Jij houdt wel van een man op zn tijd hequote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opso hapt niet echt op de mannen hier helaas
Sherlock is ook briljantquote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
Allemaal voor de helft gezien.
Nou ik wou het niveau hier graag een beetje hoog houdenquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een man op zn tijd he
Dat heb ik gemerkt. Misschien kwai proberenquote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opso hapt niet echt op de mannen hier helaas
En jij stalkt pax al te graag hequote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Broadchurchquote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
Kom jij nou echt alleen hier af en toe om de zoveel tijd om zo`n opmerking te maken?quote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kwai is nog wel erg jongquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Misschien kwai proberen
Oh dat is wel spijtig.quote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja twijfel of ik daar ook heen ga. Zijn goeie films.
Maar ze houden hem niet in Arnhem, beetje teleurstellend
Deze drie zijn het helemaal kijken echt wel waard imo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
Bazenserie maar heb meestal geen zin om zo'n lange aflevering te kijkenquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock is ook briljant
Zonde wel
Oh ik praat hier vaak zat mee hoor, maar 90% van de tijd ben jij er dan nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom jij nou echt alleen hier af en toe om de zoveel tijd om zo`n opmerking te maken?
Hehequote:
Philquote:
Benedict Cumbergodquote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bazenserie maar heb meestal geen zin om zo'n lange aflevering te kijken
Jaquote:Op maandag 14 september 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En jij stalkt pax al te graag he
Is dit een hint :s
Soms heb ik met series ook wel van: het is wel leuk maar ik zou ook iets anders kunnen doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Homeland
Broadchurch
The vampire diaries
Orange is the new black
Sherlock
Suits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |