Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kan mijn eigen level niet uitspelen ...
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is..quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef koei het volgende:
Ik vind het wel lang duren voordat je die nieuwe bouw-items krijgt... Heb net pas het tweede setje gekregen. En mn wifi valt steeds weg
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodusquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je tussendoor wel gecheckt of delen die je hebt gemaakt überhaupt wel uit te spelen zijn?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wat veranderen, maar ik weet dat het lukt, best moeilijk level wat toxh simpele timing nodig heeft zeg maar .. Het uitspelen lukt wel in de bouwmodus
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen!quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik las een tip van roy gister; plaats zoveel movelijk dingen van de laatst verkregen set als je bericht krijgt dat de chauffeur onderweg is..
Het werkte 1 keer, daarna niet meer geprobeerd, moet nog 4 sets .. Kan ook zijn dat de een set langer duurt dan de ander..
Ik heb alles gewoon unlocked. Je moet wel echt allesbgebruikt en aangeklikt hebben. Dus ook levels, mario versies, geluidjes etc.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb om de tweede set te krijgen enorm veel moeten bouwen nog nadat dat autootje met de melding dat het onderweg was, langs was gekomen. Straks nog maar even proberen!
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigenquote:
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag gevenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen
Zelf bouwen lijkt me sowieso wel leuk, maar hoe lang blijft dat leuk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet het leuk vinden om zelf levels te bouwen, veel levels die ik van andere heb gezien is best wel bagger gemaakt door 12 jarigen
Als ik m'n eerste wereld klaar heb ga ik me bezig houden met wat Nintendo-style levels. Jammer genoeg zijn de opties wel wat beperkt mbt verhaallijnen etc. Hopelijk krijgen we binnenkort nog wat text boxes enzo voor wat tekst.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?
Nintendo-style levels bijvoorbeeld.
Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaarDit is wel de moeilijkste tot nu toe
Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C
Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037
Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Je moet een spinjump doen op die rode beestjes en dan stukje bij beetje verder gaanquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?
ja nou weten we het onderhand welquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen
Vind je dit een leuker level?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?
Nintendo-style levels bijvoorbeeld.
Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
En jij ook, je wereld zal gerocked worden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag geven
Veeel te lang, na die 4e wereld had ik het wel gezien met de zaagjes. Met al die powerups kan je trouwens ook echt een hoop skippen doordat je even niet geraakt kan wordenquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgenquote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.
Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me
Of geen checkpoints, ga je dood net voor de vlaggenmast, moet je alles opnieuw doen.quote:Op zondag 13 september 2015 02:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is trouwens wel irritant dat alles zo beperkt is. Het is puur ga van punt A naar punt B. Je hebt geen dragon coins die je moet verzamelen, je kan geen switches inbouwen om bepaalde zaken in en uit te schakelen. Hopelijk voegen ze een hoop dingen toe.
Had misschien een betere optie geweest jaquote:Op zondag 13 september 2015 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgenEn thanks!
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Jezus wat kut.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Leuk! Inderdaad zo nu en dan op goed geluk springen en dan met een mazzeltje het overleefd. Ik zou nog net wat meer de richting aangeven met de muntjes.quote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.
Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me
Thanksquote:Op zondag 13 september 2015 16:01 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.
Wel een visueel spektakel.
Done, 2e poging.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
Dat kan ik me niet voorstellen. Het instellen van je Gamepad als tv-afstandsbediening verandert niets aan je tv of andere afstandsbedieningen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:14 schreef Pap89 het volgende:
Ok heb een Wii U gehaald,
Alleen zit met een probleem, heb perongeluk ingesteld dat die ook als tv-afstandsbediening kon, maar nu werken de tv afstandbedieningen niet meer.
Zwaar irritant, maar er is geen optie om dat ongedaan te maken, wtf?
Of wel?
Logische lijkt me om die smart remote opnieuw in te stellen? Geen idee verder. Verkeerde topic trouwensquote:Op zondag 13 september 2015 18:18 schreef Pap89 het volgende:
Blijkbaar wel, heb een samsung smart tv, met dus al een smart remote, maar die werkt dus niet meer.
Dus ook de soundbar niet meer
Alleen de source knop werkt nog.
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijpquote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokkenquote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp
Hahahaquote:Op zondag 13 september 2015 19:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geen level voor mij dus, onzichtbare blokken
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood.quote:Op zondag 13 september 2015 19:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Eén keer te veel aan doodgegaan zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 13 september 2015 19:46 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Die bij mij zijn meer een knipoog, om je even nerveus te maken. Je kunt er niet echt van dood.
Dan ga ik dalijk even alles bekijkenquote:
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt.quote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Verdomme dat onzichtbare blok bij het uitkomen van de eerste pijp
Die ga ik zo eens opzoekenquote:Op zondag 13 september 2015 19:48 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je kunt dat hele ondergrondse gedeelte skippen als je de shortcut vindt.
quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Gespeeld niet slecht, nog niet uitgespeeld alleen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te veel enemy spam en visueel niet interessant genoeg. Als je je powerups kwijt raakt voelt het ook soms alsof je hebt verloren.quote:
Ik dacht eerst dat het een simpele Mario leveltje zou worden, maar het einde was sterk. Kort maar krachtig.quote:Op zondag 13 september 2015 18:51 schreef Groentespecialist het volgende:
Ik heb een basic leveltje gemaakt. Mijn eerste. Benieuwd wat jullie er van vinden.
Mind the gaps heet hij
3C81 0000 002E A112
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
C9DD-0000-0023-9096
Pittig level
1C2F-0000-002A-BF5C
1 fout en je bent dood level.
Heb nog een derde level die alom geprezen word, maar heb de code niet bij se hand
Wist ook niet hoe ik het het beste kon doen, ik ben inspiratieloos ahhaquote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar je doet maar 1 ding eigenlijk.
Alle 3 gespeeld.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
1 Go for Gold!
88AF-0000-0015-0A76
2 Water Maze (schijnt moeilijk te zijn)
CDA5-0000-001F-5FE0
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Dat met level 3 klopt inderdaad nietquote:Op zondag 13 september 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 3 gespeeld.1 is tof, iets te makkelijk misschien maar ik vind dat eigenlijk nooit zo erg. Die levels moeten er ook zijn.
2. is vooral aan het begin lastig, omdat alles direct op je af komt. Die paddestoel is heel lastig te bereiken daardoor. Wel een tof level.
3. snapte ik niet helemaal. Je kan niks met dat schild of wel? En als die hamer bro op dat muziek-blok op je springt dan zak je blijkbaar door de lift heen![]()
Wel een tof level verder.
Fuck jouw koekjes.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?
Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707
Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal nu 3,5 uur gespeeld, level (meer een aantal test cases) geüpload, veel levels gespeeld, maar ik heb nog geen nieuwe features om in m'n levels te verwerken. Hoe werkt dat nou precies?
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!quote:
Oh je moet echt alles gebruiken? Duidelijkquote:Op maandag 14 september 2015 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar meequote:Op maandag 14 september 2015 17:51 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar mee
Nee.quote:Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh je moet echt alles gebruiken?
Nou vooruit.quote:Op maandag 14 september 2015 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level.
C28E-0000-0037-D19A
Redelijk pittig, maar slimme spelers kunnen dit wel verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |