SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Smoothboyquote:Op maandag 14 september 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan heb ik ze nog niet eens mijn nasi laten proeven
Geen enkele naam zo mooi als dezequote:Op maandag 14 september 2015 23:11 schreef Fera het volgende:
Had een andere naam in gedachten voor de TT.
Pick Up Artistquote:
Nee. Dan moet je een 10/10 zijn hequote:
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?quote:
in bad en dan platquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
ik ga in bad en dan in bed
gegroet fokkertjes
Maar even proberen danquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je een 10/10 zijn he
Badder ze. Trusten.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
gegroet fokkertjes
dat zou best kunnenquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?
veel plezier met opsoquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
gegroet fokkertjes
quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.
Voor een vriend van hem.
Wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij je hieraan blootstelt?quote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Tjacka het volgende:
mijn broertje speelt met zijn pik en ik zit naast hem op de bank
dit is erg ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |