Dudequote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Ik ben eruit, ik ga Broadchurch kijken
Ciao
Ik denk Alex. Niet dat ik me aan haar stoor, maar ze heeft niet echt grappige momenten. Wel soms leuke sarcastische opmerkingen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Wie vindt je het minst leuk in MF Fera?
Ik kijk tegenwoordig meer comedy series omdat dat vrij kort duurt per aflevering en dus altijd wel even tussendoor kan. Al die spannende series duren gelijk 50 minuten per aflevering ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb meestal met series dat ik zo veel anders belangrijkers kan doen eigenlijk. Maar het blijft vermakelijkLaatste keer dat ik een aflevering keek is nu wel een tijdje terug.
Doei schatjequote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Ciao
Dat lijkt ons erg gezelligquote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij en pax moeten een keer naar tilburg komen trouwens
Hopelijk neem je Oscar dan ook meequote:Op maandag 14 september 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt ons erg gezellig
Slechte keus kwai slechte keusquote:
Goed zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Ciao
welke precies?quote:Op maandag 14 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk neem je Oscar dan ook mee![]()
Dat wordt een fissaquote:Op maandag 14 september 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan met elkaar naar Toto
leuk he
Nee, niet de band
Ja dan gaan we gezellig tilburg verkennen en Fgodin komt dan ookquote:Op maandag 14 september 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan met elkaar naar Toto
leuk he
Nee, niet de band
Meer dan datquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat wordt een fissa
maar wel enorm ver weg, daar moeten we een hele dag voor uittrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |