SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag 9:00 opstaanquote:Op zondag 13 september 2015 23:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb echt een kut ritme
Maandag 07:30 eruit, de dag erna rond 11/12, woensdag en donderdag 07:30 en derest ook rond 11/12
omdat dit topic niks voorstelt zonder mijquote:Op zondag 13 september 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
hee rickertman blij dat je er bent weet je waarom?
ja maar dan zit je een beetje in je ritme, als ik vrij ben slaap ik automatisch tot 11/12quote:Op zondag 13 september 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maandag 9:00 opstaan
Rest van de week steeds wat eerder en dan vrijdag 6:30 zelfs
Je hebt tenminste vrijquote:Op zondag 13 september 2015 23:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja maar dan zit je een beetje in je ritme, als ik vrij ben slaap ik automatisch tot 11/12
Mensen met een mening heb je niet zoveel!quote:Op zondag 13 september 2015 23:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
omdat dit topic niks voorstelt zonder mij
helemaal gelijk heb je jongenquote:Op zondag 13 september 2015 23:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Mensen met een mening heb je niet zoveel!
hey mortaksquote:Op zondag 13 september 2015 23:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Mensen met een mening heb je niet zoveel!
pax valt niet onder vrienden maar onderquote:
insinueer nou niet van die rare dingenquote:Op zondag 13 september 2015 23:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
pax valt niet onder vrienden maar onder
wat heb ik gemist
ah friendzonequote:Op zondag 13 september 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
insinueer nou niet van die rare dingen
wij zijn gewoon erg goede vrienden
dat maakt jou een warmer mensquote:Op maandag 14 september 2015 00:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
sorry ik ben gewoon een romanticus
Ik ook, maar niet met andere FOK!kersquote:Op maandag 14 september 2015 00:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
sorry ik ben gewoon een romanticus
ben de cupido van GRTDquote:Op maandag 14 september 2015 00:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met andere FOK!kers
nu wij nogquote:Op maandag 14 september 2015 00:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
allemaal sexytime met elkaar
oh god ik hou er maar over opquote:Op maandag 14 september 2015 00:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja mocht niet van jou en haar
zij heeft een hekel aan mij hoorquote:
wat voor chica zoek je danquote:Op maandag 14 september 2015 00:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zij heeft een hekel aan mij hoor
en als ik al niet naar Grunna ga voor bierfestival ga ik toch helemaal niet voor een basic chica
knap, classy, book n streetsmartquote:
VA is dan wel wat voor jequote:Op maandag 14 september 2015 00:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
knap, classy, book n streetsmart
dat is nogal watquote:Op maandag 14 september 2015 00:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
knap, classy, book n streetsmart
vertelquote:Op maandag 14 september 2015 00:23 schreef Sked het volgende:
ik heb nog veel moeilijkere eisen dus ach
Heb er vertrouwen in dat dat goed komt, je lijkt me een toffe gozertquote:Op maandag 14 september 2015 00:27 schreef Sked het volgende:
[..]
de eerste die het lukt moet ik nog vinden
ja en als je voor me deur staat bel je niet aanquote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb er vertrouwen in dat dat goed komt, je lijkt me een toffe gozert
En het is zelfs jou geluktquote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb er vertrouwen in dat dat goed komt, je lijkt me een toffe gozert
wist toen nog niet dat je daar woondequote:Op maandag 14 september 2015 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
ja en als je voor me deur staat bel je niet aan
zelfs jouquote:
Paxje is boos omdat ons intieme gesprek vanavondvabrupt eindigdequote:Op maandag 14 september 2015 00:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zelfs jou
Pew, pew. Shots fired
wij zouden vandaag ook met trein naar u2 gaan maar de ns gooide roet in t etenquote:Op maandag 14 september 2015 00:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wist toen nog niet dat je daar woonde
Weer een mooie NS reis gehad![]()
even een dagje almelo met vriendin, terugweg in nijmegen horen we dat er een springer was tussen oss en den bosch. Omweg via venlo (
) en lig nu pas in bed ipv 10 uur al
beetje gay wel maar moet kunnenquote:Op maandag 14 september 2015 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb dus een nagel gelakt bij haar
Pax vindt je leukquote:Op maandag 14 september 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie geen school ofzo morgen.
Waddan?quote:Op maandag 14 september 2015 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
wij zouden vandaag ook met trein naar u2 gaan maar de ns gooide roet in t eten
ns
Oh hey Opsoquote:Op maandag 14 september 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik haat julliequote:Op maandag 14 september 2015 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze slaapt nu dus hopelijk leest ze dit nooit
werkzaamheden aan t spoorquote:
natuurlijk nietquote:Op maandag 14 september 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is dat het je vriendin is maar anders zou ik denken dat je diep in de friendzone zitquote:Op maandag 14 september 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeiend
Gewoon in een volle trein ook, mensen keken me aan van:
damnquote:Op maandag 14 september 2015 00:33 schreef Sked het volgende:
[..]
werkzaamheden aan t spoor
normaal ben ik binnen n uur in Amsterdam, nu hadden we daar de auto voor nodig
wat is dat voor eng merkquote:Op maandag 14 september 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Dit wordt hoogst wrs mijn nieuwe telefoon:
[ afbeelding ]
Ziet er tof uitquote:Op maandag 14 september 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Dit wordt hoogst wrs mijn nieuwe telefoon:
[ afbeelding ]
echt he zo'n komkommer is makkie voor jouquote:
doe eens normaal gekquote:Op maandag 14 september 2015 00:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
echt he zo'n komkommer is makkie voor jou
wil jij mij onderhoudenquote:Op maandag 14 september 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zei de tot werkloze opgeleid oudje
quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stoot tussen je ogen kun je krijgen
hondquote:Op maandag 14 september 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stoot tussen je ogen kun je krijgen
Komen altijd wel aardige dingen uit China, dat Huawei bijv is ook prima merkquote:
Tjacka ook.quote:Op maandag 14 september 2015 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
brammetje is groot fan van chinaphones
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.quote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Komen altijd wel aardige dingen uit China, dat Huawei bijv is ook prima merk
Maar ik ben forever Samsung
Daar staat een topic ja, smartphone topic. Door hun hulp is het deze telefoon geworden.quote:
samsung is kutquote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.
Ik zie het tegenwoordig als betalen voor de zekerheid. Bijna al mijn apparatuur is Samsungquote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.
Ik wil het risico wel een keer nemen, als het niet bevalt dan doe ik dit gewoon nooit weerquote:Op maandag 14 september 2015 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie het tegenwoordig als betalen voor de zekerheid. Bijna al mijn apparatuur is Samsung
quote:Op maandag 14 september 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga verder proberen te slapen weltrusten schatjes behalve mortaxx.
En paxcon.
En paxcon.
nicequote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar staat een topic ja, smartphone topic. Door hun hulp is het deze telefoon geworden.
Weet zelf niet zo goed welke ik moet bestellen, welke merken beetje betrouwbaar zijn enz.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Ga hem ook alvast bestellen voor mijn verjaardag aan. Neem aan dat ik wel genoeg geld krijg eigenlijk
En paxcon.
Na iedereen was al van plan geld te geven omdat ik een fiets wou kopenquote:
Die Chinese telefoons zullen ook wel niet zo duur zijn als de Iphones en Samsungs?quote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na iedereen was al van plan geld te geven omdat ik een fiets wou kopenEn krijg van mijn moeder ook geld dus komt vast wel goed. Heb zelf ook 100 euro om bij te leggen.
ze doet gewoon bitchy johquote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga jou nooit meer proberen te helpen, ben nu een goede vriendin kwijt
Nope, deze is 170 dollar. + nog eventuele douane kosten.quote:Op maandag 14 september 2015 00:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Chinese telefoons zullen ook wel niet zo duur zijn als de Iphones en Samsungs?
170 dollar is een koopje tegenwoordig, dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe fietsquote:Op maandag 14 september 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, deze is 170 dollar. + nog eventuele douane kosten.
Maar denk zelfs dat ik wel geld over houDat ga ik dan bewaren voor alsnog een fiets over een maand of twee maanden.
Haha ook nog eens ja.quote:Op maandag 14 september 2015 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
170 dollar is een koopje tegenwoordig, dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets
Vragen om lagere waarde te vermelden en verturen als gift.quote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
En hopen dat de douane mijn pakketje niet pakt
Mweh dat doen ze alleen op eBay volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vragen om lagere waarde te vermelden en verturen als gift.
Flauw van je huidige telefoon?quote:Op maandag 14 september 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie wel veel toffe telefoons op die review site van FOK!
maar daar moet ik geen geld aan uitgeven nu
Online winkels ook gewoon hoor. Maar de ene wel en de ander weer niet. Als je opmerkingen kan plaatsen bij de bestelling moet je dat er gewoon bijzettenquote:Op maandag 14 september 2015 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh dat doen ze alleen op eBay volgens mij.
Zal het overwegen, maar denk dat banggood het niet gaat doen.quote:Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Online winkels ook gewoon hoor. Maar de ene wel en de ander weer niet. Als je opmerkingen kan plaatsen bij de bestelling moet je dat er gewoon bijzetten
Meestal doen grotere winkels het niet vanwege de risico's op boetes.quote:Op maandag 14 september 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Daar kruizen ze nog wel regelmatig aan dat het een gift is. Maar zie het die webshops nog niet doen eigenlijk, die waarschuwen ook voor de kosten die nog kunnen komen. Doen ze op eBay al niet.
Maar telefoon is zo cheap dat ik die extra kosten wel voor lief wil nemenquote:Op maandag 14 september 2015 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meestal doen grotere winkels het niet vanwege de risico's op boetes.
Maar anders betaal je zeker 35,- extra aan totale douanekosten.
Nee, maar gewoon zin in wat nieuws als je dat zietquote:Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Flauw van je huidige telefoon?
Ja dat weet ik. Tjacka heeft nog nooit bij hoeven betalen zei die laatst hier.quote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Faxie het volgende:
En er komt ook vaak wel wat geluk bij kijken hoor
Ik wil dat de euro weer 1,50 dollar wordtquote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar telefoon is zo cheap dat ik die extra kosten wel voor lief wil nemen
Ja mooie tijden op eBay was datquote:Op maandag 14 september 2015 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil dat de euro weer 1,50 dollar wordtWas lekker goedkoop shoppen in de US
Dan zijn ze of niet gecontroleerd, of lagere waarde/giftquote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Tjacka heeft nog nooit bij hoeven betalen zei die laatst hier.
Ik moet nu wel iets nieuwsquote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zin in wat nieuws als je dat ziet
T-mobilequote:Op maandag 14 september 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Waar zitten jullie bij met abonnement als ik mag vragen?
Telfort, al jarenquote:Op maandag 14 september 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
tele2quote:Op maandag 14 september 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Mja ik wil op het KPN netwerk zitten vanwege bereik in grensdorpquote:Op maandag 14 september 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Oh jezus 3 verschillende antwoorden
KPNquote:Op maandag 14 september 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik wil op het KPN netwerk zitten vanwege bereik in grensdorp![]()
Heb ook niet zo'n dure abo en mobiel verder.
sim only maakt qua prijs nauwelijks uitquote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch maar even alvast in verdiepenAnders is het zo ver *nog half jaartje maar is zo voorbij* en dan heb ik geen idee welke provider ik moet gaan nemen
Neem ik weer zomaar iets, heb ik weer een te dure abonnement.
Zag op zo'n vergelijkingssite net toch hele uit één lopende prijzen. Waarbij BEN bovenaan stond maar ken niemand die dat heeft.quote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Sked het volgende:
[..]
sim only maakt qua prijs nauwelijks uit
BEN is voor hipstersquote:Op maandag 14 september 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag op zo'n vergelijkingssite net toch hele uit één lopende prijzen. Waarbij BEN bovenaan stond maar ken niemand die dat heeft.
Hun netwerk is primaquote:Op maandag 14 september 2015 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
KPN![]()
Zo ontiegelijk veel gezeik mee gehad
Toen mijn moeder ging verhuizen heb ik voor tientallen euro's met ze zitten bellen om de verhuizing rond te krijgenquote:
Ik heb gewoon de cheapste genomen hoorquote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch maar even alvast in verdiepenAnders is het zo ver *nog half jaartje maar is zo voorbij* en dan heb ik geen idee welke provider ik moet gaan nemen
Neem ik weer zomaar iets, heb ik weer een te dure abonnement.
quote:
quote:De panelleden van de Consumentenbond houden ook het aantal storingen van hun provider bij. Volgens het panel zijn er bij Simyo en KPN weinig storingen. In het afgelopen half jaar lag het storingspercentage van Simyo op 3%. Bij KPN was dit 4%. Tele2 heeft met 15% de meeste storingen. Daarnaast kijkt het panel naar de kwaliteit van het mobiel internet. Het 4G-netwerk van KPN en Simyo scoort het beste, die van Tele2 eindigt onderaan.
Ik eigenlijk ook niet, behalve dat de mijne gewoon te duur is voor wat ik krijg.quote:Op maandag 14 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Merk er nooit wat van eigenlijk
Kan je even modden in klb, topic van ksrig hutjequote:Op maandag 14 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Merk er nooit wat van eigenlijk
mag nie thequote:Op maandag 14 september 2015 01:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je even modden in klb, topic van ksrig hutje
doe simyoquote:
Hi class tochquote:Op maandag 14 september 2015 10:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
geen lid zijn van de Hi society
dat bestaat niet eens meer tochquote:Op maandag 14 september 2015 10:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
prominent zegquote:Op maandag 14 september 2015 10:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
Bedoel je die actie van Femen?quote:
Nee, ik bedoel gewoon vrouwen die het verschil niet zien tussen een vrouw echt laag behandelen en het feit dat een vrouw iets anders is dan een man en dus ook anders behandeld zullen worden en dat dat niet meteen is omdat vrouwen minder zijn dan mannen oid.quote:Op maandag 14 september 2015 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedoel je die actie van Femen?
Tuurlijk zijn mannen en vrouwen verschillend, maar het gaat vaak om gelijke kansen, niet puur als lustobject neergezet willen worden, dat soort dingen. Maar een groot gedeelte van de feminsten slaat de plank COMPLEET misquote:Op maandag 14 september 2015 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon vrouwen die het verschil niet zien in het feit dat een vrouw iets anders is dan een man en dus ook anders behandeld zullen worden en dat dat niet meteen is omdat vrouwen minder zijn dan mannen oid.
Ik vind shit zoals 'puur als lustobject neergezet worden' echt zo'n gejank. Dat gebeurt ook totaal nietquote:Op maandag 14 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn mannen en vrouwen verschillend, maar het gaat vaak om gelijke kansen, niet puur als lustobject neergezet willen worden, dat soort dingen. Maar een groot gedeelte van de feminsten slaat de plank COMPLEET mis
Kijk naar de inhoud van een vrouwelijke hoofdrol in de gemiddelde blockbuster, er zit zeker een kern van waarheid inquote:Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind shit zoals 'puur als lustobject neergezet worden' echt zo'n gejank. Dat gebeurt ook totaal niet![]()
. En dingen zoals gelijke kansen, ja het klopt dat dat niet helemaal gelijk is maar ik vind zelf echt zo'n klein allemaal. Ja, ik vind het echt gejank dus
.
Een film vergelijken met het echte leven, seriously?quote:Op maandag 14 september 2015 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk naar de inhoud van een vrouwelijke hoofdrol in de gemiddelde blockbuster, er zit zeker een kern van waarheid in
Ja maar genderroles in het algemeen willen doorbreken is ook feminisme, heeft niet alleen met "Wij vrouwen worden zo ondergeschikt neergezet"-huillies te maken hoorquote:Op maandag 14 september 2015 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen moeten vaak vrouwelijk en sexy zijn enzo, mannen stoer en geen watjes.
Ik zie het verschil niet dat een vrouw iets moet en een man ook van de maatschappij, maar dat vrouwen hierbij gaan huilen
Ik heb ook niks tegen mensen die wat willen doorbreken, als jij dat vindt.. helemaal prima doe je ding. Maar ik heb wel wat tegen dat gejank wat erbij komt.quote:Op maandag 14 september 2015 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar genderroles in het algemeen willen doorbreken is ook feminisme, heeft niet alleen met "Wij vrouwen worden zo ondergeschikt neergezet"-huillies te maken hoor
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 14 september 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
Aan de andere kant kan er voor mannen ook nog veel behaald worden. Daarom heb ik een hekel aan de term feminisme. Ze zeggen wel dat het gaat om gelijkheid, maar de naam doet al anders vermoeden.
Ik lig hier altijd dagen wakker van als mij dit overkomt.quote:Op maandag 14 september 2015 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Mannen moeten zichzelf vaak verdedigen om te bewijzen dat ze geen homo zijn zeg maar. Hoe vaak wordt neit gezegd tegen een man 'BEN JE HOMO OFZO' omdat ie weet ik veel wat doet.
Bijvoorbeeld. Of verkrachting bij mannen. Nog steeds genoeg mensen die denken dat dat niet kan of dat mannen seks altijd wel lekker vinden. Zaken zoals voogdij krijgen van kinderen bij scheiding. Ook al is de moeder een fucked up crackhoer, vaak maakt ze alsnog meer kans om voogdij te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2015 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Mannen moeten zichzelf vaak verdedigen om te bewijzen dat ze geen homo zijn zeg maar. Hoe vaak wordt neit gezegd tegen een man 'BEN JE HOMO OFZO' omdat ie weet ik veel wat doet.
Je uiterlijk werkt dan ook niet mee.quote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lig hier altijd dagen wakker van als mij dit overkomt.
Snap ik jaquote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lig hier altijd dagen wakker van als mij dit overkomt.
Ja, dat snap ik ook nooitquote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of verkrachting bij mannen. Nog steeds genoeg mensen die denken dat dat niet kan of dat mannen seks altijd wel lekker vinden. Zaken zoals voogdij krijgen van kinderen bij scheiding. Ook al is de moeder een fucked up crackhoer, vaak maakt ze alsnog meer kans om voogdij te krijgen.
Haha typisch is homo-uiterlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je uiterlijk werkt dan ook niet mee.
quote:Op maandag 14 september 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je uiterlijk werkt dan ook niet mee.
quote:
Nee hoor, ik vind jou er volgens mij beetje schattig uitzien. Volgens mij he, weet niet zeker.quote:
Typisch en ik zijn puur platonisch. Met veel liefde, dat wel. LIEF HEquote:
Ja, we hebben een regeling. Jij de maandag en de dinsdag toch?quote:Op maandag 14 september 2015 12:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas is crack al bezet door moi
Awh, wat schattigquote:Op maandag 14 september 2015 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik zijn puur platonisch. Met veel liefde, dat wel. LIEF HE
Hier komen babies van.quote:Op maandag 14 september 2015 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou er volgens mij beetje schattig uitzien. Volgens mij he, weet niet zeker.
Zaterdag toch ookquote:Op maandag 14 september 2015 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik zijn puur platonisch. Met veel liefde, dat wel. LIEF HE
[..]
Ja, we hebben een regeling. Jij de maandag en de dinsdag toch?
Viro jij bent zo ergquote:Op maandag 14 september 2015 11:29 schreef Viro het volgende:
ONZ / Dildo's en duivelse grappen
Ff crossposten voor ideeen
niet zo pessimistisch nouquote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Crack_ het volgende:
BUT ITS TIME TO FACE THE TRUTH, I WILL NEVER BE WITH YOUUUUUUU
ik zocht een passend gifje maar ik kon niks vindenquote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Crack_ het volgende:
BUT ITS TIME TO FACE THE TRUTH, I WILL NEVER BE WITH YOUUUUUUU
Is een liedje hoor, ik ben niet pessimistischquote:
Jammer.. volgende keer beterquote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zocht een passend gifje maar ik kon niks vinden
verdorie weer erin getraptquote:Op maandag 14 september 2015 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is een liedje hoor, ik ben niet pessimistisch
Ja. Ze vonden me geen juiste uitstraling hebben voor in een ziekenhuis en gaven de suggestie om het op andere soorten beveiliging te zoeken. Vond dat er met mijn houding niks mis was verderquote:Op maandag 14 september 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd waarom niet?
Wel paar ja. Maar die hebben nog niet gereageerd. Aanbod is schaarsquote:
Weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij wat wel de juiste uitstraling is voor in een ziekenhuis.quote:Op maandag 14 september 2015 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ze vonden me geen juiste uitstraling hebben voor in een ziekenhuis en gaven de suggestie om het op andere soorten beveiliging te zoeken. Vond dat er met mijn houding niks mis was verderGoed gekleed, was geinteresseerd. open houding blabla. Maar blijkbaar had hij geen klik met me ofzo
Wel beter dat ze een reden gegeven hebben. Maar nog steeds balen.quote:Op maandag 14 september 2015 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ze vonden me geen juiste uitstraling hebben voor in een ziekenhuis en gaven de suggestie om het op andere soorten beveiliging te zoeken. Vond dat er met mijn houding niks mis was verderGoed gekleed, was geinteresseerd. open houding blabla. Maar blijkbaar had hij geen klik met me ofzo
Nja, zo zei hij het. Dus ik gok dat hij me niet expressief genoeg vond en dacht dat ik niet veel initiatief zou tonen om behulpzaam te zijn richting bezoekers enzo.quote:Op maandag 14 september 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij wat wel de juiste uitstraling is voor in een ziekenhuis.
Nou ja, is wel balen natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, zo zei hij het. Dus ik gok dat hij me niet expressief genoeg vond en dacht dat ik niet veel initiatief zou tonen om behulpzaam te zijn richting bezoekers enzo.
Wat zijn andere soorten beveiliging dan?quote:Op maandag 14 september 2015 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja komt goed. Hij gaf ook wel opties. Meer richting justitie kant enzo. Maar toen gaf ik aan dat ik liever eerst in een rustige omgeving ervaring opdoe en niet gelijk een moeilijke kant kies. En dat snapte hij wel maar ja. Geen argument om me aan te nemen dusquote:Op maandag 14 september 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, is wel balen natuurlijk.
Succes met verder zoeken.
Op luchthavens, evenementen, uitgaan, bij justitie dus, bij rechtbank of justitionele inrichting ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zijn andere soorten beveiliging dan?
Heb je dan al je onafgemaakte studies in je CV staan?quote:Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik wel knap vind om te zien in een gesprekje van 10 minuten.
Hij noemde ook m`n voorgeschiedenis met falende studies en dat de stageuren te weinig waren, ja daar kan ik weinig aan doenIs opleiding gerelateerd. Zo flauw allemaal
Achjaa
Nou niet allemaalquote:Op maandag 14 september 2015 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dan al je onafgemaakte studies in je CV staan?
Zit wat inquote:Op maandag 14 september 2015 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet allemaalMaar er komen wel vragen wat ik in die 7 jaar gedaan heb als ik een leeg cv heb qua opleidingn
Doe festival en dan brengen wij die drugs binnenquote:Op maandag 14 september 2015 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op luchthavens, evenementen, uitgaan, bij justitie dus, bij rechtbank of justitionele inrichting ofzo.
Ik kies er liever ook niet voor hoorquote:
Daar ga ik ook mee zittenquote:Op maandag 14 september 2015 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet allemaalMaar er komen wel vragen wat ik in die 7 jaar gedaan heb als ik een leeg cv heb qua opleidingn
Volgens mij is dat juist jouw probleem.quote:Op maandag 14 september 2015 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kies er liever ook niet voor hoormaar dan ga ik eerder voor eerlijkheid dan dat ik m`n cv ga faken en ik mezelf vastlul op een gesprek. Als ze daar zoveel waarde aan hechten, tsja, hun probleem
Ja komt goed. Het was ook eerste die me uitnodigde dus. En lang met ov reizen. Was helemaal ergens buiten het centrum van Nijmegen dus. Baal meer om de reden die ze zeiden eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2015 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Balen Fokkie, hopelijk snel wat anders
punt is dat je er niets aan kan veranderenquote:Op maandag 14 september 2015 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist jouw probleem.
Ah ja. Daarom kan je maar beter wat invullen inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2015 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist jouw probleem.
Ja maar jij vindt redenen van anderen om je af te wijzen nooit goed volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja komt goed. Het was ook eerste die me uitnodigde dus. En lang met ov reizen. Was helemaal ergens buiten het centrum van Nijmegen dus. Baal meer om de reden die ze zeiden eigenlijk
Stimmt.quote:Op maandag 14 september 2015 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
punt is dat je er niets aan kan veranderen
Uh, nee?quote:Op maandag 14 september 2015 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Daarom kan je maar beter wat invullen inderdaad.
Dat zeg ik toch niet? Je kan er toch van balen als ze zoiets over je zeggen? Heeft toch niks met eens of oneens te maken ;squote:Op maandag 14 september 2015 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt redenen van anderen om je af te wijzen nooit goed volgens mij.
Herkenbaarquote:Op maandag 14 september 2015 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ga ik ook mee zitten
Waarom zo lang over je studie? Uhh ja
Wat heb je gedaan na studie? Uhh ja
Nee, dat zeg ik.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Je kan er toch van balen als ze zoiets over je zeggen? Heeft toch niks met eens of oneens te maken ;s
Ja gaat om een stageplek he. dat is beetje probleem. Niet elk bedrijf waar je de beveiliging in kan is ook een erkend leerbedrijf. Denk dat werk zoeken wat makkelijker gaat dan een stage als ik het zo zie qua aanbodquote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij deed ook beveiliging, die is vooral bij musea e.d. aan de slag gegaan. Daar al geprobeerd? Al was dat wel erg saai zei hij.
Okquote:
Eten 150 ongeveer, kleding eens in de twee of drie maanden 50-100 euro, overige dingen (boekjes, cadeautjes) rond de 100 per maand.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel geven jullie uit naast je vaste lasten in de maand en waaraan? In grote lijnen, eten/kleding/vrije tijd/vervoer etc?
Beveiliging is over het algemeen vrij saai naar mijn mening.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij deed ook beveiliging, die is vooral bij musea e.d. aan de slag gegaan. Daar al geprobeerd? Al was dat wel erg saai zei hij.
Geef zo'n 800 per maand uit denk ik in totaal inclusief vaste lastenquote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel geven jullie uit naast je vaste lasten in de maand en waaraan? In grote lijnen, eten/kleding/vrije tijd/vervoer etc?
Hmmm, ok. Thanksquote:Op maandag 14 september 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eten 150 ongeveer, kleding eens in de twee of drie maanden 50-100 euro, overige dingen (boekjes, cadeautjes) rond de 100 per maand.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja, inclusief vaste lasten heb ik niks aanquote:Op maandag 14 september 2015 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef zo'n 800 per maand uit denk ik in totaal inclusief vaste lasten
Heb jij wel stage ofzo gedaan?quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaarnu al bang voor de arbeidsmarkt.
Oh, oke.quote:Op maandag 14 september 2015 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Ik heb gewoon een buffer van een x bedrag, dat laat ik (afhankelijk van mijn inkomen die maand) elke maand wat oplopen en alles wat daarboven is mag ik uitgeven van mijzelf.
Ik houd mij daar niet zo mee bezig, ik zorg dat ik een flink bedrag heb voor noodgevallen en alles wat daar boven komt mag ik uitgeven. Dus ook geen behoefte aan om er erg op te letten.quote:Op maandag 14 september 2015 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, oke.
Wat bijzonder dat je géén idee hebt wel.
Bij jou valt het allemaal wel mee toch?quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaarnu al bang voor de arbeidsmarkt.
Jep een meewerkstage en een afstudeerstage. Nou is mijn meewerkstage wel representatiever dan mijn afstudeerstage.quote:
Hehe ik geef naast 200 aan eten enzo echt amper iets uitquote:Op maandag 14 september 2015 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, inclusief vaste lasten heb ik niks aan.
Zes jaar over studie (door omstandigheden) en ik werk inmiddels 7 jaar voor dezelfde werkgeverquote:Op maandag 14 september 2015 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou valt het allemaal wel mee toch?
Dat scheelt welquote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep een meewerkstage en een afstudeerstage. Nou is mijn meewerkstage wel representatiever dan mijn afstudeerstage.
De wat?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
Fokkie De Korenmaat zoekt nog een beveiliger.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
Ik heb nooit rullevante bijbanen gehad. Nu heb ik zeker op laatste best veel gekeerd maar niet echt om op Cv te zetten
Ja, ik vind het fijn om te weten wat ik uitgeef en vooral waaraan en alles. Maar ik hou sowieso van lijstjes en alles op schrijven en allesquote:Op maandag 14 september 2015 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd mij daar niet zo mee bezig, ik zorg dat ik een flink bedrag heb voor noodgevallen en alles wat daar boven komt mag ik uitgeven. Dus ook geen behoefte aan om er erg op te letten.
De kinderboerderij?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
Fokkie De Korenmaat zoekt nog een beveiliger.
Wanneer is het relevant, als het iets met je studie te maken heeft of ook al een beetje als het uberhaupt op denkniveau is?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
Ik heb nooit rullevante bijbanen gehad. Nu heb ik zeker op laatste best veel gekeerd maar niet echt om op Cv te zetten
Maar er zitten geen studies bij die niet afgemaakt zijn toch? En je hebt al ervaring in het werkveld dus.quote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zes jaar over studie (door omstandigheden) en ik werk inmiddels 7 jaar voor dezelfde werkgeverdat is niet best hoor.
Hmm, dat is wel echt weinig danquote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik geef naast 200 aan eten enzo echt amper iets uit
Al tijden geen kleding gekocht. Niets aan gadgets of nutteloze dingen
Maar jij hebt dus geen stages gehad? Hoezo niet?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
quote:
Geen idee precies. Competenties gaat het toch om?quote:Op maandag 14 september 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer is het relevant, als het iets met je studie te maken heeft of ook al een beetje als het uberhaupt op denkniveau is?
Nee klopt geen onafgemaakte studies. En mijn stages zijn alles behalve waar ik achteraf echt geïnteresseerd in ben.quote:Op maandag 14 september 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar er zitten geen studies bij die niet afgemaakt zijn toch? En je hebt al ervaring in het werkveld dus.
niet verplicht en ik ben luiquote:Op maandag 14 september 2015 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus geen stages gehad? Hoezo niet?
Je komt er wel hoorquote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee klopt geen onafgemaakte studies. En mijn stages zijn alles behalve waar ik achteraf echt geïnteresseerd in ben.Heb nog best wel een weg te gaan, maar dat komt wel goed.
Competenties? Ik weet niet wat ik me moet voorstellen daarbij.quote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee precies. Competenties gaat het toch om?
Maar dit is mbo niveau dus probeer dat maar te verkopen.
Same here.quote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet besparen op eten. En niets meer kopen dat nutteloos is. Dan kan ik volgend jaar op vakantie.
Ik moet ook echt Cv makenquote:Op maandag 14 september 2015 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Competenties? Ik weet niet wat ik me moet voorstellen daarbij.
Misschien moet ik eens zo'n cv cursus gaan volgen.
maximaal lenen maximaal levenquote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same here.
Ik kom er nu achter dat ik waarschijnlijk niet hoef te lenen. Dat zou geweldig zijn. Ik kan ook niks sparen maar ja, lenen voor vakantie dan. Dat ga ik dan wel doen
.
En je eet al zo weinig.quote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet besparen op eten. En niets meer kopen dat nutteloos is. Dan kan ik volgend jaar op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |