OITNB moet ik alleen seizoen 3 nog van zienquote:Op maandag 14 september 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze drie zijn het helemaal kijken echt wel waard imo.
Jaquote:
Phil is baas.quote:
Wat een slet die paxquote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jagisteren paxje gehosseld via WA terwijl mn vriendin naast me zat
Ze lachte me uit
Ik heb net S5 gezien, dus zeg maar.quote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Phil is baas.
Mijn favoriete episode zit in S4 trouwens. Zal er niet teveel over zeggen, maar die is echt briljant.
ik heb het over pax mevrouwquote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met je bijna 27 kan je beter op zoek gaan naar wat anders, oudje
Hjbquote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb het over pax mevrouw
Jij bent dan ook een godquote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij kleuren samen anders altijd binnen de lijntjes hoor.
Ik heb meestal met series dat ik zo veel anders belangrijkers kan doen eigenlijk. Maar het blijft vermakelijkquote:Op maandag 14 september 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms heb ik met series ook wel van: het is wel leuk maar ik zou ook iets anders kunnen doen.
Daarom heb ik wel het eerste seizoen gekeken van Orange is the New Black maar meer ook niet.
Sherlock zijn zo weinig afleveringen, dat is wel makkelijk om gewoon af te kijken.
Yeah rightquote:Op maandag 14 september 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben groot aanhanger van het celibaatleef
DM wel even.quote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net S5 gezien, dus zeg maar.
Daarom heb ik het in mijn telefoon staan. Johannesgodquote:Op maandag 14 september 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is waar maar soms vergeet je dat eventjes
Jij en pax moeten een keer naar tilburg komen trouwensquote:Op maandag 14 september 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is waar maar soms vergeet je dat eventjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |