Hehe ik geef naast 200 aan eten enzo echt amper iets uitquote:Op maandag 14 september 2015 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, inclusief vaste lasten heb ik niks aan.
Zes jaar over studie (door omstandigheden) en ik werk inmiddels 7 jaar voor dezelfde werkgeverquote:Op maandag 14 september 2015 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou valt het allemaal wel mee toch?
Dat scheelt welquote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep een meewerkstage en een afstudeerstage. Nou is mijn meewerkstage wel representatiever dan mijn afstudeerstage.
De wat?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
Fokkie De Korenmaat zoekt nog een beveiliger.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
Ik heb nooit rullevante bijbanen gehad. Nu heb ik zeker op laatste best veel gekeerd maar niet echt om op Cv te zetten
Ja, ik vind het fijn om te weten wat ik uitgeef en vooral waaraan en alles. Maar ik hou sowieso van lijstjes en alles op schrijven en allesquote:Op maandag 14 september 2015 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd mij daar niet zo mee bezig, ik zorg dat ik een flink bedrag heb voor noodgevallen en alles wat daar boven komt mag ik uitgeven. Dus ook geen behoefte aan om er erg op te letten.
De kinderboerderij?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
Fokkie De Korenmaat zoekt nog een beveiliger.
Wanneer is het relevant, als het iets met je studie te maken heeft of ook al een beetje als het uberhaupt op denkniveau is?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
Ik heb nooit rullevante bijbanen gehad. Nu heb ik zeker op laatste best veel gekeerd maar niet echt om op Cv te zetten
Maar er zitten geen studies bij die niet afgemaakt zijn toch? En je hebt al ervaring in het werkveld dus.quote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zes jaar over studie (door omstandigheden) en ik werk inmiddels 7 jaar voor dezelfde werkgeverdat is niet best hoor.
Hmm, dat is wel echt weinig danquote:Op maandag 14 september 2015 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik geef naast 200 aan eten enzo echt amper iets uit
Al tijden geen kleding gekocht. Niets aan gadgets of nutteloze dingen
Maar jij hebt dus geen stages gehad? Hoezo niet?quote:Op maandag 14 september 2015 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
quote:
Geen idee precies. Competenties gaat het toch om?quote:Op maandag 14 september 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer is het relevant, als het iets met je studie te maken heeft of ook al een beetje als het uberhaupt op denkniveau is?
Nee klopt geen onafgemaakte studies. En mijn stages zijn alles behalve waar ik achteraf echt geïnteresseerd in ben.quote:Op maandag 14 september 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar er zitten geen studies bij die niet afgemaakt zijn toch? En je hebt al ervaring in het werkveld dus.
niet verplicht en ik ben luiquote:Op maandag 14 september 2015 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus geen stages gehad? Hoezo niet?
Je komt er wel hoorquote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee klopt geen onafgemaakte studies. En mijn stages zijn alles behalve waar ik achteraf echt geïnteresseerd in ben.Heb nog best wel een weg te gaan, maar dat komt wel goed.
Competenties? Ik weet niet wat ik me moet voorstellen daarbij.quote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee precies. Competenties gaat het toch om?
Maar dit is mbo niveau dus probeer dat maar te verkopen.
Same here.quote:Op maandag 14 september 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet besparen op eten. En niets meer kopen dat nutteloos is. Dan kan ik volgend jaar op vakantie.
Ik moet ook echt Cv makenquote:Op maandag 14 september 2015 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Competenties? Ik weet niet wat ik me moet voorstellen daarbij.
Misschien moet ik eens zo'n cv cursus gaan volgen.
maximaal lenen maximaal levenquote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same here.
Ik kom er nu achter dat ik waarschijnlijk niet hoef te lenen. Dat zou geweldig zijn. Ik kan ook niks sparen maar ja, lenen voor vakantie dan. Dat ga ik dan wel doen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |