Nee, wel bijnaquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Danku danku. Niet gehaald zie ik?
Simpel man, gehaald en sterretje.quote:Op zondag 13 september 2015 23:01 schreef s0ul1991 het volgende:
3 levels die ik gemaakt hebKritiek is meer dan welkom!
3 Nightmare Castle (ook lastig)
44C2-0000-002F-8C52
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer wasquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaarDit is wel de moeilijkste tot nu toe
Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C
Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037
Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Makkiequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef thedeedster het volgende:
Nog een nieuw level. Jump the bullits, spreekt voor zich.
047F-0000-003D-1130
Het is geen pure speedrun.
Netjes. Mooi aangekleed level, niet "cheap" om je dood te maken en een goed uitgedacht pad. Sterretje er bijquote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoorSuper Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet
Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vindenIk heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.
C6F5-0000-002D-C742
Enjoy
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Oke. Dev mario 1-3 was leuk, uitdagend, totdat je er hidden coin blocks aan toevoegde. Waardeloze toevoeging en ik zal je matsen en je een ster geven omdat 't de eerste keer was
Probeer 't de volgende keer niet te doen, niemand zit er op te wachten en het is alleen maar een goedkope manier om een level langer te maken. Bedankt
Zal de andere 2 later proberen, als je er van mij ook een stel probeert
Edit: Blijkbaar ben ik ook de enigste die 'm gehaald heeft... Noobs![]()
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kaizo levels horen irritant te zijnIs volgens mij ook de enige hidden block die ik heb gebruikt voor levels op secret endings na.
Ik moet trouwens wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad bij 1-3 nog best laag is. Morgen ga ik er weer lekker voor zitten en aan mijn Nintendo-Style en Kaizo levels werken. Ik wil eigenlijk van beide een volledige wereld maken
Als je de ID nummers van je levels hebt zal ik morgenavond ff een aantal pogingen doen
Ah k, zal morgenavond ff checken, lekker veel tijd morgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Je kunt via je eigen level in mijn creations komen. De kaizo variant staat aangegeven. Heb de codes ook wel in topic gepost ergens hier.
Het moet wel leuk blijven. Sommige levels maken me helemaal gek.quote:
Leuk doolhofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat waterlevels, dus ik heb een waterlevel gemaakt. Mn eerste serieuze poging tot iets van een level.
B5D8-0000-003D-BDA3
Ik herken wel duidelijk de basis Mario stijlquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Groentespecialist het volgende:
Ik heb denk ik een leuk ondergrond level gemaakt, in basis mario stijl. Niet al te lastig. Hoe vinden jullie hem?
3361 0000 003D 8FE5
was mij een beetje te lastigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Henno het volgende:
Mijn eerste level:
8BC2-0000-003D-AB06
Drie verticale minilevels waar je uit kan kiezen met elk een eigen thema, volgens mij niet al te lastig als je wat gevoel voor timing hebt. Nu het idee voor de volgende maar eens uitwerken, gaat waarschijnlijk een airship level worden
Misschien is het een gevalletje "designer bias", je hebt er uiteindelijk zoveel playtesting tijd in gestoken dat je zelf de boel vrij betrouwbaar kan uitspelen natuurlijk. Ik denk dat kijken waar mensen vooral doodgaan in je level ook al een hoop informatie geeft, kan je daar eigenlijk wel makkelijk een overzicht van zien ergens? (dus niet zelf overal dood moeten gaan in de hoop dat daar ballonnetjes verschijnen)quote:
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toverenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe versie van een vorig level. Hij is nu perfect.
136C-0000-003D-F954
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Henno het volgende:
[..]
Nice, op zich goed te doen, genoeg powerups. Alleen niet de pech hebben dat die kameks allemaal boos en firebars tevoorschijn toveren
Dat komt door mij denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar succespercentage is 6,66%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |