Dat kan ik zeer goed kan ik je melden.quote:Op maandag 14 september 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je Walt JR imiteren
ik durf er niet om te vragenquote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij je hieraan blootstelt?
Heb je alles weer omver gegooid omdat je moeder rijst had gemaakt?quote:Op maandag 14 september 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weer zonder avondeten naar bed
Toevallig heb ik honingquote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik neem dan altijd thee met honing
maak thee met honing voor keelpijnerige opsoquote:Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik honing
en thee
Nee ik lag te slapen tijdens het eten en ze hadden niks bewaardquote:Op maandag 14 september 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je alles weer omver gegooid omdat je moeder rijst had gemaakt?
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bentquote:
True.quote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bent
Als het mag van je boy Typisch mag je het zelf komen ophalenquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak thee met honing voor keelpijnerige opso
Hoe kan dat?quote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Gratis maand netflix god![]()
Terwijl ik het al eens eerder had
Wat zal ik kijken
Was vergeten dat ze alleen dat had laten zien hierquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bent
Ik zou gaan voor een leuke comedy serie.quote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Wat zal ik kijken
Ik ben de baas en beslis over alles, dus mag sooooowiesoquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het mag van je boy Typisch mag je het zelf komen ophalen
Ja geen ideequote:
Handig welquote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja geen ideeHad het een paar maanden geleden al
Vandaag voor de grap nog eens geprobeerd, lukte gewoon
Haal een tosti uit de diepvriesquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik lag te slapen tijdens het eten en ze hadden niks bewaard![]()
En geen zin om eten te maken nu
Wat een schat is het ook.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.
Voor een vriend van hem.
dan is het een uitgemaakte zaak en krijg jij theequote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de baas en beslis over alles, dus mag sooooowieso
Bates Motelquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Wat zal ik kijken
Nee nu mijn tanden gepoetst. Nu kan ik niet meer eten voor het slapen gaanquote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haal een tosti uit de diepvries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |