SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Smoothboyquote:Op maandag 14 september 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan heb ik ze nog niet eens mijn nasi laten proeven
Geen enkele naam zo mooi als dezequote:Op maandag 14 september 2015 23:11 schreef Fera het volgende:
Had een andere naam in gedachten voor de TT.
Pick Up Artistquote:
Nee. Dan moet je een 10/10 zijn hequote:
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?quote:
in bad en dan platquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
ik ga in bad en dan in bed
gegroet fokkertjes
Maar even proberen danquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je een 10/10 zijn he
Badder ze. Trusten.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
gegroet fokkertjes
dat zou best kunnenquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?
veel plezier met opsoquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
gegroet fokkertjes
quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.
Voor een vriend van hem.
Wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij je hieraan blootstelt?quote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Tjacka het volgende:
mijn broertje speelt met zijn pik en ik zit naast hem op de bank
dit is erg ongemakkelijk
Dat kan ik zeer goed kan ik je melden.quote:Op maandag 14 september 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je Walt JR imiteren
ik durf er niet om te vragenquote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij je hieraan blootstelt?
Heb je alles weer omver gegooid omdat je moeder rijst had gemaakt?quote:Op maandag 14 september 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weer zonder avondeten naar bed
Toevallig heb ik honingquote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik neem dan altijd thee met honing
maak thee met honing voor keelpijnerige opsoquote:Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik honing
en thee
Nee ik lag te slapen tijdens het eten en ze hadden niks bewaardquote:Op maandag 14 september 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je alles weer omver gegooid omdat je moeder rijst had gemaakt?
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bentquote:
True.quote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bent
Als het mag van je boy Typisch mag je het zelf komen ophalenquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak thee met honing voor keelpijnerige opso
Hoe kan dat?quote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Gratis maand netflix god![]()
Terwijl ik het al eens eerder had
Wat zal ik kijken
Was vergeten dat ze alleen dat had laten zien hierquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bent
Ik zou gaan voor een leuke comedy serie.quote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Wat zal ik kijken
Ik ben de baas en beslis over alles, dus mag sooooowiesoquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het mag van je boy Typisch mag je het zelf komen ophalen
Ja geen ideequote:
Handig welquote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja geen ideeHad het een paar maanden geleden al
Vandaag voor de grap nog eens geprobeerd, lukte gewoon
Haal een tosti uit de diepvriesquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik lag te slapen tijdens het eten en ze hadden niks bewaard![]()
En geen zin om eten te maken nu
Wat een schat is het ook.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.
Voor een vriend van hem.
dan is het een uitgemaakte zaak en krijg jij theequote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de baas en beslis over alles, dus mag sooooowieso
Bates Motelquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Wat zal ik kijken
Nee nu mijn tanden gepoetst. Nu kan ik niet meer eten voor het slapen gaanquote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haal een tosti uit de diepvries
Word het niet gewoon afgeschreven dan?quote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja geen ideeHad het een paar maanden geleden al
Vandaag voor de grap nog eens geprobeerd, lukte gewoon
quote:Op maandag 14 september 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik die vriend was.
Moet nog twee episodes van seizoen 2quote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook goede optie ja. Waar ben je nu?
Ik heb het opgezegd verleden maand.quote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Deze maand 2 jaar Netflix abonnement.
Seizoen 3 downloadenquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet nog twee episodes van seizoen 2
Daarna klaar alweer
Ik ga voor how I met your motherquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een leuke comedy serie.
waar kun je dat zienquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Deze maand 2 jaar Netflix abonnement.
1 cent overgemaaktquote:Op maandag 14 september 2015 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word het niet gewoon afgeschreven dan?
Zeer goeie keusquote:
Dat gaat nog wel een hele tijd duren voordat ik het opzeg. Ik hou van Netflixquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het opgezegd verleden maand.
Opso is van harte welkom dusquote:Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik honing
en thee
Ja ik lieg zie ik net, anderhalf jaarquote:
Ik ook, maar ik heb Moviebox, soort Popcorn Time dusja. Misschien dat ik het over tijdje er weer opgooi hoor. Als ik weer wat ruimer bij kas zitquote:Op maandag 14 september 2015 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een hele tijd duren voordat ik het opzeg. Ik hou van Netflix
popcorn time hequote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het opgezegd verleden maand.
Nooit gezien, hoor er goeie dingen over. Ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 september 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeer goeie keus
Een van de leukste, zo niet de leukste sitcom die er is.
:squote:Op maandag 14 september 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe niet zo eng met je knipoog
18 februari 2014 ik dus.quote:Op maandag 14 september 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik lieg zie ik net, anderhalf jaarMaar hier: https://www.netflix.com/WiViewingActivity gewoon je eerste activiteit.
Ik vond het echt geweldig. Beetje zoals Friends vroeger. Alleen dan moderner.quote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit gezien, hoor er goeie dingen over. Ben wel benieuwd
Emmaquote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou Bates Motel gaan kijken Kauai
Nu twijfel ikquote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou Bates Motel gaan kijken Kauai
Dat valt nou ook wel weer mee maar het is wel vermakelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeer goeie keus
Een van de leukste, zo niet de leukste sitcom die er is.
Emma komt binnenkort in de bioscoopquote:
Bates Motel haha.quote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu twijfel ik
Eigenlijk moet ik ook nog heel veel andere series af kijken
Ik ken geen leukere sitcom eigenlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee maar het is wel vermakelijk.
watquote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emma komt binnenkort in de bioscoop
Ja Emma van Bates Motel dan hequote:
Modern Family.quote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken geen leukere sitcom eigenlijk.
Dat ligt meer aan het genre sitcom.quote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
friendsquote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ho wacht niet iedereen is welkom. Sommigen moeten groningen echt niet binnenkomen en vervuilen. Ahum ahumquote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Groningers staan bekend om hun gastvrijheid.
Norman is wel een toffe gast jaquote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Wou mijn Norman UI weer doen maar moet ik abonnement hebben, komt dus over 2 weken wel weer.
Nee How I met your mother is veel leuker dan Friends. Dat is zo oubolligquote:
Ja die is wel leuk, maar vind toch minderquote:
Friends natuurlijk!quote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet zeker dat je bij Bates Motel wel het wilt afkijken. Te spannend om het niet af te kijken. Zelfs Pax heeft alles gezien.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
Ik heb nu allemaal series voor de helft gezien. Leuk, verhaallijnen door elkaar halen
Gewoon een serie eerst helemaal afkijken voor je aan een nieuwe begint.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
Ik heb nu allemaal series voor de helft gezien. Leuk, verhaallijnen door elkaar halen
Ben juist helemaal fan. Ook geen irritante lachband.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is wel leuk, maar vind toch minder
quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar had ik het ook over
Zij is cute
Doe ik ook ja. Tenzij ik serie echt niet meer boeiend vind. Of in dit geval House.. Dat kijk ik als ik even geen andere serie meer heb.quote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon een serie eerst helemaal afkijken voor je aan een nieuwe begint.
weltrusten geilbeertjequote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen
Trusten geitenbreiertjes
Broadchurch was ik mee bezig maar toen ging ik op vakantie. Vond dat ook heel spannend maar vergeten verder te kijken. Zo komt er altijd wel iets tussenquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet zeker dat je bij Bates Motel wel het wilt afkijken. Te spannend om het niet af te kijken. Zelfs Pax heeft alles gezien.
Ik moet iedere aflevering wel lachenquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben juist helemaal fan. Ook geen irritante lachband.
Trustennquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen
Trusten geitenbreiertjes
Mijn favoriete afleveringen zitten wel in latere seizoenen. Maar het is wel echt mijn soort humor.quote:Op maandag 14 september 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu tien afleveringen gezien en ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Goede reden om naar het PAC festival te gaan dus!quote:
Lachbands verpesten et wel een beetje jaquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben juist helemaal fan. Ook geen irritante lachband.
Ja twijfel of ik daar ook heen ga. Zijn goeie films.quote:Op maandag 14 september 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede reden om naar het PAC festival te gaan dus!
https://www.pathe.nl/special/pacfestival
Jij houdt wel van een man op zn tijd hequote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opso hapt niet echt op de mannen hier helaas
Sherlock is ook briljantquote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
Allemaal voor de helft gezien.
Nou ik wou het niveau hier graag een beetje hoog houdenquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een man op zn tijd he
Dat heb ik gemerkt. Misschien kwai proberenquote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opso hapt niet echt op de mannen hier helaas
En jij stalkt pax al te graag hequote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Broadchurchquote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
Kom jij nou echt alleen hier af en toe om de zoveel tijd om zo`n opmerking te maken?quote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kwai is nog wel erg jongquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Misschien kwai proberen
Oh dat is wel spijtig.quote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja twijfel of ik daar ook heen ga. Zijn goeie films.
Maar ze houden hem niet in Arnhem, beetje teleurstellend
Deze drie zijn het helemaal kijken echt wel waard imo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
Bazenserie maar heb meestal geen zin om zo'n lange aflevering te kijkenquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock is ook briljant
Zonde wel
Oh ik praat hier vaak zat mee hoor, maar 90% van de tijd ben jij er dan nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom jij nou echt alleen hier af en toe om de zoveel tijd om zo`n opmerking te maken?
Hehequote:
Philquote:
Benedict Cumbergodquote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bazenserie maar heb meestal geen zin om zo'n lange aflevering te kijken
Jaquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En jij stalkt pax al te graag he
Is dit een hint :s
Soms heb ik met series ook wel van: het is wel leuk maar ik zou ook iets anders kunnen doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
OITNB moet ik alleen seizoen 3 nog van zienquote:Op maandag 14 september 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze drie zijn het helemaal kijken echt wel waard imo.
Jaquote:
Phil is baas.quote:
Wat een slet die paxquote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jagisteren paxje gehosseld via WA terwijl mn vriendin naast me zat
Ze lachte me uit
Ik heb net S5 gezien, dus zeg maar.quote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Phil is baas.
Mijn favoriete episode zit in S4 trouwens. Zal er niet teveel over zeggen, maar die is echt briljant.
ik heb het over pax mevrouwquote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met je bijna 27 kan je beter op zoek gaan naar wat anders, oudje
Hjbquote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb het over pax mevrouw
Jij bent dan ook een godquote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij kleuren samen anders altijd binnen de lijntjes hoor.
Ik heb meestal met series dat ik zo veel anders belangrijkers kan doen eigenlijk. Maar het blijft vermakelijkquote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms heb ik met series ook wel van: het is wel leuk maar ik zou ook iets anders kunnen doen.
Daarom heb ik wel het eerste seizoen gekeken van Orange is the New Black maar meer ook niet.
Sherlock zijn zo weinig afleveringen, dat is wel makkelijk om gewoon af te kijken.
Yeah rightquote:Op maandag 14 september 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben groot aanhanger van het celibaatleef
DM wel even.quote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net S5 gezien, dus zeg maar.
Daarom heb ik het in mijn telefoon staan. Johannesgodquote:Op maandag 14 september 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is waar maar soms vergeet je dat eventjes
Jij en pax moeten een keer naar tilburg komen trouwensquote:Op maandag 14 september 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is waar maar soms vergeet je dat eventjes
Dudequote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Ik ben eruit, ik ga Broadchurch kijken
Ciao
Ik denk Alex. Niet dat ik me aan haar stoor, maar ze heeft niet echt grappige momenten. Wel soms leuke sarcastische opmerkingen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Wie vindt je het minst leuk in MF Fera?
Ik kijk tegenwoordig meer comedy series omdat dat vrij kort duurt per aflevering en dus altijd wel even tussendoor kan. Al die spannende series duren gelijk 50 minuten per aflevering ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb meestal met series dat ik zo veel anders belangrijkers kan doen eigenlijk. Maar het blijft vermakelijkLaatste keer dat ik een aflevering keek is nu wel een tijdje terug.
Doei schatjequote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Ciao
Dat lijkt ons erg gezelligquote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij en pax moeten een keer naar tilburg komen trouwens
Hopelijk neem je Oscar dan ook meequote:Op maandag 14 september 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt ons erg gezellig
Slechte keus kwai slechte keusquote:
Goed zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Ciao
welke precies?quote:Op maandag 14 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk neem je Oscar dan ook mee![]()
Dat wordt een fissaquote:Op maandag 14 september 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan met elkaar naar Toto
leuk he
Nee, niet de band
Ja dan gaan we gezellig tilburg verkennen en Fgodin komt dan ookquote:Op maandag 14 september 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan met elkaar naar Toto
leuk he
Nee, niet de band
Meer dan datquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat wordt een fissa
maar wel enorm ver weg, daar moeten we een hele dag voor uittrekken
Opso kauai en mortaxx komen ookquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dan gaan we gezellig tilburg verkennen en Fgodin komt dan ook
Dit vind ik lief van jequote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke lieve mortie zal het niet weer doen
![]()
Fixedquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso kauai en mortaxx komen ook
Die laatste komt nooit opdagenquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die eerste ook nietquote:
braafquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke lieve mortie zal het niet weer doen
![]()
Ik zie Opso niet naar Tilburg gaan om iemand van hier te meetenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Opso niet naar Tilburg gaan om iemand van hier te meeten
Heb je zulke speciale banden met Fc Groningen dan?quote:
dan hadden jullie beter op roze maandag kunnen meetenquote:
ik ben juist ontzettend lief en schattigquote:
Ff gekotstquote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben juist ontzettend lief en schattig
Ik?quote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zulke speciale banden met Fc Groningen dan?
Rond de 20 kg maar. Maar had vandaag met eerste keer dumbbell curls al moeite met 10x6.5 kgquote:
Pax en Ties?quote:Op maandag 14 september 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik?
Jazeker, ik ga niet voor niets naar de bekerwedstrijd Groningen - Twente
met twee bijzonder goede vrienden
wauw.quote:Op maandag 14 september 2015 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Rond de 20 kg maar. Maar had vandaag met eerste keer dumbbell curls al moeite met 10x6.5 kgecht 0 kracht meer
quote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dan hadden jullie beter op roze maandag kunnen meeten
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spiergeheugen ftwquote:Op maandag 14 september 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wauw.
Achja, binnen 4 weken weer kracht.
Dan kan Rusnak dit dispuut voor eens en voor altijd settelenquote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohmy![]()
Maar dan krijg ik ruzie met pax
Mia*quote:
dat weten ware vrienden nu eenmaalquote:Op maandag 14 september 2015 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk wie mijn vrienden zijn
Ik noem hem trouwens liever Tiesje
Ken ik wel ja.quote:Op maandag 14 september 2015 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spiergeheugen ftwken je military press? Op mn 12e kon ik 35 kg daarmee
quote:
Die groepsticket..quote:Important message! Unfotunately, the NS doesn't want this website to function anymore in the way it works now. You won't be able to create groups anymore until the NS and I come to an agreement and maybe there will be some other way of travelling cheaper so that is profitable for them as well. Thank you for all your support! If you have any idea that I should propose to the NS drop me a line at support@grouptickets.nl. With regret, Alex Bondor.
Vond fijne oefening altijd. Maar ga nu gewoon alleen dumbbell curls doen, hammer curls, tricep extensions, en dumbbell fly. Misschien nog shoulder press of zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ik wel ja.
Doe maar zelden.
Squats and milk tochquote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn squats zijn ook wel vies gezakt
Is allemaal al zo oud en bekend.quote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
promia bah bah bah
Brief van Mia
Lieve meid,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Mia, het zusje van Ana. Wij hebben ongeveer dezelfde wensen, maar ik werk op een iets andere manier. Van mij mag je eten, het liefst niet, maar het mag. Op één voorwaarde, Je braakt alles netjes weer uit. Veel meisjes proberen het bij mijn zus, maar houden het vasten niet vol, dus komen ze bij mij aankloppen. Ik geef je net als Ana een kans, desnoods 2. Als je je aan mijn regels houdt, krijg je wat je wilt: een mooi lichaam.
Verbreek je ons contract, dan blijf je dik en lelijk. Net zoals je nu bent. Kijk naar jezelf, denk aan je vreetbuien, denk aan de vetten en de koolhydraten die jij binnenhaalt. Vanaf nu wordt het anders; jij gaat alles uitkotsen. Maar wat ik zeg; alles. Je zult gebogen over de wc zitten tot je bloed en gal kotst, tot je maag helemaal leeg is. In ruil daarvoor geef ik jou een mooi lichaam. Goede deal? Ik dacht het wel. Sluit deze deal met mij, en we beginnen nu. Vanaf nu ben jij Pro-Mia, laat zien wat je kunt, houd je aan mijn regels, want anders zul je spijt krijgen.
Liefs van je redster, Mia.
De tien geboden van Mia
Alles wat je eet, zul je uitbraken.
Je zult zo min mogenlijk eten.
Je zult zoveel mogenlijk sporten.
Je zult pas gelukkig zijn als je maag leeg is.
Je zult altijd de regels van Mia volgen.
Je zult altijd voor en na het braken wegen en luisteren naar wat de weegschaal verteld.
Je zult kost wat het kost afvallen; ook al lijdt je gezondheid eronder.
Je zult bij elke keuze die je maakt rekening houden met je leefstijl: Pro Mia.
Je zult een Pro Mia armbandje dragen.
Mia zal 24/7 bij jou zijn en je zult haar niet wegsturen.
Tips
Druk tijdens het braken op je maag.
kots tijdens het douchen, zo horen je ouders niets.
Drink tijdens het kotsen een glas warm water, dit zorgt ervoor dat je meer voedsel kan overgeven.
Stop met overgeven wanneer er bloed bij is.
Draag pleisters over je knokels, want als ze je tandafdrukken zien , weten ze meteen dat je kotst.
Kots zo snel mogenlijk na het eten.
Drink water met zout.
Doe een scheutje azijn in warm water, zorg er wel voor dat je niet te veel azijn neemt want dat is slecht voor je maag.
Leg zelf een voorraad met eten en koeken aan, anders valt het op dat er zoveel eten verdwijnt.
Je maag is pas helemaal leeg als je gal spuwt.
Wat een lang verhaalquote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
promia bah bah bah
Brief van Mia
Lieve meid,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Mia, het zusje van Ana. Wij hebben ongeveer dezelfde wensen, maar ik werk op een iets andere manier. Van mij mag je eten, het liefst niet, maar het mag. Op één voorwaarde, Je braakt alles netjes weer uit. Veel meisjes proberen het bij mijn zus, maar houden het vasten niet vol, dus komen ze bij mij aankloppen. Ik geef je net als Ana een kans, desnoods 2. Als je je aan mijn regels houdt, krijg je wat je wilt: een mooi lichaam.
Verbreek je ons contract, dan blijf je dik en lelijk. Net zoals je nu bent. Kijk naar jezelf, denk aan je vreetbuien, denk aan de vetten en de koolhydraten die jij binnenhaalt. Vanaf nu wordt het anders; jij gaat alles uitkotsen. Maar wat ik zeg; alles. Je zult gebogen over de wc zitten tot je bloed en gal kotst, tot je maag helemaal leeg is. In ruil daarvoor geef ik jou een mooi lichaam. Goede deal? Ik dacht het wel. Sluit deze deal met mij, en we beginnen nu. Vanaf nu ben jij Pro-Mia, laat zien wat je kunt, houd je aan mijn regels, want anders zul je spijt krijgen.
Liefs van je redster, Mia.
De tien geboden van Mia
Alles wat je eet, zul je uitbraken.
Je zult zo min mogenlijk eten.
Je zult zoveel mogenlijk sporten.
Je zult pas gelukkig zijn als je maag leeg is.
Je zult altijd de regels van Mia volgen.
Je zult altijd voor en na het braken wegen en luisteren naar wat de weegschaal verteld.
Je zult kost wat het kost afvallen; ook al lijdt je gezondheid eronder.
Je zult bij elke keuze die je maakt rekening houden met je leefstijl: Pro Mia.
Je zult een Pro Mia armbandje dragen.
Mia zal 24/7 bij jou zijn en je zult haar niet wegsturen.
Tips
Druk tijdens het braken op je maag.
kots tijdens het douchen, zo horen je ouders niets.
Drink tijdens het kotsen een glas warm water, dit zorgt ervoor dat je meer voedsel kan overgeven.
Stop met overgeven wanneer er bloed bij is.
Draag pleisters over je knokels, want als ze je tandafdrukken zien , weten ze meteen dat je kotst.
Kots zo snel mogenlijk na het eten.
Drink water met zout.
Doe een scheutje azijn in warm water, zorg er wel voor dat je niet te veel azijn neemt want dat is slecht voor je maag.
Leg zelf een voorraad met eten en koeken aan, anders valt het op dat er zoveel eten verdwijnt.
Je maag is pas helemaal leeg als je gal spuwt.
Wel diepe squats hoop ikquote:Op maandag 14 september 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn squats was vandaag maar 80kg.
Maar?quote:Op maandag 14 september 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn squats was vandaag maar 80kg.
Gracias. Jij ookquote:
Ik vond dat echt ranzigquote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
Ga morgen ook eens voor t eerst kwark proberen, lijkt me vet vies maar vies veel eiwitten
Creepquote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Gracias. Jij ook(dit weet ik omdat kwai dit zegt en haar mening respecteer ik zeer)
Vanille valt hopelijk meequote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat echt ranzig
en?quote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog 500g magere aardbeikwark gegeten
Ziek hoorquote:Hoi mijn naam is Rosalynn en ik zoek een ana buddy, ik ben 14 jaar, 166cm en 52 kilo Iknow een dik varkentje...
volgens mij is het cheaten als er een smaakje aan zitquote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
oke zyzzquote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen kwartsquats doen en dan trots zijn dat ze 100 kg aantikken
Om het te vieren heb je wel een bus pringles verdientquote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
100kg is niet eens zo superveel ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen kwartsquats doen en dan trots zijn dat ze 100 kg aantikken
52 kg valt nog mee voor iemand die pro ana isquote:
volgens mij ookquote:Op maandag 14 september 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij is het cheaten als er een smaakje aan zit
Nee maar kwart squats zijn sowieso kut.quote:Op maandag 14 september 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
100kg is niet eens zo superveel ofzo.
Neeeee ik eet geen chips meerquote:Op maandag 14 september 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om het te vieren heb je wel een bus pringles verdient
1,66 en 52 kg is absoluut niet mager hoorquote:Op maandag 14 september 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles hier aan triest en zielig
Hou op over bananenquote:Op maandag 14 september 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neeeee ik eet geen chips meer
hou het al 1,5 week vol ofzo
Heb juist bananen en appels gekocht
bah appelsquote:Op maandag 14 september 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neeeee ik eet geen chips meer
hou het al 1,5 week vol ofzo
Heb juist bananen en appels gekocht
wel een dik varkentje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
1,66 en 52 kg is absoluut niet mager hoor
nee tuurlijk niet gewoon onzeker pubermeisjequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax houdt van bananen![]()
~ Toto
ik las laatst dat hij liever een komkommer heeftquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax houdt van bananen![]()
~ Toto
Die bestaan voor 80 procent uit water wist je dat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik las laatst dat hij liever een komkommer heeft
Langer en dikker he. Banaan vult niet zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
paxcon ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die bestaan voor 80 procent uit water wist je dat?
heb gister een komkommer gegetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
97% zelfs geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maarten van Rossum bestaat uit pannenkoekenmeelquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
halve liter volle franse kwark van de ahquote:
Weet niet wat er in zit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naturel? Is dat beter dan aardbei want minder suikers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |