SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest meteen denken dat de ex van TS wordt afgewerkt door hoog sensitieve negersquote:Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef spierbal het volgende:
Pasante delay, is dat zon condoom voor de snelle komers haha?
Welke site? Wil FF de productcode opzoeken om te zien hoelang de dildo is.
Is van de site ero-discount. En geen idee, ga straks tijdens lunch verder op onderzoek.quote:Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef spierbal het volgende:
Pasante delay, is dat zon condoom voor de snelle komers haha?
Welke site? Wil FF de productcode opzoeken om te zien hoelang de dildo is.
Is een goed idee alleen moet ik iemand hebben die het gesprek met haar kan houden. Mijn stem zal ze direct herkennen.quote:Op maandag 14 september 2015 11:30 schreef Crack_ het volgende:
Bel der na een maand op als medewerker van desbetreffende winkel om te vragen hoe de spullen zijn bevallen
Die is wel leuk ja haha.quote:Op maandag 14 september 2015 11:30 schreef Crack_ het volgende:
Bel der na een maand op als medewerker van desbetreffende winkel om te vragen hoe de spullen zijn bevallen
I like where this is goingquote:Op maandag 14 september 2015 11:35 schreef spierbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja haha.
Of bellen dat er in de dildo chemicaliën zijn gevonden en terug gestuurd moeten worden, en dat een bezoekje aan de huistarts in deze situatie een pre is.
quote:Op maandag 14 september 2015 11:35 schreef spierbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja haha.
Of bellen dat er in de dildo chemicaliën zijn gevonden en terug gestuurd moeten worden, en dat een bezoekje aan de huistarts in deze situatie een pre is.
was een tijdjebterug toch ook zo iets met de scoobydoo's.quote:Op maandag 14 september 2015 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..], ja behalve dat ik daar al nooit in zou trappen. Meer van, wie gaat er nou naar de dokter met je eigen kut als je uberhaupt nergens last van hebt. Dat alleen al zal bijna geen enkele vrouw doen
![]()
Jezus, die dingen zijn echt al weer een aantal jaar geleden toch? Zou t niet weten, die stopte ik niet in mn kutquote:Op maandag 14 september 2015 11:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
was een tijdjebterug toch ook zo iets met de scoobydoo's
quote:Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef smegmanus het volgende:
Of dat er een productiefout in de condooms zitten waardoor ze snel lekken en dat het handig is een zwangerschapstest te doen
En dan via de mail de kortingcode aan te vragen voor een zwangerschapstestquote:Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef smegmanus het volgende:
Of dat er een productiefout in de condooms zitten waardoor ze snel lekken en dat het handig is een zwangerschapstest te doen
Is te doen, maar ik moet wel een dag of 2 wachten. Zul je zien dat ik laat bellen en is het hele zooitje niet bezorgd.quote:Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef smegmanus het volgende:
Alsof hotmail enige mail isquote:Op maandag 14 september 2015 12:34 schreef Simterklaas het volgende:
Als jullie accounts al die tijd al aan elkaar gekoppeld waren, had je vaker mails die aan haar gericht zijn, ontvangen. Derhalve verzonnen verhaal.
Ditquote:Op maandag 14 september 2015 11:30 schreef Crack_ het volgende:
Dat is juist het lastig, zal vanavond proberen een vriend zo ver te krijgen dat hij belt terwijl ik meeluister en het hele gesprek opneem.quote:Op maandag 14 september 2015 13:54 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Dit![]()
of iig iets in die richting. En dan het hoofd van haar voorstellen terwijl ze denkt waarom de fuck werkt hij daar en heeft hij toevallig net mijn order afgehandeld en... wacht even. Mensen checken nooit hoe deze producten beval... damnit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |