Nee.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou sluit je computer af, doe je telefoon uit.
Doei.
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
1-0 voor ChelseaTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0 voor ChelseatrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
1-0 voor ChelseaTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Verdediging van Barca staat niet echt als een muur idd.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Countertje van Roma gaat er nog wel in.
1-0 voor ChelseaTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1-0 voor ChelseaOei, dat wordt een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1-0 voor ChelseatrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik het posten van een echte tussenstand van een andere wedstrijd hier meer banwaardigquote:
Chojniczanka Chojnice 1 - 3 Bytovia Bytowquote:Op woensdag 16 september 2015 20:56 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het posten van een echte tussenstand van een andere wedstrijd hier meer banwaardig
TRquote:Op woensdag 16 september 2015 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Chojniczanka Chojnice 1 - 3 Bytovia Bytow
[..]
[..]
[..]