Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kan mijn eigen level niet uitspelen ...
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is..quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef koei het volgende:
Ik vind het wel lang duren voordat je die nieuwe bouw-items krijgt... Heb net pas het tweede setje gekregen. En mn wifi valt steeds weg
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodusquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodus
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen!quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is..
Het werkte 1 keer, daarna niet meer geprobeerd, moet nog 4 sets .. Kan ook zijn dat de een set langer duurt dan de ander..
Ik heb alles gewoon unlocked. Je moet wel echt allesbgebruikt en aangeklikt hebben. Dus ook levels, mario versies, geluidjes etc.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen!
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigenquote:
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag gevenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen
Zelf bouwen lijkt me sowieso wel leuk, maar hoe lang blijft dat leuk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigen
Als ik m'n eerste wereld klaar heb ga ik me bezig houden met wat Nintendo-style levels. Jammer genoeg zijn de opties wel wat beperkt mbt verhaallijnen etc. Hopelijk krijgen we binnenkort nog wat text boxes enzo voor wat tekst.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?
Nintendo-style levels bijvoorbeeld.
Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaarDit is wel de moeilijkste tot nu toe
Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C
Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037
Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Je moet een spinjump doen op die rode beestjes en dan stukje bij beetje verder gaanquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?
ja nou weten we het onderhand welquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen
Vind je dit een leuker level?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?
Nintendo-style levels bijvoorbeeld.
Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
En jij ook, je wereld zal gerocked worden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag geven
Veeel te lang, na die 4e wereld had ik het wel gezien met de zaagjes. Met al die powerups kan je trouwens ook echt een hoop skippen doordat je even niet geraakt kan wordenquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgenquote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.
Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me
Of geen checkpoints, ga je dood net voor de vlaggenmast, moet je alles opnieuw doen.quote:Op zondag 13 september 2015 02:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is trouwens wel irritant dat alles zo beperkt is. Het is puur ga van punt A naar punt B. Je hebt geen dragon coins die je moet verzamelen, je kan geen switches inbouwen om bepaalde zaken in en uit te schakelen. Hopelijk voegen ze een hoop dingen toe.
Had misschien een betere optie geweest jaquote:Op zondag 13 september 2015 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgenEn thanks!
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Jezus wat kut.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Leuk! Inderdaad zo nu en dan op goed geluk springen en dan met een mazzeltje het overleefd. Ik zou nog net wat meer de richting aangeven met de muntjes.quote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.
Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me
Thanksquote:Op zondag 13 september 2015 16:01 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.
Wel een visueel spektakel.
Done, 2e poging.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Dat kan ik me niet voorstellen. Het instellen van je Gamepad als tv-afstandsbediening verandert niets aan je tv of andere afstandsbedieningen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:14 schreef Pap89 het volgende:
Ok heb een Wii U gehaald,
Alleen zit met een probleem, heb perongeluk ingesteld dat die ook als tv-afstandsbediening kon, maar nu werken de tv afstandbedieningen niet meer.
Zwaar irritant, maar er is geen optie om dat ongedaan te maken, wtf?
Of wel?
Logische lijkt me om die smart remote opnieuw in te stellen? Geen idee verder. Verkeerde topic trouwensquote:Op zondag 13 september 2015 18:18 schreef Pap89 het volgende:
Blijkbaar wel, heb een samsung smart tv, met dus al een smart remote, maar die werkt dus niet meer.
Dus ook de soundbar niet meer
Alleen de source knop werkt nog.
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijpquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokkenquote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp
Hahahaquote:Op zondag 13 september 2015 19:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokken
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood.quote:Op zondag 13 september 2015 19:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Eén keer te veel aan doodgegaan zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 13 september 2015 19:46 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood.
Dan ga ik dalijk even alles bekijkenquote:
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt.quote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp
Die ga ik zo eens opzoekenquote:Op zondag 13 september 2015 19:48 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt.
quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Gespeeld niet slecht, nog niet uitgespeeld alleen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te veel enemy spam en visueel niet interessant genoeg. Als je je powerups kwijt raakt voelt het ook soms alsof je hebt verloren.quote:
Ik dacht eerst dat het een simpele Mario leveltje zou worden, maar het einde was sterk. Kort maar krachtig.quote:Op zondag 13 september 2015 18:51 schreef Groentespecialist het volgende:
Ik heb een basic leveltje gemaakt. Mijn eerste. Benieuwd wat jullie er van vinden.
Mind the gaps heet hij
3C81 0000 002E A112
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
C9DD-0000-0023-9096
Pittig level
1C2F-0000-002A-BF5C
1 fout en je bent dood level.
Heb nog een derde level die alom geprezen word, maar heb de code niet bij se hand
Wist ook niet hoe ik het het beste kon doen, ik ben inspiratieloos ahhaquote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.
Alle 3 gespeeld.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
1 Go for Gold!
88AF-0000-0015-0A76
2 Water Maze (schijnt moeilijk te zijn)
CDA5-0000-001F-5FE0
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Dat met level 3 klopt inderdaad nietquote:Op zondag 13 september 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 3 gespeeld.1 is tof, iets te makkelijk misschien maar ik vind dat eigenlijk nooit zo erg. Die levels moeten er ook zijn.
2. is vooral aan het begin lastig, omdat alles direct op je af komt. Die paddestoel is heel lastig te bereiken daardoor. Wel een tof level.
3. snapte ik niet helemaal. Je kan niks met dat schild of wel? En als die hamer bro op dat muziek-blok op je springt dan zak je blijkbaar door de lift heen![]()
Wel een tof level verder.
Fuck jouw koekjes.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal nu 3,5 uur gespeeld, level (meer een aantal test cases) geüpload, veel levels gespeeld, maar ik heb nog geen nieuwe features om in m'n levels te verwerken. Hoe werkt dat nou precies?
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!quote:
Oh je moet echt alles gebruiken? Duidelijkquote:Op maandag 14 september 2015 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar meequote:Op maandag 14 september 2015 17:51 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar mee
Nee.quote:Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh je moet echt alles gebruiken?
Nou vooruit.quote:Op maandag 14 september 2015 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level.
C28E-0000-0037-D19A
Redelijk pittig, maar slimme spelers kunnen dit wel verslaan.
Leuk spel dat Mario Maker.quote:Op maandag 14 september 2015 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik zal niet rusten tot ik jouw level uitgespeeld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 14 september 2015 17:57 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Die Giant Marios deed het net niet bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb best veel geduld maar hij begon me toch behoorlijk op m'n zenuwen te werken
![]()
Het is een soort psychologische test.quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die tweede![]()
Ik heb best veel geduld maar hij begon me toch behoorlijk op m'n zenuwen te werken
Ik probeerde het vanuit het menu in de game zelf. Naja, kan ook tijdelijke kick-uo zijn ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Kensuke het volgende:
Heh? De code doet het gewoon als ik het intik. Het zijn allemaal nullen heh
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Ik ben blij dat ik dit mocht ervarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit
Zo'n beetje alles wat ik wilde
Ziet er fake uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit
Zo'n beetje alles wat ik wilde
Al 3 sterren van 8 mensenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:08 schreef Melleyn het volgende:
Heb nog een makkelijke voor de liefhebber
6FC9-0000-0039-49F3
Vond deze wel leuk verzonnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef Kriegspire het volgende:
Thwomp no Thwomping! (Meer een puzzel dan een echt level, je moet geduld hebben)
D5DE-0000-001A-9B93
Nee, wel bijnaquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Danku danku. Niet gehaald zie ik?
Simpel man, gehaald en sterretje.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer wasquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaarDit is wel de moeilijkste tot nu toe
Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C
Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037
Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Makkiequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef thedeedster het volgende:
Nog een nieuw level. Jump the bullits, spreekt voor zich.
047F-0000-003D-1130
Het is geen pure speedrun.
Netjes. Mooi aangekleed level, niet "cheap" om je dood te maken en een goed uitgedacht pad. Sterretje er bijquote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer was
Probeer 't de volgende keer niet te doen, niemand zit er op te wachten en het is alleen maar een goedkope manier om een level langer te maken. Bedankt
Zal de andere 2 later proberen, als je er van mij ook een stel probeert
Edit: Blijkbaar ben ik ook de enigste die 'm gehaald heeft... Noobs![]()
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kaizo levels horen irritant te zijnIs volgens mij ook de enige hidden block die ik heb gebruikt voor levels op secret endings na.
Ik moet trouwens wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad bij 1-3 nog best laag is. Morgen ga ik er weer lekker voor zitten en aan mijn Nintendo-Style en Kaizo levels werken. Ik wil eigenlijk van beide een volledige wereld maken
Als je de ID nummers van je levels hebt zal ik morgenavond ff een aantal pogingen doen
Ah k, zal morgenavond ff checken, lekker veel tijd morgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier.
Het moet wel leuk blijven. Sommige levels maken me helemaal gek.quote:
Leuk doolhofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat waterlevels, dus ik heb een waterlevel gemaakt. Mn eerste serieuze poging tot iets van een level.
B5D8-0000-003D-BDA3
Ik herken wel duidelijk de basis Mario stijlquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Groentespecialist het volgende:
Ik heb denk ik een leuk ondergrond level gemaakt, in basis mario stijl. Niet al te lastig. Hoe vinden jullie hem?
3361 0000 003D 8FE5
was mij een beetje te lastigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Henno het volgende:
Mijn eerste level:
8BC2-0000-003D-AB06
Drie verticale minilevels waar je uit kan kiezen met elk een eigen thema, volgens mij niet al te lastig als je wat gevoel voor timing hebt. Nu het idee voor de volgende maar eens uitwerken, gaat waarschijnlijk een airship level worden
Misschien is het een gevalletje "designer bias", je hebt er uiteindelijk zoveel playtesting tijd in gestoken dat je zelf de boel vrij betrouwbaar kan uitspelen natuurlijk. Ik denk dat kijken waar mensen vooral doodgaan in je level ook al een hoop informatie geeft, kan je daar eigenlijk wel makkelijk een overzicht van zien ergens? (dus niet zelf overal dood moeten gaan in de hoop dat daar ballonnetjes verschijnen)quote:
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toverenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe versie van een vorig level. Hij is nu perfect.
136C-0000-003D-F954
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Henno het volgende:
[..]
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toveren
Dat komt door mij denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar succespercentage is 6,66%
Thanks mattie, volgende level komt eraanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:23 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Netjes. Mooi aangekleed level, niet "cheap" om je dood te maken en een goed uitgedacht pad. Sterretje er bij
Hey, die ben ik nog niet tegen gekomen. Wat zijn de codes daarvan, of hoe vind je die?quote:
NWC?quote:
Terechte klacht, beter speel je gewoon C6F5-0000-002D-C742quote:Op woensdag 16 september 2015 00:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
NWC?
Ik mis trouwens een optie om negatieve sterren uit te delen als waarschuwing voor anderen. Zeker bij dat 100 Mario's kom je een lading bagger tegen. Mini-levels met chaotische random zooi erin en van die vol-automatische levels die knap gemaakt zijn maar niet leuk om te spelen.
Ik vind een aantal van die automatische levels echt meesterlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 00:32 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
NWC?
Ik mis trouwens een optie om negatieve sterren uit te delen als waarschuwing voor anderen. Zeker bij dat 100 Mario's kom je een lading bagger tegen. Mini-levels met chaotische random zooi erin en van die vol-automatische levels die knap gemaakt zijn maar niet leuk om te spelen.
Je moet een aantal keren de 10-Mario challenge spelen, totdat je alle sample levels hebt in de Coursebot. Vervolgens krijg je een melding dat ze zijn toegevoegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, die ben ik nog niet tegen gekomen. Wat zijn de codes daarvan, of hoe vind je die?
Volgens mij heb ik deze ook geprobeerd. Zitten leuke kamers tussenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe versie van een vorig level. Hij is nu perfect.
136C-0000-003D-F954
Top! Bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Kriegspire het volgende:
Weet niet of iemand de openingspost kan wijzigen hier, maar heb even een lijstje gemaakt met alle geposte levels tot nu toe (Roy, geen modje hier?), ik zou zeggen, copy paste hem naar je kladblok en loop ze allemaal ff door. Geef hier en daar een sterretje, neem aan dat we daar allemaal op uit zijn
Heb codes die te veel of te weinig letters/cijfers hadden weggelaten.
3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke
C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands
A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands
DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands
0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands
A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands
5127-0000-002C-E073 - TheDeedster
A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster
C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster
047F-0000-003D-1130 - TheDeedster
B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke
F0B9-0000-0038-580C - Kensuke
36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke
C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans
C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM
C0B8-0000-0026-7795 - GGMM
DB59-0000-0031-D43A - GGMM
3730-0000-0024-0592 - GGMM
3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist
3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist
29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik)
88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991
CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991
44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991
6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991
12E4 0000 0031 FCB7 - koei
4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn
6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn
2741-0000-0018-467F - Kriegspire
D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire
9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire
8BC2-0000-003D-AB06 - Henno
0441-0000-003E-FC80 - Henno
B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy
E682-0000-003E-5590 - Infinitism
Ik was even onderweg, en mobiel is assquote:Op woensdag 16 september 2015 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helaas zelf geen modrechten, maar je kunt een TR maken of een DM naar Pheno sturen. Die baas regelt het wel omdat hij toch nooit slaapt.
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef koei het volgende:
Misschien ook leuk voor een special op FOK!games volgende week: de leukste/beste levels gemaakt door users!
Cool. Waar kunnen we ze submitten? En wie gaat de jury uithangen?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.
Ik zou gaan oefenen met levels
Thanks!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Leuk doolhofje
[..]
Ik herken wel duidelijk de basis Mario stijlErg tof level. Moest hem wel een paar keer doen maar dat vind ik nooit zo erg
Beetje moeilijk mag wel!
[..]
was mij een beetje te lastig
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef koei het volgende:
Ik vind het btw een 8,5 spel! Erg leuk, maar met nog flink wat verbeterpuntjes. Zo mis ik vooral een doel in het spel. Leuk die extra levens, maar je hebt er niks aan. Vind je een level niet leuk/te moeilijk sla je hem gewoon over. Die 100 mario's gaat ook nergens over omdat je continu levens erbij krijgt. Die hadden ze ook gewoon 10 mario's kunnen noemen, dan zat er misschien nog wat uitdaging in. Ik mis de voldoening bij het voltooien van een level of wereld zoals je dat bij een echte mario-game wel hebt. Muntjes heb je ook niks aan, en die bijhouden en optellen is door die kansloze muntjes-levels ook zinloos. En ik mis de savepoints halverwege en de speciale munten om een level uitdagender te maken. Ik hoop dat ze dit met DLC op gaan lossen en bijvoorbeeld een wekelijkse featured wereld samengesteld uit levels van verschillende makers promoten, waarbij je wel beperkt bent in het aantal levens en er een ranking is met scores na die 8? levels.
Vooral als iets niet te moeilijk moet zijn voor de gemiddelde gamer. Dat je denkt een briljante laatste uitdaging te hebben gemaakt in een level, komt niemand er doorheen omdat je even was vergeten dat alleen jij precies weet hoe het werkt na een ziek aantal speelpogingen en revisies.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:00 schreef Reintji het volgende:
Goede lijst! Komende dagen even checken. Een leuk level maken is nog niet zo gemakkelijk.
Beest! Maarre, wil je mijn nieuwe level ook in de OP zetten? 2228-0000-0044-0BD2quote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.
Ik zou gaan oefenen met levels
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeldquote:Op donderdag 17 september 2015 02:26 schreef Nikmans het volgende:
Het lange wachten wordt eindelijk beloondSuper Thwompenstein 2D ziet het licht en is te vinden op 2228-0000-0044-0BD2
EnjoyIk ben vooral trots op de visuals in het tussenstukje buiten aangezien met zo'n kasteel-inside niet veel te doen is behalve het hoekig maken
Heb er een paar gimmicks in ingebouwd (of eigenlijk ééntje en die totaal uitgewoond
) en ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Mwehquote:Op donderdag 17 september 2015 09:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeld
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las vandaag dat er al een miljoen levels gemaakt zijn... Bizar veel, en ik kan dit topic al niet eens bijhouden
Een miljoen levels van één scherm gevuld met magikoopas inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:27 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.
Noobquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een aantal levels uit de OP gespeeld, maar er is geen lol te beleven aan levels die minder dan 2% slagingspercentage hebben hoor.
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Noob![]()
Ik heb eindelijke alle dingen geunlocked. Nu kan echt beginnen naar mijn gevoel
Zoals het hoort ook. Die van mij zijn hetzelfde; leef je uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Ja die meat bros level was idd erg leuk gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Te moeilijk is gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet dat het ooit toegevoegd wordt, maar negatieve scores zouden soms wel fijn zijn voor stomme levels.
Net een level gehad waarbij je direct dood gaat na een pijp in te gaan. Dat is niet grappig.
Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design.
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Te moeilijk is gewoon niet leuk.
Dat cave-level wat je laatst hebt geüpload, was prima te doen.
Een level van mij schijnt een slagingspercentage van enkele procenten te hebben, maar ik had nooit het idee dat het unfair was...
Dat soort dingen zijn dom ja. Sowieso hou ik niet van gokken op deuren. Ik probeer elke deur zinnig te maken, maar instant death deuren zijn supergay.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken.
En dit ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design.
Ik heb m gewoon gehaald hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, hier is hij dan eindelijk! Mijn supercoole Ghost-level!
-weg-
Er zat een fout in mn gostlevel![]()
Opnieuw geupload.
8F0D-0000-0051-C9CE
Ik zag het.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gewoon gehaald hoor
Gehaald! En een ster gegeven!quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, hier is hij dan eindelijk! Mijn supercoole Ghost-level!
-weg-
Er zat een fout in mn gostlevel![]()
Opnieuw geupload.
8F0D-0000-0051-C9CE
Je tweede level gespeeld, wel leuk! Wel overkill aan vijanden in het begin. Ster gegeven!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:51 schreef Dagger87 het volgende:
Ik heb ook mijn eerste level gemaakt. 2631-0000-0045-6EC5. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Leuk spel dit. Niet verwacht dat het maken van je eigen levels zo verslavend kon zijn. Ben blij met m'n Wii U aankoop.
Edit: nog een level gemaakt: 24FF-0000-0045-BAD1
Redelijk uitdagend.
Dank.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:47 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Gehaald! En een ster gegeven!
Leuk, lang level! Gehaald en ster gegeven!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een level
379E-0000-004F-30C4
Ondergronds dit keer, met verschillende routes naar het einde.
Creatief level, gehaald en ster gegeven!quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:07 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level: Bowser's Battlecruiser Potemkin.
5F44-0000-0050-9E7A
Veel plezier er mee!
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt nietquote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef JoeyC het volgende:
Mijn levels. De meeste zijn blijkbaar lastig...
635A-0000-0017-2F4F Jump piranha 3,03%
9B2D-0000-0027-DE72 Jump Mario fly 1,96%
E3EF-0000-0028-99BF Take it easy ;P 4,46%
8541-0000-0030-DD5F Firewater v1.1 5,26%
9900-0000-0030-FD96 To shroom or not to shroom? v1.1 15,38%
FF54-0000-0031-186F Piranha jump v1.1 5,34%
23AA-0000-0032-668D Haunted Ruins 18,60%
0207-0000-0039-07F7 Up in the sky 13,46%
2894-0000-0043-7369 Toad of de Gladiolen 26,66%
Thanx.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:02 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Creatief level, gehaald en ster gegeven!
Ja klopt over die overkill. Even lekker veel met die vuurballen schieten. Bedankt voor de ster!quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:51 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Je tweede level gespeeld, wel leuk! Wel overkill aan vijanden in het begin. Ster gegeven!
Thanks, probeer mijn andere levels ook! Bij jump Mario fly zit links een veertjequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:06 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt nietster gegeven
Waar staat dat ik het deels heb gekopieerd? Er staat mijn eerste gemaakte level, plus je bent 3 levels vergeten van mij ....quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Kriegspire het volgende:
Weet niet of iemand de openingspost kan wijzigen hier, maar heb even een lijstje gemaakt met alle geposte levels tot nu toe (Roy, geen modje hier?), ik zou zeggen, copy paste hem naar je kladblok en loop ze allemaal ff door. Geef hier en daar een sterretje, neem aan dat we daar allemaal op uit zijn
Heb codes die te veel of te weinig letters/cijfers hadden weggelaten.
3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke
C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands
A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands
DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands
0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands
A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands
5127-0000-002C-E073 - TheDeedster
A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster
C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster
047F-0000-003D-1130 - TheDeedster
B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke
F0B9-0000-0038-580C - Kensuke
36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke
C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans
C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM
C0B8-0000-0026-7795 - GGMM
DB59-0000-0031-D43A - GGMM
3730-0000-0024-0592 - GGMM
3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist
3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist
29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik)
88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991
CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991
44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991
6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991
12E4 0000 0031 FCB7 - koei
4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn
6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn
2741-0000-0018-467F - Kriegspire
D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire
9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire
8BC2-0000-003D-AB06 - Henno
0441-0000-003E-FC80 - Henno
B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy
E682-0000-003E-5590 - Infinitism
Geeft op zich niet: Ik voer één van de codes in en klik vervolgens op het hartje bij je naam. Dan volg je iemand en kan je al z'n levels spelen zonder steeds daar apart een code voor in te voeren.quote:Op zondag 20 september 2015 09:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het deels heb gekopieerd? Er staat mijn eerste gemaakte level, plus je bent 3 levels vergeten van mij ....
Zo doe ik dat ook jaquote:Op zondag 20 september 2015 09:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Geeft op zich niet: Ik voer één van de codes in en klik vervolgens op het hartje bij je naam. Dan volg je iemand en kan je al z'n levels spelen zonder steeds daar apart een code voor in te voeren.
Misschien werkt dat ook wel handiger dan een enorme lijst aan codes per level hier te maken. Zet gewoon de code van je beste level hier, en volg iemand als je de rest van z'n levels wilt spelen.
Prima levels, je bent wel fan van kanonnen denk ikquote:Op zondag 20 september 2015 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn eerste courses:
76E6-0000-0050-6D24
5CD1-0000-004B-47F4
Nou, ik heb ze gemaakt toen ik nog maar in het begin van de toolset zatquote:Op zondag 20 september 2015 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima levels, je bent wel fan van kanonnen denk ik
Enige kritiekpuntje is de piranha plant op het einde bij Bullit Bill. Daar spring je eigenlijk altijd standaard tegenaan.
Teveel piranha's bij die 1e. Kom er niet door heen. Te moeilijk. Zelfs als ik met een schildpad de onderste rij piranha's dood. Snap wel waarom iedereen daar dood gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:06 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt nietster gegeven
Hurry up is leuk, zo mooi als je het net niet haalt... HAD JE MAAR DOOR MOETEN LOPEN!quote:Op zondag 20 september 2015 15:26 schreef Dagger87 het volgende:
3 nieuwe levels:
1 snelle ren level: Manny vs Pacquiao
DE5A-0000-0045-DC20
Grow Up: 93DA-0000-004A-07ED
Hurry Up: AE36-0000-0053-5B4C
Ik zit vast!quote:Op zondag 20 september 2015 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Nog een nieuwe gemaakt vanmiddag: A93F-0000-0056-D2C4
Hm, ik had genoeg veren in dat stuk gestoptquote:Op zondag 20 september 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit vast!
[ afbeelding ]
Dit was ook de eerste keer, had nog niet helemaal door dat je gewoon door moet naar de deur. Toen ik eenmaal vast zat wilde ik zo hoog mogelijk vast zittenquote:Op zondag 20 september 2015 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm, ik had genoeg veren in dat stuk gestopt. Ik heb hem overigens gedelete, want ik ben hem aan het uitbreiden en redesignen
.
Als je mario laat spinnen met de schouderknop dan spin je er overheen!quote:Op zondag 20 september 2015 15:58 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Teveel piranha's bij die 1e. Kom er niet door heen. Te moeilijk. Zelfs als ik met een schildpad de onderste rij piranha's dood. Snap wel waarom iedereen daar dood gaat.
Ik merk overigens wel dat het designen van een map nog best tricky isquote:Op zondag 20 september 2015 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit was ook de eerste keer, had nog niet helemaal door dat je gewoon door moet naar de deur. Toen ik eenmaal vast zat wilde ik zo hoog mogelijk vast zitten![]()
Klopt, zeker als je bijvoorbeeld ook precision jumps en speciale vormen met de blokken wil maken.quote:Op zondag 20 september 2015 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik merk overigens wel dat het designen van een map nog best tricky is. Veel ervaring door ze te spelen, maar om echt iets goed te doen moet je volgens mij nog best wat tijd er voor uit trekken
.
Met grow up, als je groot bent, dan kan je als je een beetje met een aanloop zwemt naar een steen, het kapot maken. Zolang je maar niet geraakt wordt, dan blijf je groot en kan je de level nog halen. Je bent dus niet alleen groot voor het groot zijn, maar ook sterk op stenen kapot te maken.quote:Op zondag 20 september 2015 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hurry up is leuk, zo mooi als je het net niet haalt... HAD JE MAAR DOOR MOETEN LOPEN!
Grow up snap ik niet. Snap niet wat ik met die grote paddestoel moet doen en klein zit je vast.
Oh ja, dan kan je ze gewoon aanraken. Thanks.quote:Op zondag 20 september 2015 19:28 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Als je mario laat spinnen met de schouderknop dan spin je er overheen!
Ah ja, maar ik werd direct geraakt. Vandaar. Morgen weer proberen!quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Met grow up, als je groot bent, dan kan je als je een beetje met een aanloop zwemt naar een steen, het kapot maken. Zolang je maar niet geraakt wordt, dan blijf je groot en kan je de level nog halen. Je bent dus niet alleen groot voor het groot zijn, maar ook sterk op stenen kapot te maken.
[..]
Oh ja, dan kan je ze gewoon aanraken. Thanks.
Yup, gelukkig kun je levels skippenquote:Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef Jesse_ het volgende:
Man man op 'moeilijk' is 90% echt oneerlijk moeilijk of trial en error gameplay.
Beide niet te vinden?quote:Op zondag 20 september 2015 23:16 schreef Frumzel het volgende:
2 levels van mij, beide goed te doen (ben er zelf niet al te best in):
The Underground - 007E-0000-0047-B6B3
Jumping Turtles - 0071-0000-0059-3D2F
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het.quote:
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code.quote:Op maandag 21 september 2015 14:44 schreef Frumzel het volgende:
[..]
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het.
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:quote:Op maandag 21 september 2015 14:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code.
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien.quote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:
The Underground: 36D9-0000-005C-976C
Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6
Hopelijk werken deze nu wel...
quote:Op maandag 21 september 2015 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien.
Waar blijft je grafische hoogstandje dan?quote:Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind mijn nieuwe level echt te makkelijk maar dat vond ik van de vorige ook
Het is in principe af maar ik ben niet tevredenquote:Op maandag 21 september 2015 17:16 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar blijft je grafische hoogstandje dan?
Speel jij die van mij dan speel ik die van jouquote:Op maandag 21 september 2015 19:20 schreef Nikmans het volgende:
En nu eens een paar levels uit dit topic spelen, brb
Tof levelquote:Op maandag 21 september 2015 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Nou vooruit, hij staat online, Super Shroom Cellar! Enjoy enzo
988A-0000-005D-4920
Breh ik hou van dit soort shit maar ik heb het idee dat ik stukken heb afgesnedenquote:Op maandag 21 september 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speel jij die van mij dan speel ik die van jou
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leukerquote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:
The Underground: 36D9-0000-005C-976C
Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6
Hopelijk werken deze nu wel...
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goedquote:Op maandag 21 september 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwste, maar ik ben wat teleurgesteld in de mogelijkheden. Als je sublevels maakt zijn die allemaal in dezelfde setting. Je kunt niet een sublevel in de wolken maken en een tweede sublevel onder water![]()
904A-0000-005D-8781
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goed
Ik ben mijn beste level tot nu toe aan het maken! Duurt alleen nog eventjes want de tablet is steeds leeg.
Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld.
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.quote:
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk.quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.
Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op
Ik 'vergeet' die skill steeds. Misschien toch maar weer eens proberen morgenquote:Op maandag 21 september 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je gewoon spin-jumpen op die tromp
Dat zeker, dit is gewoon een eerlijk levelquote:Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk.
Waar kom je vast te zitten dan?quote:Op maandag 21 september 2015 19:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leuker
Die FOK! shoutout
Zie Miiversequote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar kom je vast te zitten dan?
Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken.
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten.quote:
Vanuit de game.quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten.
Beginnersleveltjes hè...
Hoe doe je trouwens die afbeelding in die reactie?
De schoen zit onder Yoshi. Schud Yoshi om 'm te wijzigen (net als dat je wisselt tussen rode en groene koopa's).quote:Op maandag 21 september 2015 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld.
Daarom autoscrollquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.
Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op
Over Thwomps gesproken, Nikmans, ik heb problemen met jouw Thwompstein-level. Het lukt me zelden om door die gang te springen. Je hebt een Twhomp boven lava, dan eentje bij een smalle doorgang op de grond en bij de derde heb je een smalle gang op één blok hoog. Daar kom ik regelmatig niet doorheen en dan klemt het level me vast
Wel handig dat je breekbare blokken onder de Thwomps hebt gezet, zo kun je ze in ieder geval verslaan zodat je wat meer tijd hebt!
Dat stuk na de planten met die twee trampolines, de eerste keer miste ik de shroom daar en de tweede keer pakte ik per ongeluk een trampoline op en toen kwam ik niet meer wegquote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar kom je vast te zitten dan?
Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken.
Ah, doelde eigenlijk dus hoe je die afbeeldingen plaatste, maar zag ineens de knop met de stempel en daar zitten ze dus onder.quote:Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanuit de game.
TIjdens spelen op pauze drukken en je kunt een reactie toevoegen. Die komt dan op Miiverse. Tevens is voor de volgende spelers de comment te lezen tijdens het spelen (als die optie aan staat).
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom welquote:Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk.
Laatste regel is soort favorieten regel. Maar iedere regel kan je aanpassen dus ik snap het ook niet
Mushroom geven aan een goomba. En die dunne mishroom is gewoon het alternatief van de super shroom (door die te schudden dus, wanneer je hem hebt vrijgespeeld).quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom wel
Maar hoe komen mensen bijvoorbeeld aan die mega goomba's?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:34 schreef martinlam het volgende:
Mijn eerste level. Aardig wat moeite in gestoken.
Geen gimmicks, gewoon een klassieke mario platformer
DD6E-0000-005D-A0D3
- Super Mario World
- Castle theme
- Medium/hard difficulty
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts
- Beetje aan de lange kant
Have fun, hopelijk vinden jullie hem leuk! Als je commentaar hebt, hoor ik het graag.
Zit ik al die trampolines op te stapelen omdat ik dacht dat je zo over de muur heen kon, blijk je gewoon dat grote rode schild te kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:08 schreef Redbullkid het volgende:
Hier zijn ze dan. 10 uitdagende levels voor jullie
9. Hardcore 1-1 66da-0000-0015-13b2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |