SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Smoothboyquote:Op maandag 14 september 2015 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan heb ik ze nog niet eens mijn nasi laten proeven
Geen enkele naam zo mooi als dezequote:Op maandag 14 september 2015 23:11 schreef Fera het volgende:
Had een andere naam in gedachten voor de TT.
Pick Up Artistquote:
Nee. Dan moet je een 10/10 zijn hequote:
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?quote:
in bad en dan platquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
ik ga in bad en dan in bed
gegroet fokkertjes
Maar even proberen danquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je een 10/10 zijn he
Badder ze. Trusten.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
gegroet fokkertjes
dat zou best kunnenquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Vroeg je dat vorige week ook niet al of zo?
veel plezier met opsoquote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Typisch het volgende:
gegroet fokkertjes
quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.
Voor een vriend van hem.
Wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij je hieraan blootstelt?quote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Tjacka het volgende:
mijn broertje speelt met zijn pik en ik zit naast hem op de bank
dit is erg ongemakkelijk
Dat kan ik zeer goed kan ik je melden.quote:Op maandag 14 september 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je Walt JR imiteren
ik durf er niet om te vragenquote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij je hieraan blootstelt?
Heb je alles weer omver gegooid omdat je moeder rijst had gemaakt?quote:Op maandag 14 september 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weer zonder avondeten naar bed
Toevallig heb ik honingquote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik neem dan altijd thee met honing
maak thee met honing voor keelpijnerige opsoquote:Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik honing
en thee
Nee ik lag te slapen tijdens het eten en ze hadden niks bewaardquote:Op maandag 14 september 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je alles weer omver gegooid omdat je moeder rijst had gemaakt?
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bentquote:
True.quote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bent
Als het mag van je boy Typisch mag je het zelf komen ophalenquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak thee met honing voor keelpijnerige opso
Hoe kan dat?quote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Gratis maand netflix god![]()
Terwijl ik het al eens eerder had
Wat zal ik kijken
Was vergeten dat ze alleen dat had laten zien hierquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nou als je alleen de onderste helft van iemands gezicht heb gezien vind ik het niet heel raar dat je niet heel erg onder de indruk bent
Ik zou gaan voor een leuke comedy serie.quote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Wat zal ik kijken
Ik ben de baas en beslis over alles, dus mag sooooowiesoquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het mag van je boy Typisch mag je het zelf komen ophalen
Ja geen ideequote:
Handig welquote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja geen ideeHad het een paar maanden geleden al
Vandaag voor de grap nog eens geprobeerd, lukte gewoon
Haal een tosti uit de diepvriesquote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik lag te slapen tijdens het eten en ze hadden niks bewaard![]()
En geen zin om eten te maken nu
Wat een schat is het ook.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tjacka doet een enquete wie er hier single is.
Voor een vriend van hem.
dan is het een uitgemaakte zaak en krijg jij theequote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de baas en beslis over alles, dus mag sooooowieso
Bates Motelquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef Kauai het volgende:
Wat zal ik kijken
Nee nu mijn tanden gepoetst. Nu kan ik niet meer eten voor het slapen gaanquote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haal een tosti uit de diepvries
Word het niet gewoon afgeschreven dan?quote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja geen ideeHad het een paar maanden geleden al
Vandaag voor de grap nog eens geprobeerd, lukte gewoon
quote:Op maandag 14 september 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik die vriend was.
Moet nog twee episodes van seizoen 2quote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook goede optie ja. Waar ben je nu?
Ik heb het opgezegd verleden maand.quote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Deze maand 2 jaar Netflix abonnement.
Seizoen 3 downloadenquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet nog twee episodes van seizoen 2
Daarna klaar alweer
Ik ga voor how I met your motherquote:Op maandag 14 september 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een leuke comedy serie.
waar kun je dat zienquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Deze maand 2 jaar Netflix abonnement.
1 cent overgemaaktquote:Op maandag 14 september 2015 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word het niet gewoon afgeschreven dan?
Zeer goeie keusquote:
Dat gaat nog wel een hele tijd duren voordat ik het opzeg. Ik hou van Netflixquote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het opgezegd verleden maand.
Opso is van harte welkom dusquote:Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig heb ik honing
en thee
Ja ik lieg zie ik net, anderhalf jaarquote:
Ik ook, maar ik heb Moviebox, soort Popcorn Time dusja. Misschien dat ik het over tijdje er weer opgooi hoor. Als ik weer wat ruimer bij kas zitquote:Op maandag 14 september 2015 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een hele tijd duren voordat ik het opzeg. Ik hou van Netflix
popcorn time hequote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het opgezegd verleden maand.
Nooit gezien, hoor er goeie dingen over. Ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 september 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeer goeie keus
Een van de leukste, zo niet de leukste sitcom die er is.
:squote:Op maandag 14 september 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe niet zo eng met je knipoog
18 februari 2014 ik dus.quote:Op maandag 14 september 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik lieg zie ik net, anderhalf jaarMaar hier: https://www.netflix.com/WiViewingActivity gewoon je eerste activiteit.
Ik vond het echt geweldig. Beetje zoals Friends vroeger. Alleen dan moderner.quote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nooit gezien, hoor er goeie dingen over. Ben wel benieuwd
Emmaquote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou Bates Motel gaan kijken Kauai
Nu twijfel ikquote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou Bates Motel gaan kijken Kauai
Dat valt nou ook wel weer mee maar het is wel vermakelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeer goeie keus
Een van de leukste, zo niet de leukste sitcom die er is.
Emma komt binnenkort in de bioscoopquote:
Bates Motel haha.quote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu twijfel ik
Eigenlijk moet ik ook nog heel veel andere series af kijken
Ik ken geen leukere sitcom eigenlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee maar het is wel vermakelijk.
watquote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emma komt binnenkort in de bioscoop
Ja Emma van Bates Motel dan hequote:
Modern Family.quote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken geen leukere sitcom eigenlijk.
Dat ligt meer aan het genre sitcom.quote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
friendsquote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |