Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kan mijn eigen level niet uitspelen ...
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is..quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef koei het volgende:
Ik vind het wel lang duren voordat je die nieuwe bouw-items krijgt... Heb net pas het tweede setje gekregen. En mn wifi valt steeds weg
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodusquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodus
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen!quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is..
Het werkte 1 keer, daarna niet meer geprobeerd, moet nog 4 sets .. Kan ook zijn dat de een set langer duurt dan de ander..
Ik heb alles gewoon unlocked. Je moet wel echt allesbgebruikt en aangeklikt hebben. Dus ook levels, mario versies, geluidjes etc.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen!
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigenquote:
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag gevenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen
Zelf bouwen lijkt me sowieso wel leuk, maar hoe lang blijft dat leuk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigen
Als ik m'n eerste wereld klaar heb ga ik me bezig houden met wat Nintendo-style levels. Jammer genoeg zijn de opties wel wat beperkt mbt verhaallijnen etc. Hopelijk krijgen we binnenkort nog wat text boxes enzo voor wat tekst.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?
Nintendo-style levels bijvoorbeeld.
Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaarDit is wel de moeilijkste tot nu toe
Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C
Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037
Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Je moet een spinjump doen op die rode beestjes en dan stukje bij beetje verder gaanquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?
ja nou weten we het onderhand welquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen
Vind je dit een leuker level?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?
Nintendo-style levels bijvoorbeeld.
Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
En jij ook, je wereld zal gerocked worden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag geven
Veeel te lang, na die 4e wereld had ik het wel gezien met de zaagjes. Met al die powerups kan je trouwens ook echt een hoop skippen doordat je even niet geraakt kan wordenquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgenquote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.
Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me
Of geen checkpoints, ga je dood net voor de vlaggenmast, moet je alles opnieuw doen.quote:Op zondag 13 september 2015 02:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is trouwens wel irritant dat alles zo beperkt is. Het is puur ga van punt A naar punt B. Je hebt geen dragon coins die je moet verzamelen, je kan geen switches inbouwen om bepaalde zaken in en uit te schakelen. Hopelijk voegen ze een hoop dingen toe.
Had misschien een betere optie geweest jaquote:Op zondag 13 september 2015 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgenEn thanks!
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Jezus wat kut.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Leuk! Inderdaad zo nu en dan op goed geluk springen en dan met een mazzeltje het overleefd. Ik zou nog net wat meer de richting aangeven met de muntjes.quote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.
Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |