Ho wacht niet iedereen is welkom. Sommigen moeten groningen echt niet binnenkomen en vervuilen. Ahum ahumquote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Groningers staan bekend om hun gastvrijheid.
Norman is wel een toffe gast jaquote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Wou mijn Norman UI weer doen maar moet ik abonnement hebben, komt dus over 2 weken wel weer.
Nee How I met your mother is veel leuker dan Friends. Dat is zo oubolligquote:
Ja die is wel leuk, maar vind toch minderquote:
Friends natuurlijk!quote:Op maandag 14 september 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken geen leukere sitcom eigenlijk.
Weet zeker dat je bij Bates Motel wel het wilt afkijken. Te spannend om het niet af te kijken. Zelfs Pax heeft alles gezien.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
Ik heb nu allemaal series voor de helft gezien. Leuk, verhaallijnen door elkaar halen
Gewoon een serie eerst helemaal afkijken voor je aan een nieuwe begint.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
Ik heb nu allemaal series voor de helft gezien. Leuk, verhaallijnen door elkaar halen
Ben juist helemaal fan. Ook geen irritante lachband.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is wel leuk, maar vind toch minder
quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar had ik het ook over
Zij is cute
Doe ik ook ja. Tenzij ik serie echt niet meer boeiend vind. Of in dit geval House.. Dat kijk ik als ik even geen andere serie meer heb.quote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon een serie eerst helemaal afkijken voor je aan een nieuwe begint.
weltrusten geilbeertjequote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen
Trusten geitenbreiertjes
Broadchurch was ik mee bezig maar toen ging ik op vakantie. Vond dat ook heel spannend maar vergeten verder te kijken. Zo komt er altijd wel iets tussenquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet zeker dat je bij Bates Motel wel het wilt afkijken. Te spannend om het niet af te kijken. Zelfs Pax heeft alles gezien.
Ik moet iedere aflevering wel lachenquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben juist helemaal fan. Ook geen irritante lachband.
Trustennquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen
Trusten geitenbreiertjes
Mijn favoriete afleveringen zitten wel in latere seizoenen. Maar het is wel echt mijn soort humor.quote:Op maandag 14 september 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu tien afleveringen gezien en ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Goede reden om naar het PAC festival te gaan dus!quote:
Lachbands verpesten et wel een beetje jaquote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben juist helemaal fan. Ook geen irritante lachband.
Ja twijfel of ik daar ook heen ga. Zijn goeie films.quote:Op maandag 14 september 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede reden om naar het PAC festival te gaan dus!
https://www.pathe.nl/special/pacfestival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |