
k3 zoekt k3 kan ik nu wel kijken aangezien VI om 19:00 begint
genot
Nee, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vuilstort niet, maar zou m'n hoofd er zeker niet voor omdraaien. Jij wel?
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Duik je vanavond toch weer lekker hierop:Bijzondere broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat doet me deugd. Graag een picca van een dame die jouw goedkeuring wel kan wegdragen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |