Volgens mij is dat juist jouw probleem.quote:Op maandag 14 september 2015 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kies er liever ook niet voor hoormaar dan ga ik eerder voor eerlijkheid dan dat ik m`n cv ga faken en ik mezelf vastlul op een gesprek. Als ze daar zoveel waarde aan hechten, tsja, hun probleem
Ja komt goed. Het was ook eerste die me uitnodigde dus. En lang met ov reizen. Was helemaal ergens buiten het centrum van Nijmegen dus. Baal meer om de reden die ze zeiden eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2015 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Balen Fokkie, hopelijk snel wat anders
punt is dat je er niets aan kan veranderenquote:Op maandag 14 september 2015 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist jouw probleem.
Ah ja. Daarom kan je maar beter wat invullen inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2015 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist jouw probleem.
Ja maar jij vindt redenen van anderen om je af te wijzen nooit goed volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja komt goed. Het was ook eerste die me uitnodigde dus. En lang met ov reizen. Was helemaal ergens buiten het centrum van Nijmegen dus. Baal meer om de reden die ze zeiden eigenlijk
Stimmt.quote:Op maandag 14 september 2015 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
punt is dat je er niets aan kan veranderen
Uh, nee?quote:Op maandag 14 september 2015 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja. Daarom kan je maar beter wat invullen inderdaad.
Dat zeg ik toch niet? Je kan er toch van balen als ze zoiets over je zeggen? Heeft toch niks met eens of oneens te maken ;squote:Op maandag 14 september 2015 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt redenen van anderen om je af te wijzen nooit goed volgens mij.
Herkenbaarquote:Op maandag 14 september 2015 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ga ik ook mee zitten
Waarom zo lang over je studie? Uhh ja
Wat heb je gedaan na studie? Uhh ja
Nee, dat zeg ik.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Je kan er toch van balen als ze zoiets over je zeggen? Heeft toch niks met eens of oneens te maken ;s
Ja gaat om een stageplek he. dat is beetje probleem. Niet elk bedrijf waar je de beveiliging in kan is ook een erkend leerbedrijf. Denk dat werk zoeken wat makkelijker gaat dan een stage als ik het zo zie qua aanbodquote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij deed ook beveiliging, die is vooral bij musea e.d. aan de slag gegaan. Daar al geprobeerd? Al was dat wel erg saai zei hij.
Okquote:
Eten 150 ongeveer, kleding eens in de twee of drie maanden 50-100 euro, overige dingen (boekjes, cadeautjes) rond de 100 per maand.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel geven jullie uit naast je vaste lasten in de maand en waaraan? In grote lijnen, eten/kleding/vrije tijd/vervoer etc?
Beveiliging is over het algemeen vrij saai naar mijn mening.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij deed ook beveiliging, die is vooral bij musea e.d. aan de slag gegaan. Daar al geprobeerd? Al was dat wel erg saai zei hij.
Geef zo'n 800 per maand uit denk ik in totaal inclusief vaste lastenquote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel geven jullie uit naast je vaste lasten in de maand en waaraan? In grote lijnen, eten/kleding/vrije tijd/vervoer etc?
Hmmm, ok. Thanksquote:Op maandag 14 september 2015 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eten 150 ongeveer, kleding eens in de twee of drie maanden 50-100 euro, overige dingen (boekjes, cadeautjes) rond de 100 per maand.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Ja, inclusief vaste lasten heb ik niks aanquote:Op maandag 14 september 2015 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef zo'n 800 per maand uit denk ik in totaal inclusief vaste lasten
Heb jij wel stage ofzo gedaan?quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaarnu al bang voor de arbeidsmarkt.
Oh, oke.quote:Op maandag 14 september 2015 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Ik heb gewoon een buffer van een x bedrag, dat laat ik (afhankelijk van mijn inkomen die maand) elke maand wat oplopen en alles wat daarboven is mag ik uitgeven van mijzelf.
Ik houd mij daar niet zo mee bezig, ik zorg dat ik een flink bedrag heb voor noodgevallen en alles wat daar boven komt mag ik uitgeven. Dus ook geen behoefte aan om er erg op te letten.quote:Op maandag 14 september 2015 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, oke.
Wat bijzonder dat je géén idee hebt wel.
Bij jou valt het allemaal wel mee toch?quote:Op maandag 14 september 2015 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaarnu al bang voor de arbeidsmarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |