wauw.quote:Op maandag 14 september 2015 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Rond de 20 kg maar. Maar had vandaag met eerste keer dumbbell curls al moeite met 10x6.5 kgecht 0 kracht meer
quote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dan hadden jullie beter op roze maandag kunnen meeten
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso kauai en mortaxx komen ook
Spiergeheugen ftwquote:Op maandag 14 september 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wauw.
Achja, binnen 4 weken weer kracht.
Dan kan Rusnak dit dispuut voor eens en voor altijd settelenquote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohmy![]()
Maar dan krijg ik ruzie met pax
Mia*quote:
dat weten ware vrienden nu eenmaalquote:Op maandag 14 september 2015 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk wie mijn vrienden zijn
Ik noem hem trouwens liever Tiesje
Ken ik wel ja.quote:Op maandag 14 september 2015 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spiergeheugen ftwken je military press? Op mn 12e kon ik 35 kg daarmee
quote:
Die groepsticket..quote:Important message! Unfotunately, the NS doesn't want this website to function anymore in the way it works now. You won't be able to create groups anymore until the NS and I come to an agreement and maybe there will be some other way of travelling cheaper so that is profitable for them as well. Thank you for all your support! If you have any idea that I should propose to the NS drop me a line at support@grouptickets.nl. With regret, Alex Bondor.
Vond fijne oefening altijd. Maar ga nu gewoon alleen dumbbell curls doen, hammer curls, tricep extensions, en dumbbell fly. Misschien nog shoulder press of zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ik wel ja.
Doe maar zelden.
Squats and milk tochquote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn squats zijn ook wel vies gezakt
Is allemaal al zo oud en bekend.quote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
promia bah bah bah
Brief van Mia
Lieve meid,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Mia, het zusje van Ana. Wij hebben ongeveer dezelfde wensen, maar ik werk op een iets andere manier. Van mij mag je eten, het liefst niet, maar het mag. Op één voorwaarde, Je braakt alles netjes weer uit. Veel meisjes proberen het bij mijn zus, maar houden het vasten niet vol, dus komen ze bij mij aankloppen. Ik geef je net als Ana een kans, desnoods 2. Als je je aan mijn regels houdt, krijg je wat je wilt: een mooi lichaam.
Verbreek je ons contract, dan blijf je dik en lelijk. Net zoals je nu bent. Kijk naar jezelf, denk aan je vreetbuien, denk aan de vetten en de koolhydraten die jij binnenhaalt. Vanaf nu wordt het anders; jij gaat alles uitkotsen. Maar wat ik zeg; alles. Je zult gebogen over de wc zitten tot je bloed en gal kotst, tot je maag helemaal leeg is. In ruil daarvoor geef ik jou een mooi lichaam. Goede deal? Ik dacht het wel. Sluit deze deal met mij, en we beginnen nu. Vanaf nu ben jij Pro-Mia, laat zien wat je kunt, houd je aan mijn regels, want anders zul je spijt krijgen.
Liefs van je redster, Mia.
De tien geboden van Mia
Alles wat je eet, zul je uitbraken.
Je zult zo min mogenlijk eten.
Je zult zoveel mogenlijk sporten.
Je zult pas gelukkig zijn als je maag leeg is.
Je zult altijd de regels van Mia volgen.
Je zult altijd voor en na het braken wegen en luisteren naar wat de weegschaal verteld.
Je zult kost wat het kost afvallen; ook al lijdt je gezondheid eronder.
Je zult bij elke keuze die je maakt rekening houden met je leefstijl: Pro Mia.
Je zult een Pro Mia armbandje dragen.
Mia zal 24/7 bij jou zijn en je zult haar niet wegsturen.
Tips
Druk tijdens het braken op je maag.
kots tijdens het douchen, zo horen je ouders niets.
Drink tijdens het kotsen een glas warm water, dit zorgt ervoor dat je meer voedsel kan overgeven.
Stop met overgeven wanneer er bloed bij is.
Draag pleisters over je knokels, want als ze je tandafdrukken zien , weten ze meteen dat je kotst.
Kots zo snel mogenlijk na het eten.
Drink water met zout.
Doe een scheutje azijn in warm water, zorg er wel voor dat je niet te veel azijn neemt want dat is slecht voor je maag.
Leg zelf een voorraad met eten en koeken aan, anders valt het op dat er zoveel eten verdwijnt.
Je maag is pas helemaal leeg als je gal spuwt.
Wat een lang verhaalquote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
promia bah bah bah
Brief van Mia
Lieve meid,
Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Mia, het zusje van Ana. Wij hebben ongeveer dezelfde wensen, maar ik werk op een iets andere manier. Van mij mag je eten, het liefst niet, maar het mag. Op één voorwaarde, Je braakt alles netjes weer uit. Veel meisjes proberen het bij mijn zus, maar houden het vasten niet vol, dus komen ze bij mij aankloppen. Ik geef je net als Ana een kans, desnoods 2. Als je je aan mijn regels houdt, krijg je wat je wilt: een mooi lichaam.
Verbreek je ons contract, dan blijf je dik en lelijk. Net zoals je nu bent. Kijk naar jezelf, denk aan je vreetbuien, denk aan de vetten en de koolhydraten die jij binnenhaalt. Vanaf nu wordt het anders; jij gaat alles uitkotsen. Maar wat ik zeg; alles. Je zult gebogen over de wc zitten tot je bloed en gal kotst, tot je maag helemaal leeg is. In ruil daarvoor geef ik jou een mooi lichaam. Goede deal? Ik dacht het wel. Sluit deze deal met mij, en we beginnen nu. Vanaf nu ben jij Pro-Mia, laat zien wat je kunt, houd je aan mijn regels, want anders zul je spijt krijgen.
Liefs van je redster, Mia.
De tien geboden van Mia
Alles wat je eet, zul je uitbraken.
Je zult zo min mogenlijk eten.
Je zult zoveel mogenlijk sporten.
Je zult pas gelukkig zijn als je maag leeg is.
Je zult altijd de regels van Mia volgen.
Je zult altijd voor en na het braken wegen en luisteren naar wat de weegschaal verteld.
Je zult kost wat het kost afvallen; ook al lijdt je gezondheid eronder.
Je zult bij elke keuze die je maakt rekening houden met je leefstijl: Pro Mia.
Je zult een Pro Mia armbandje dragen.
Mia zal 24/7 bij jou zijn en je zult haar niet wegsturen.
Tips
Druk tijdens het braken op je maag.
kots tijdens het douchen, zo horen je ouders niets.
Drink tijdens het kotsen een glas warm water, dit zorgt ervoor dat je meer voedsel kan overgeven.
Stop met overgeven wanneer er bloed bij is.
Draag pleisters over je knokels, want als ze je tandafdrukken zien , weten ze meteen dat je kotst.
Kots zo snel mogenlijk na het eten.
Drink water met zout.
Doe een scheutje azijn in warm water, zorg er wel voor dat je niet te veel azijn neemt want dat is slecht voor je maag.
Leg zelf een voorraad met eten en koeken aan, anders valt het op dat er zoveel eten verdwijnt.
Je maag is pas helemaal leeg als je gal spuwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |