quote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef koei het volgende:
Ik vind het btw een 8,5 spel! Erg leuk, maar met nog flink wat verbeterpuntjes. Zo mis ik vooral een doel in het spel. Leuk die extra levens, maar je hebt er niks aan. Vind je een level niet leuk/te moeilijk sla je hem gewoon over. Die 100 mario's gaat ook nergens over omdat je continu levens erbij krijgt. Die hadden ze ook gewoon 10 mario's kunnen noemen, dan zat er misschien nog wat uitdaging in. Ik mis de voldoening bij het voltooien van een level of wereld zoals je dat bij een echte mario-game wel hebt. Muntjes heb je ook niks aan, en die bijhouden en optellen is door die kansloze muntjes-levels ook zinloos. En ik mis de savepoints halverwege en de speciale munten om een level uitdagender te maken. Ik hoop dat ze dit met DLC op gaan lossen en bijvoorbeeld een wekelijkse featured wereld samengesteld uit levels van verschillende makers promoten, waarbij je wel beperkt bent in het aantal levens en er een ranking is met scores na die 8? levels.
Vooral als iets niet te moeilijk moet zijn voor de gemiddelde gamer. Dat je denkt een briljante laatste uitdaging te hebben gemaakt in een level, komt niemand er doorheen omdat je even was vergeten dat alleen jij precies weet hoe het werkt na een ziek aantal speelpogingen en revisies.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:00 schreef Reintji het volgende:
Goede lijst! Komende dagen even checken. Een leuk level maken is nog niet zo gemakkelijk.
Beest! Maarre, wil je mijn nieuwe level ook in de OP zetten? 2228-0000-0044-0BD2quote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan alvast verklappen dat er iets komt. Dat kan ik gerust, want buiten mezelf om weet niemand het.
Ik zou gaan oefenen met levels
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeldquote:Op donderdag 17 september 2015 02:26 schreef Nikmans het volgende:
Het lange wachten wordt eindelijk beloondSuper Thwompenstein 2D ziet het licht en is te vinden op 2228-0000-0044-0BD2
EnjoyIk ben vooral trots op de visuals in het tussenstukje buiten aangezien met zo'n kasteel-inside niet veel te doen is behalve het hoekig maken
Heb er een paar gimmicks in ingebouwd (of eigenlijk ééntje en die totaal uitgewoond
) en ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Mwehquote:Op donderdag 17 september 2015 09:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Saai man. Wachten op thwomps, klein stukje lopen, repeat. Niet uitgespeeld
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las vandaag dat er al een miljoen levels gemaakt zijn... Bizar veel, en ik kan dit topic al niet eens bijhouden
Een miljoen levels van één scherm gevuld met magikoopas inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 01:27 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Miljoen pas? Hmm, had al wel meer verwacht. Ook al is het gros waardeloos.
Noobquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een aantal levels uit de OP gespeeld, maar er is geen lol te beleven aan levels die minder dan 2% slagingspercentage hebben hoor.
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Noob![]()
Ik heb eindelijke alle dingen geunlocked. Nu kan echt beginnen naar mijn gevoel
Zoals het hoort ook. Die van mij zijn hetzelfde; leef je uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Ja die meat bros level was idd erg leuk gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, een aantal van die 2%-levels zijn gewoon levels om je te naaien. Er zijn ook goede levels met een laag percentage zoals Super Meat Bros. van die dude van GX en dat level van Kensuke waar je een koekje voor kunt krijgen. Als je sterft in een van die levels weet je dat het je eigen schuld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |