sim only maakt qua prijs nauwelijks uitquote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch maar even alvast in verdiepenAnders is het zo ver *nog half jaartje maar is zo voorbij* en dan heb ik geen idee welke provider ik moet gaan nemen
Neem ik weer zomaar iets, heb ik weer een te dure abonnement.
Zag op zo'n vergelijkingssite net toch hele uit één lopende prijzen. Waarbij BEN bovenaan stond maar ken niemand die dat heeft.quote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Sked het volgende:
[..]
sim only maakt qua prijs nauwelijks uit
BEN is voor hipstersquote:Op maandag 14 september 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag op zo'n vergelijkingssite net toch hele uit één lopende prijzen. Waarbij BEN bovenaan stond maar ken niemand die dat heeft.
Hun netwerk is primaquote:Op maandag 14 september 2015 01:05 schreef Sked het volgende:
[..]
KPN![]()
Zo ontiegelijk veel gezeik mee gehad
Toen mijn moeder ging verhuizen heb ik voor tientallen euro's met ze zitten bellen om de verhuizing rond te krijgenquote:
Ik heb gewoon de cheapste genomen hoorquote:Op maandag 14 september 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Toch maar even alvast in verdiepenAnders is het zo ver *nog half jaartje maar is zo voorbij* en dan heb ik geen idee welke provider ik moet gaan nemen
Neem ik weer zomaar iets, heb ik weer een te dure abonnement.
quote:
quote:De panelleden van de Consumentenbond houden ook het aantal storingen van hun provider bij. Volgens het panel zijn er bij Simyo en KPN weinig storingen. In het afgelopen half jaar lag het storingspercentage van Simyo op 3%. Bij KPN was dit 4%. Tele2 heeft met 15% de meeste storingen. Daarnaast kijkt het panel naar de kwaliteit van het mobiel internet. Het 4G-netwerk van KPN en Simyo scoort het beste, die van Tele2 eindigt onderaan.
Ik eigenlijk ook niet, behalve dat de mijne gewoon te duur is voor wat ik krijg.quote:Op maandag 14 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Merk er nooit wat van eigenlijk
Kan je even modden in klb, topic van ksrig hutjequote:Op maandag 14 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Merk er nooit wat van eigenlijk
mag nie thequote:Op maandag 14 september 2015 01:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je even modden in klb, topic van ksrig hutje
doe simyoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |