Tjacka ook.quote:Op maandag 14 september 2015 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
brammetje is groot fan van chinaphones
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.quote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Komen altijd wel aardige dingen uit China, dat Huawei bijv is ook prima merk
Maar ik ben forever Samsung
Daar staat een topic ja, smartphone topic. Door hun hulp is het deze telefoon geworden.quote:
samsung is kutquote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.
Ik zie het tegenwoordig als betalen voor de zekerheid. Bijna al mijn apparatuur is Samsungquote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.
Ik wil het risico wel een keer nemen, als het niet bevalt dan doe ik dit gewoon nooit weerquote:Op maandag 14 september 2015 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie het tegenwoordig als betalen voor de zekerheid. Bijna al mijn apparatuur is Samsung
quote:Op maandag 14 september 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga verder proberen te slapen weltrusten schatjes behalve mortaxx.
En paxcon.
En paxcon.
nicequote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar staat een topic ja, smartphone topic. Door hun hulp is het deze telefoon geworden.
Weet zelf niet zo goed welke ik moet bestellen, welke merken beetje betrouwbaar zijn enz.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Ga hem ook alvast bestellen voor mijn verjaardag aan. Neem aan dat ik wel genoeg geld krijg eigenlijk
En paxcon.
Na iedereen was al van plan geld te geven omdat ik een fiets wou kopenquote:
Die Chinese telefoons zullen ook wel niet zo duur zijn als de Iphones en Samsungs?quote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na iedereen was al van plan geld te geven omdat ik een fiets wou kopenEn krijg van mijn moeder ook geld dus komt vast wel goed. Heb zelf ook 100 euro om bij te leggen.
ze doet gewoon bitchy johquote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga jou nooit meer proberen te helpen, ben nu een goede vriendin kwijt
Nope, deze is 170 dollar. + nog eventuele douane kosten.quote:Op maandag 14 september 2015 00:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Chinese telefoons zullen ook wel niet zo duur zijn als de Iphones en Samsungs?
170 dollar is een koopje tegenwoordig, dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe fietsquote:Op maandag 14 september 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, deze is 170 dollar. + nog eventuele douane kosten.
Maar denk zelfs dat ik wel geld over houDat ga ik dan bewaren voor alsnog een fiets over een maand of twee maanden.
Haha ook nog eens ja.quote:Op maandag 14 september 2015 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
170 dollar is een koopje tegenwoordig, dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets
Vragen om lagere waarde te vermelden en verturen als gift.quote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
En hopen dat de douane mijn pakketje niet pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |