Thanksquote:Op zondag 13 september 2015 16:01 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.
Wel een visueel spektakel.
Done, 2e poging.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Dat kan ik me niet voorstellen. Het instellen van je Gamepad als tv-afstandsbediening verandert niets aan je tv of andere afstandsbedieningen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:14 schreef Pap89 het volgende:
Ok heb een Wii U gehaald,
Alleen zit met een probleem, heb perongeluk ingesteld dat die ook als tv-afstandsbediening kon, maar nu werken de tv afstandbedieningen niet meer.
Zwaar irritant, maar er is geen optie om dat ongedaan te maken, wtf?
Of wel?
Logische lijkt me om die smart remote opnieuw in te stellen? Geen idee verder. Verkeerde topic trouwensquote:Op zondag 13 september 2015 18:18 schreef Pap89 het volgende:
Blijkbaar wel, heb een samsung smart tv, met dus al een smart remote, maar die werkt dus niet meer.
Dus ook de soundbar niet meer
Alleen de source knop werkt nog.
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijpquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokkenquote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp
Hahahaquote:Op zondag 13 september 2015 19:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokken
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood.quote:Op zondag 13 september 2015 19:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Eén keer te veel aan doodgegaan zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 13 september 2015 19:46 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood.
Dan ga ik dalijk even alles bekijkenquote:
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt.quote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp
Die ga ik zo eens opzoekenquote:Op zondag 13 september 2015 19:48 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt.
quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Gespeeld niet slecht, nog niet uitgespeeld alleen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te veel enemy spam en visueel niet interessant genoeg. Als je je powerups kwijt raakt voelt het ook soms alsof je hebt verloren.quote:
Ik dacht eerst dat het een simpele Mario leveltje zou worden, maar het einde was sterk. Kort maar krachtig.quote:Op zondag 13 september 2015 18:51 schreef Groentespecialist het volgende:
Ik heb een basic leveltje gemaakt. Mijn eerste. Benieuwd wat jullie er van vinden.
Mind the gaps heet hij
3C81 0000 002E A112
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
C9DD-0000-0023-9096
Pittig level
1C2F-0000-002A-BF5C
1 fout en je bent dood level.
Heb nog een derde level die alom geprezen word, maar heb de code niet bij se hand
Wist ook niet hoe ik het het beste kon doen, ik ben inspiratieloos ahhaquote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.
Alle 3 gespeeld.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
1 Go for Gold!
88AF-0000-0015-0A76
2 Water Maze (schijnt moeilijk te zijn)
CDA5-0000-001F-5FE0
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Dat met level 3 klopt inderdaad nietquote:Op zondag 13 september 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 3 gespeeld.1 is tof, iets te makkelijk misschien maar ik vind dat eigenlijk nooit zo erg. Die levels moeten er ook zijn.
2. is vooral aan het begin lastig, omdat alles direct op je af komt. Die paddestoel is heel lastig te bereiken daardoor. Wel een tof level.
3. snapte ik niet helemaal. Je kan niks met dat schild of wel? En als die hamer bro op dat muziek-blok op je springt dan zak je blijkbaar door de lift heen![]()
Wel een tof level verder.
Fuck jouw koekjes.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal nu 3,5 uur gespeeld, level (meer een aantal test cases) geüpload, veel levels gespeeld, maar ik heb nog geen nieuwe features om in m'n levels te verwerken. Hoe werkt dat nou precies?
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!quote:
Oh je moet echt alles gebruiken? Duidelijkquote:Op maandag 14 september 2015 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar meequote:Op maandag 14 september 2015 17:51 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar mee
Nee.quote:Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh je moet echt alles gebruiken?
Nou vooruit.quote:Op maandag 14 september 2015 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level.
C28E-0000-0037-D19A
Redelijk pittig, maar slimme spelers kunnen dit wel verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |