Je uiterlijk werkt dan ook niet mee.quote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lig hier altijd dagen wakker van als mij dit overkomt.
Snap ik jaquote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lig hier altijd dagen wakker van als mij dit overkomt.
Ja, dat snap ik ook nooitquote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of verkrachting bij mannen. Nog steeds genoeg mensen die denken dat dat niet kan of dat mannen seks altijd wel lekker vinden. Zaken zoals voogdij krijgen van kinderen bij scheiding. Ook al is de moeder een fucked up crackhoer, vaak maakt ze alsnog meer kans om voogdij te krijgen.
Haha typisch is homo-uiterlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je uiterlijk werkt dan ook niet mee.
quote:Op maandag 14 september 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je uiterlijk werkt dan ook niet mee.
quote:
Nee hoor, ik vind jou er volgens mij beetje schattig uitzien. Volgens mij he, weet niet zeker.quote:
Typisch en ik zijn puur platonisch. Met veel liefde, dat wel. LIEF HEquote:
Ja, we hebben een regeling. Jij de maandag en de dinsdag toch?quote:Op maandag 14 september 2015 12:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas is crack al bezet door moi
Awh, wat schattigquote:Op maandag 14 september 2015 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik zijn puur platonisch. Met veel liefde, dat wel. LIEF HE
Hier komen babies van.quote:Op maandag 14 september 2015 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou er volgens mij beetje schattig uitzien. Volgens mij he, weet niet zeker.
Zaterdag toch ookquote:Op maandag 14 september 2015 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik zijn puur platonisch. Met veel liefde, dat wel. LIEF HE
[..]
Ja, we hebben een regeling. Jij de maandag en de dinsdag toch?
Viro jij bent zo ergquote:Op maandag 14 september 2015 11:29 schreef Viro het volgende:
ONZ / Dildo's en duivelse grappen
Ff crossposten voor ideeen
niet zo pessimistisch nouquote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Crack_ het volgende:
BUT ITS TIME TO FACE THE TRUTH, I WILL NEVER BE WITH YOUUUUUUU
ik zocht een passend gifje maar ik kon niks vindenquote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef Crack_ het volgende:
BUT ITS TIME TO FACE THE TRUTH, I WILL NEVER BE WITH YOUUUUUUU
Is een liedje hoor, ik ben niet pessimistischquote:
Jammer.. volgende keer beterquote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zocht een passend gifje maar ik kon niks vinden
verdorie weer erin getraptquote:Op maandag 14 september 2015 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is een liedje hoor, ik ben niet pessimistisch
Ja. Ze vonden me geen juiste uitstraling hebben voor in een ziekenhuis en gaven de suggestie om het op andere soorten beveiliging te zoeken. Vond dat er met mijn houding niks mis was verderquote:Op maandag 14 september 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd waarom niet?
Wel paar ja. Maar die hebben nog niet gereageerd. Aanbod is schaarsquote:
Weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij wat wel de juiste uitstraling is voor in een ziekenhuis.quote:Op maandag 14 september 2015 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ze vonden me geen juiste uitstraling hebben voor in een ziekenhuis en gaven de suggestie om het op andere soorten beveiliging te zoeken. Vond dat er met mijn houding niks mis was verderGoed gekleed, was geinteresseerd. open houding blabla. Maar blijkbaar had hij geen klik met me ofzo
Wel beter dat ze een reden gegeven hebben. Maar nog steeds balen.quote:Op maandag 14 september 2015 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ze vonden me geen juiste uitstraling hebben voor in een ziekenhuis en gaven de suggestie om het op andere soorten beveiliging te zoeken. Vond dat er met mijn houding niks mis was verderGoed gekleed, was geinteresseerd. open houding blabla. Maar blijkbaar had hij geen klik met me ofzo
Nja, zo zei hij het. Dus ik gok dat hij me niet expressief genoeg vond en dacht dat ik niet veel initiatief zou tonen om behulpzaam te zijn richting bezoekers enzo.quote:Op maandag 14 september 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij wat wel de juiste uitstraling is voor in een ziekenhuis.
Nou ja, is wel balen natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2015 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, zo zei hij het. Dus ik gok dat hij me niet expressief genoeg vond en dacht dat ik niet veel initiatief zou tonen om behulpzaam te zijn richting bezoekers enzo.
Wat zijn andere soorten beveiliging dan?quote:Op maandag 14 september 2015 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja komt goed. Hij gaf ook wel opties. Meer richting justitie kant enzo. Maar toen gaf ik aan dat ik liever eerst in een rustige omgeving ervaring opdoe en niet gelijk een moeilijke kant kies. En dat snapte hij wel maar ja. Geen argument om me aan te nemen dusquote:Op maandag 14 september 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, is wel balen natuurlijk.
Succes met verder zoeken.
Op luchthavens, evenementen, uitgaan, bij justitie dus, bij rechtbank of justitionele inrichting ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zijn andere soorten beveiliging dan?
Heb je dan al je onafgemaakte studies in je CV staan?quote:Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik wel knap vind om te zien in een gesprekje van 10 minuten.
Hij noemde ook m`n voorgeschiedenis met falende studies en dat de stageuren te weinig waren, ja daar kan ik weinig aan doenIs opleiding gerelateerd. Zo flauw allemaal
Achjaa
Nou niet allemaalquote:Op maandag 14 september 2015 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dan al je onafgemaakte studies in je CV staan?
Zit wat inquote:Op maandag 14 september 2015 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet allemaalMaar er komen wel vragen wat ik in die 7 jaar gedaan heb als ik een leeg cv heb qua opleidingn
Doe festival en dan brengen wij die drugs binnenquote:Op maandag 14 september 2015 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op luchthavens, evenementen, uitgaan, bij justitie dus, bij rechtbank of justitionele inrichting ofzo.
Ik kies er liever ook niet voor hoorquote:
Daar ga ik ook mee zittenquote:Op maandag 14 september 2015 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet allemaalMaar er komen wel vragen wat ik in die 7 jaar gedaan heb als ik een leeg cv heb qua opleidingn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |