Geen pursenelityquote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Kuipers is geïndoctrineerd door Zeist
Sanogo kreeg op precies dezelfde manier een pingel.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide prima beslissingen, Suarez had nooit bij de bal gekund daarna
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide prima beslissingen, Suarez had nooit bij de bal gekund daarna
Dat is niet rullevant. Een overtreding in de 16 = een penaltyquote:Op woensdag 16 september 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suarez had nooit bij de bal gekund daarna
quote:
En dan de Witte Chinees ineens.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Het zou mij prima bevallen als de commentaarverbinding verbroken wordt
PSV toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma is wel echt slecht.
Of zou dat de kwaliteit van Barca zijn? Die gaan gewoon weer de CL winnen.
Dat was dan ook een lachwekkende beslissing van onze Polquote:Op woensdag 16 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sanogo kreeg op precies dezelfde manier een pingel.
Alles beter dan Leo Oldenburger (en Ron de Rijk, maar dat geheel terzijde)quote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan de Witte Chinees ineens.
Was nauwelijks een overtreding te noemen. Dat Suarez nou makkelijk naar de grond gaat...quote:Op woensdag 16 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet rullevant. Een overtreding in de 16 = een penalty
Wat is groot?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Weet er iemand of er ook grote flessen AA Drink zijn?
Laat me niet lachen.quote:
Dat is een ander punt, maar dat hij nooit meer bij de bal zou komen vind ik geen argument.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was nauwelijks een overtreding te noemen. Dat Suarez nou makkelijk naar de grond gaat...
Haha, hij vindt 10 cm groot.quote:
Echt flauwkul inderdaad. Je mag dus gewoon iemand een doodschop geven als hij toch niet meer bij de bal kan volgens die logica.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een ander punt, maar dat hij nooit meer bij de bal zou komen vind ik geen argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |