abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157278090
Hee jongens, dit zijn 2 van mijn levels:

Hopelijk vinden jullie ze leuk!!

pi_157291690
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Gutanoth het volgende:
Hee jongens, dit zijn 2 van mijn levels:

Hopelijk vinden jullie ze leuk!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Skycastle vond ik een leuk level om te doen, heb daar ook even een comment achter gelaten. Het andere level ben ik nog niet aan toe gekomen.

SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_157311439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:10 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Skycastle vond ik een leuk level om te doen, heb daar ook even een comment achter gelaten. Het andere level ben ik nog niet aan toe gekomen.

Haha tof, grappig om iemand anders je level te zien doen :P
pi_157311661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.

Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.

Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
damn die eerste
pi_157317191
Ehm... ok
pi_157327538
quote:
Het level ging niet overal even goed. Ik moest meerdere malen erg lang wachten bij de mushroom en dat blauwe platform, omdat de mushroom weer naar beneden viel. Ook het gedeelte met de bommetjes moest ik even doorkrijgen. Voelde aan als een beetje priegelen, maar uiteindelijk toch gehaald :)

pi_157409276
Mijn eerste nieuwe level met Checkpoints. Enjoy! :)

Ehm... ok
pi_157430218
Dat level van Bowser wat bij de update zat is echt geniaal.
En moeilijk
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_157483894
-gewijzigd-

[ Bericht 93% gewijzigd door Frumzel op 13-11-2015 01:50:52 ]
Ehm... ok
pi_157485604
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Frumzel het volgende:
Mijn eerste nieuwe level met Checkpoints. Enjoy! :)

[ afbeelding ]
Leuk level :) Ik begrijp alleen niet wat je bedoel met "CP - HB's at End!". Ik zie dat je ook de term "CP" in je nieuw aaah, CP zal wel CheckPoint zijn. Wat betekend HB dan? Has Boss?
pi_157505035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:23 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Leuk level :) Ik begrijp alleen niet wat je bedoel met "CP - HB's at End!". Ik zie dat je ook de term "CP" in je nieuw aaah, CP zal wel CheckPoint zijn. Wat betekend HB dan? Has Boss?
Hidden Blocks ;)
Ehm... ok
pi_157505123
Na de update meeste van m'n levels voorzien van CheckPoints en hier en daar wat verbeteringen aangebracht. Hieronder een overzicht van m'n tot nu toe geüploade levels (ook te vinden via www.supermariomaker.nl). Levels zijn op volgorde van creatie (onderste is het nieuwst). Enjoy!

[ Bericht 0% gewijzigd door Frumzel op 13-11-2015 15:14:21 ]
Ehm... ok
pi_157505292
Ook video-url's op de site aangepast (waren er zover ik kon zien 2 nodig). Video komt dan niet meer volledig overheen met het level, maar het idee is er nog wel. (en heb zelf geen capturekaart, dus kan ze niet zelf uploaden). :)
Ehm... ok
pi_157506788
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:45 schreef Frumzel het volgende:
Ook video-url's op de site aangepast (waren er zover ik kon zien 2 nodig). Video komt dan niet meer volledig overheen met het level, maar het idee is er nog wel. (en heb zelf geen capturekaart, dus kan ze niet zelf uploaden). :)
Ik heb de omschrijving van de video's ook aangepast :-)
pi_157514069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:47 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Ik heb de omschrijving van de video's ook aangepast :-)
Goed bezig! :)
Ehm... ok
pi_157555945
Mooi voor iedereen die Super Mario Maker speelt, minder mooi voor mij :P Nintendo komt met hun eigen Mario Maker level sharing website die ook nog eens gelinked is aan je spel.

quote:
12s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:12 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Goed bezig! :)
Ik heb nog een van je updated leveltjes doorgespeeld. Ik loop er een beetje traag door heen maar wist op het moment van opnemen dan ook niet wat me te wachten stond :+

[ Bericht 57% gewijzigd door Seroczynski op 15-11-2015 01:25:49 ]
pi_160638044
Schop!

Er is van de week weer een update geweest.
quote:
Een van de nieuwe toevoegingen is de sleutel uit Super Mario World voor het Super Nintendo Entertainment System: hiermee kunnen spelers gesloten deuren openen om toegang te krijgen tot nieuwe delen van het level. Je krijgt sleutels en gesloten deuren door respectievelijk met P-schakelaars en deuren te schudden. Deze items kunnen gecombineerd worden om uitdagende nieuwe levels te maken. De sleutel kan zelfs aan vijanden toegevoegd worden, zodat spelers deze moeten verslaan om de sleutel te krijgen en verder te kunnen. Hierdoor is het nu mogelijk om levels te maken met verplichte eindbaasgevechten.

Wanneer spelers tijdens het maken van een level met een munt schudden, verandert deze nu in een roze munt. Als een speler alle roze munten in een level heeft gepakt, verschijnt er een sleutel. Door de sleutel, gesloten deur en roze munten te combineren, kunnen spelers hun verbeelding de vrije loop laten en unieke puzzellevels maken.

Er wordt ook een nieuwe spijkerzuilen aan het spel toegevoegd. Deze enorme, onheilspellende pilaren waren voor het eerst te zien in Super Mario World en komen verpletterend hard omlaag vallen. De bouwer van een level kan spijkerzuilen laten verschijnen door met een Thwomp te schudden.

Spelers die op zoek zijn naar een pittige uitdaging hebben geluk, want na het downloaden van de gratis update wordt het nieuwe niveau 'supermoeilijk' toegevoegd aan Missie met 100 Mario’s. Dit nieuwe niveau verzamelt willekeurige levels die na hun creatie zijn gecategoriseerd als 'supermoeilijk'. Door Missie met 100 Mario’s op dit niveau te voltooien kunnen vijf nieuwe ?-paddenstoelkostuums worden vrijgespeeld. Er zijn ook drie nieuwe kostuums voor de stand 'normaal' en vier voor de stand 'moeilijk'.

Niet alleen in de game zelf zijn er nieuwe toevoegingen. De Super Mario Maker Bookmark-website, waarmee spelers vanaf een smartphone of tablet of via het internet naar levels kunnen zoeken, toont nu ook de wereldrecords van Super Mario Maker-spelers.

Er zijn onlangs ook enkele nieuwe kostuums aan het spel toegevoegd, inclusief die van de altijd slimme en soms een tikje gestoorde professor K. Wibus uit de Luigi’s Mansion-games. Fans van Daisy kunnen de avonturen in het officiële level Sarasaland voltooien voor het Daisy-kostuum. Spelers kunnen in de levelwereld regelmatig nieuwe officiële levels vinden.
In december was onderstaande al toegevoegd
quote:
Spelers kunnen op hun computer, tablet of telefoon naar het nieuwe zoekportaal Super Mario Maker Bookmark gaan om aanbevolen levels te bekijken, of hun ideale uitdaging vinden door het totaalaanbod te filteren op moeilijkheidsgraad, thema, stijl en meer. Spelers kunnen ook zoeken met behulp van verschillende labels, waardoor het makkelijker wordt om levels te vinden in specifieke categorieën als automatisch, puzzel, muziek en meer. Interessante levels kunnen vervolgens worden toegevoegd als Bookmarks om ze direct toegankelijk te maken in het spel*. Deze uitgebreide opties zijn ook toegankelijk op de Wii U via de levelwereld in Super Mario Maker, waar spelers meteen aan de slag kunnen met een gevonden level door NU SPELEN te kiezen. Wanneer het zoekportaal Super Mario Maker Bookmark op 22 december beschikbaar wordt, wordt er een link naar dit zoekportaal toegevoegd aan de Super Mario Maker-website.

Op 22 december komt er ook een software-update uit die nog meer functies aan het spel toevoegt, inclusief voorwerpen die nooit eerder in de Super Mario-serie verschenen. Spelers kunnen onder andere de volgende nieuwe elementen verwachten:

Vuur-Koopa-Clown-capsule: Perfect voor het maken van vlieg-en-schiet-levels. Dit vlammende voertuig kan vuurballen schieten en met een opgeladen schot zelfs blokken vernietigen.
P-warpdeuren: In tegenstelling tot normale warpdeuren zijn P-warpdeuren alleen zichtbaar wanneer de speler een P-schakelaar heeft gebruikt – ideaal voor listige spookhuisontwerpen.
Bumper: Wanneer Mario dit donutvormige object aanraakt, stuitert hij erbij vandaan.
Andere toevoegingen: het zoekportaal Super Mario Maker Bookmark wordt toegankelijk vanuit de levelwereld, terwijl op de pagina met levelinformatie nu wordt vermeld wat de snelste tijd is en welke speler als eerste het betreffende level heeft voltooid.

Je kunt de nieuwe voorwerpen in actie bekijken in deze nieuwe video, of een eerste blik werpen op de Super Mario Maker Bookmark in een aparte trailer. Beide video's zijn beschikbaar op YouTube.

Naast deze manieren om nieuwe levels te vinden en maken, kunnen fans ook uitzien naar nieuwe officiële levels waarin nieuwe Kostuum-Mario's kunnen worden vrijgespeeld. Tot de beschikbare kostuums behoren onder andere Kikker-Mario en het Mario-trio uit Mario & Luigi: Paper Jam Bros., terwijl er op 18 december een nieuw officieel level van Nintendo Badge Arcade beschikbaar wordt. Meer uitdagingen zijn te vinden in het archief met 'Levels van de week' van Super Mario Maker, deze verzameling bestaat uit leuke, door vindingrijke spelers gemaakte levels die door Nintendo zelf zijn geselecteerd. Je kunt ook tips lezen voor het bouwen van levels in Super Mario Maker.
En in november al onderstaande

quote:
Op 5 november voegt een gratis software-update voor Super Mario Maker nieuwe content toe aan deze succesvolle Wii U-game, inclusief de mogelijkheid om checkpoints in levels te plaatsen, en extra levelwereldcategorieën met nieuwe levels van Nintendo en andere officiële makers. Er zijn nu meer dan 3,3 miljoen levels beschikbaar en deze nieuwe functies geven spelers nog meer mogelijkheden om verrassende levels te maken, delen en spelen.

De toevoeging van checkpoints houdt in dat spelers nu één of twee checkpointvlaggen in hun levels kunnen plaatsen die de punten markeren waar spelers weer mogen beginnen als ze een leven hebben verloren. Ze hoeven daardoor niet langer helemaal opnieuw te beginnen. Spelers kunnen deze checkpoints toevoegen aan hun eerder gemaakte levels en deze opnieuw uploaden, of deze functie in geheel nieuwe levels gebruiken.

Na de update kunnen spelers ook power-ups toevoegen die afhankelijk zijn van Mario’s status. Als je bijvoorbeeld een superpaddenstoel combineert met een vuurbloem en deze samen in een blok plaatst, dan zal kleine Mario een superpaddenstoel ontvangen en Super Mario een vuurbloem.

De software-update voegt aan de online Levelwereld ook officiële levels toe die zijn gemaakt door partners van buiten Nintendo. Een van de eerste officiële levels is Ship Love, het winnende level van het evenement Hackathon, dat eerder dit jaar werd gehouden op het Facebook-hoofdkantoor, in samenwerking met Nintendo of America*.

Er worden wereldwijd telkens weer nieuwe officiële levels aan de lijst toegevoegd, en in sommige ervan zou een ?-paddenstoel wel eens een nieuw personage kunnen opleveren. Daarnaast wordt aan levelwereld een nieuwe categorie toegevoegd met levels van officiële makers, waaronder levels van Nintendo.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_160638152
Ik heb nav de update Super Mario Maker maar weer eens aangeslingerd. De checkpoints zijn een goede toevoeging, en de rode muntjes zijn ook leuk, ik had alleen liever gezien dat die de functie van rode muntjes uit andere Mario-games had gehad. Nu moet je daarna iets met een deur doen, anders is die sleutel nutteloos.

Ik heb ook nog wat levels van anderen gespeeld, maar die meest gespeelde lijst is echt drama. Dat zijn alleen nog maar automatische levels. Ik heb in de hele top 20 één leuk level gezien. De rest zijn kunstige levels die niet leuk zijn om te spelen. Erg jammer, ik had gehoopt dat de leukheid daar ondertussen wel vanaf zou zijn en dat er daadwerkelijk goede levels zouden staan.

Iemand hier nog een goed level gemaakt? Of speelt niemand het meer? :D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 17:58:42 #170
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160640972
Mijn levels natuurlijk :+
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_160659167
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:15 schreef koei het volgende:
Iemand hier nog een goed level gemaakt? Of speelt niemand het meer? :D
Ga naar de bookmark-site: https://supermariomakerbookmark.nintendo.net Handiger om de leuke levels er uit te vissen dan het in-game systeem.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_160659853
Nice!
Heb het al effe een paar weken niet meer gespeeld.
Vanavond maar eens een nieuw level in elkaar zetten :D
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')