Tjacka ook.quote:Op maandag 14 september 2015 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
brammetje is groot fan van chinaphones
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.quote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Komen altijd wel aardige dingen uit China, dat Huawei bijv is ook prima merk
Maar ik ben forever Samsung
Daar staat een topic ja, smartphone topic. Door hun hulp is het deze telefoon geworden.quote:
samsung is kutquote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.
Ik zie het tegenwoordig als betalen voor de zekerheid. Bijna al mijn apparatuur is Samsungquote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neigde ook wel weer naar Samsung maar je betaald ook gewoon zoveel voor het merkje.
Ik wil het risico wel een keer nemen, als het niet bevalt dan doe ik dit gewoon nooit weerquote:Op maandag 14 september 2015 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie het tegenwoordig als betalen voor de zekerheid. Bijna al mijn apparatuur is Samsung
quote:Op maandag 14 september 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga verder proberen te slapen weltrusten schatjes behalve mortaxx.
En paxcon.
En paxcon.
nicequote:Op maandag 14 september 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar staat een topic ja, smartphone topic. Door hun hulp is het deze telefoon geworden.
Weet zelf niet zo goed welke ik moet bestellen, welke merken beetje betrouwbaar zijn enz.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Ga hem ook alvast bestellen voor mijn verjaardag aan. Neem aan dat ik wel genoeg geld krijg eigenlijk
En paxcon.
Na iedereen was al van plan geld te geven omdat ik een fiets wou kopenquote:
Die Chinese telefoons zullen ook wel niet zo duur zijn als de Iphones en Samsungs?quote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na iedereen was al van plan geld te geven omdat ik een fiets wou kopenEn krijg van mijn moeder ook geld dus komt vast wel goed. Heb zelf ook 100 euro om bij te leggen.
ze doet gewoon bitchy johquote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga jou nooit meer proberen te helpen, ben nu een goede vriendin kwijt
Nope, deze is 170 dollar. + nog eventuele douane kosten.quote:Op maandag 14 september 2015 00:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Chinese telefoons zullen ook wel niet zo duur zijn als de Iphones en Samsungs?
170 dollar is een koopje tegenwoordig, dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe fietsquote:Op maandag 14 september 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, deze is 170 dollar. + nog eventuele douane kosten.
Maar denk zelfs dat ik wel geld over houDat ga ik dan bewaren voor alsnog een fiets over een maand of twee maanden.
Haha ook nog eens ja.quote:Op maandag 14 september 2015 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
170 dollar is een koopje tegenwoordig, dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets
Vragen om lagere waarde te vermelden en verturen als gift.quote:Op maandag 14 september 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
En hopen dat de douane mijn pakketje niet pakt
Mweh dat doen ze alleen op eBay volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vragen om lagere waarde te vermelden en verturen als gift.
Flauw van je huidige telefoon?quote:Op maandag 14 september 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie wel veel toffe telefoons op die review site van FOK!
maar daar moet ik geen geld aan uitgeven nu
Online winkels ook gewoon hoor. Maar de ene wel en de ander weer niet. Als je opmerkingen kan plaatsen bij de bestelling moet je dat er gewoon bijzettenquote:Op maandag 14 september 2015 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh dat doen ze alleen op eBay volgens mij.
Zal het overwegen, maar denk dat banggood het niet gaat doen.quote:Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Online winkels ook gewoon hoor. Maar de ene wel en de ander weer niet. Als je opmerkingen kan plaatsen bij de bestelling moet je dat er gewoon bijzetten
Meestal doen grotere winkels het niet vanwege de risico's op boetes.quote:Op maandag 14 september 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Daar kruizen ze nog wel regelmatig aan dat het een gift is. Maar zie het die webshops nog niet doen eigenlijk, die waarschuwen ook voor de kosten die nog kunnen komen. Doen ze op eBay al niet.
Maar telefoon is zo cheap dat ik die extra kosten wel voor lief wil nemenquote:Op maandag 14 september 2015 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meestal doen grotere winkels het niet vanwege de risico's op boetes.
Maar anders betaal je zeker 35,- extra aan totale douanekosten.
Nee, maar gewoon zin in wat nieuws als je dat zietquote:Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Flauw van je huidige telefoon?
Ja dat weet ik. Tjacka heeft nog nooit bij hoeven betalen zei die laatst hier.quote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Faxie het volgende:
En er komt ook vaak wel wat geluk bij kijken hoor
Ik wil dat de euro weer 1,50 dollar wordtquote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar telefoon is zo cheap dat ik die extra kosten wel voor lief wil nemen
Ja mooie tijden op eBay was datquote:Op maandag 14 september 2015 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil dat de euro weer 1,50 dollar wordtWas lekker goedkoop shoppen in de US
Dan zijn ze of niet gecontroleerd, of lagere waarde/giftquote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Tjacka heeft nog nooit bij hoeven betalen zei die laatst hier.
Ik moet nu wel iets nieuwsquote:Op maandag 14 september 2015 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zin in wat nieuws als je dat ziet
T-mobilequote:Op maandag 14 september 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Waar zitten jullie bij met abonnement als ik mag vragen?
Telfort, al jarenquote:Op maandag 14 september 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
tele2quote:Op maandag 14 september 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Mja ik wil op het KPN netwerk zitten vanwege bereik in grensdorpquote:Op maandag 14 september 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Oh jezus 3 verschillende antwoorden
KPNquote:Op maandag 14 september 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik wil op het KPN netwerk zitten vanwege bereik in grensdorp![]()
Heb ook niet zo'n dure abo en mobiel verder.
sim only maakt qua prijs nauwelijks uitquote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch maar even alvast in verdiepenAnders is het zo ver *nog half jaartje maar is zo voorbij* en dan heb ik geen idee welke provider ik moet gaan nemen
Neem ik weer zomaar iets, heb ik weer een te dure abonnement.
Zag op zo'n vergelijkingssite net toch hele uit één lopende prijzen. Waarbij BEN bovenaan stond maar ken niemand die dat heeft.quote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Sked het volgende:
[..]
sim only maakt qua prijs nauwelijks uit
BEN is voor hipstersquote:Op maandag 14 september 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag op zo'n vergelijkingssite net toch hele uit één lopende prijzen. Waarbij BEN bovenaan stond maar ken niemand die dat heeft.
Hun netwerk is primaquote:Op maandag 14 september 2015 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
KPN![]()
Zo ontiegelijk veel gezeik mee gehad
Toen mijn moeder ging verhuizen heb ik voor tientallen euro's met ze zitten bellen om de verhuizing rond te krijgenquote:
Ik heb gewoon de cheapste genomen hoorquote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch maar even alvast in verdiepenAnders is het zo ver *nog half jaartje maar is zo voorbij* en dan heb ik geen idee welke provider ik moet gaan nemen
Neem ik weer zomaar iets, heb ik weer een te dure abonnement.
quote:
quote:De panelleden van de Consumentenbond houden ook het aantal storingen van hun provider bij. Volgens het panel zijn er bij Simyo en KPN weinig storingen. In het afgelopen half jaar lag het storingspercentage van Simyo op 3%. Bij KPN was dit 4%. Tele2 heeft met 15% de meeste storingen. Daarnaast kijkt het panel naar de kwaliteit van het mobiel internet. Het 4G-netwerk van KPN en Simyo scoort het beste, die van Tele2 eindigt onderaan.
Ik eigenlijk ook niet, behalve dat de mijne gewoon te duur is voor wat ik krijg.quote:Op maandag 14 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Merk er nooit wat van eigenlijk
Kan je even modden in klb, topic van ksrig hutjequote:Op maandag 14 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Merk er nooit wat van eigenlijk
mag nie thequote:Op maandag 14 september 2015 01:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je even modden in klb, topic van ksrig hutje
doe simyoquote:
Hi class tochquote:Op maandag 14 september 2015 10:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
geen lid zijn van de Hi society
dat bestaat niet eens meer tochquote:Op maandag 14 september 2015 10:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
prominent zegquote:Op maandag 14 september 2015 10:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
Bedoel je die actie van Femen?quote:
Nee, ik bedoel gewoon vrouwen die het verschil niet zien tussen een vrouw echt laag behandelen en het feit dat een vrouw iets anders is dan een man en dus ook anders behandeld zullen worden en dat dat niet meteen is omdat vrouwen minder zijn dan mannen oid.quote:Op maandag 14 september 2015 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedoel je die actie van Femen?
Tuurlijk zijn mannen en vrouwen verschillend, maar het gaat vaak om gelijke kansen, niet puur als lustobject neergezet willen worden, dat soort dingen. Maar een groot gedeelte van de feminsten slaat de plank COMPLEET misquote:Op maandag 14 september 2015 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon vrouwen die het verschil niet zien in het feit dat een vrouw iets anders is dan een man en dus ook anders behandeld zullen worden en dat dat niet meteen is omdat vrouwen minder zijn dan mannen oid.
Ik vind shit zoals 'puur als lustobject neergezet worden' echt zo'n gejank. Dat gebeurt ook totaal nietquote:Op maandag 14 september 2015 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn mannen en vrouwen verschillend, maar het gaat vaak om gelijke kansen, niet puur als lustobject neergezet willen worden, dat soort dingen. Maar een groot gedeelte van de feminsten slaat de plank COMPLEET mis
Kijk naar de inhoud van een vrouwelijke hoofdrol in de gemiddelde blockbuster, er zit zeker een kern van waarheid inquote:Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind shit zoals 'puur als lustobject neergezet worden' echt zo'n gejank. Dat gebeurt ook totaal niet![]()
. En dingen zoals gelijke kansen, ja het klopt dat dat niet helemaal gelijk is maar ik vind zelf echt zo'n klein allemaal. Ja, ik vind het echt gejank dus
.
Een film vergelijken met het echte leven, seriously?quote:Op maandag 14 september 2015 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk naar de inhoud van een vrouwelijke hoofdrol in de gemiddelde blockbuster, er zit zeker een kern van waarheid in
Ja maar genderroles in het algemeen willen doorbreken is ook feminisme, heeft niet alleen met "Wij vrouwen worden zo ondergeschikt neergezet"-huillies te maken hoorquote:Op maandag 14 september 2015 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen moeten vaak vrouwelijk en sexy zijn enzo, mannen stoer en geen watjes.
Ik zie het verschil niet dat een vrouw iets moet en een man ook van de maatschappij, maar dat vrouwen hierbij gaan huilen
Ik heb ook niks tegen mensen die wat willen doorbreken, als jij dat vindt.. helemaal prima doe je ding. Maar ik heb wel wat tegen dat gejank wat erbij komt.quote:Op maandag 14 september 2015 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar genderroles in het algemeen willen doorbreken is ook feminisme, heeft niet alleen met "Wij vrouwen worden zo ondergeschikt neergezet"-huillies te maken hoor
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 14 september 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
Aan de andere kant kan er voor mannen ook nog veel behaald worden. Daarom heb ik een hekel aan de term feminisme. Ze zeggen wel dat het gaat om gelijkheid, maar de naam doet al anders vermoeden.
Ik lig hier altijd dagen wakker van als mij dit overkomt.quote:Op maandag 14 september 2015 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Mannen moeten zichzelf vaak verdedigen om te bewijzen dat ze geen homo zijn zeg maar. Hoe vaak wordt neit gezegd tegen een man 'BEN JE HOMO OFZO' omdat ie weet ik veel wat doet.
Bijvoorbeeld. Of verkrachting bij mannen. Nog steeds genoeg mensen die denken dat dat niet kan of dat mannen seks altijd wel lekker vinden. Zaken zoals voogdij krijgen van kinderen bij scheiding. Ook al is de moeder een fucked up crackhoer, vaak maakt ze alsnog meer kans om voogdij te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2015 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Mannen moeten zichzelf vaak verdedigen om te bewijzen dat ze geen homo zijn zeg maar. Hoe vaak wordt neit gezegd tegen een man 'BEN JE HOMO OFZO' omdat ie weet ik veel wat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |