Thanksquote:Op zondag 13 september 2015 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide
En hoe kom je daar op te staan?quote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
Je moet gewoon in de mailinglist van Piet van der Nat staan. Dan krijg je elke drie maanden het echt complete overzicht, inclusief alle mogelijke obscure loopjes die op geen enkele andere website staan.
quote:Op zondag 13 september 2015 08:48 schreef Guard het volgende:
Nieuwe schoenen besteld
Wat een ontzettend gave schoenen zijn dat trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde paartje Sayonara alIk vind ze echt mooi!
Alle lopers vandaag heel veel succes en probeer ook nog een beetje te genieten![]()
. Ik verwacht wel weer wat PR's!
![]()
Gisteren een erg leuke dag gehad in Winschoten. Enorm veel topprestaties gezien, Harm Sengers die een NR liep op de 50km met twee uur en 53 minuten en 48 seconden. Pascal van Norden die Nederlands Kampioen werd op de 100km met 6.58'07 en een zweed die dat flikte in 6.22'44, geen 10k onder de 40 minuten...![]()
Mijn eerste 10k ging inderdaad zoals verwacht niet helemaal zoals ik wou. Hartslag schoot enorm snel omhoog en had moeite om het tempo rond de 3'30 te houden. Vooral het 2e deel, wat vooral met tegenwind ging verloor ik best wat tijd. Wat resulteerde in een 35'42. 14 seconden langzamer dan vorig jaar. Waar ik eigenlijk wou gaan lopen voor een sub35. Later zag ik op mijn horloge dat ik een gemiddelde hartslag van 180 en een max van 186 had. Dat heb ik in geen tijden meer aangetikt, dus erg diep gegaan. Een 5k van een week of 2 geleden in 17 minuten ging met een gemiddelde van 172 en een max van 180.
Maar ik heb het in ieder geval overleefd.
![]()
Tweede rondje was een paar uur later, maar dat merk je nog best goed. In het begin loopt het nog redelijk soepel, maar al snel schiet je hartslag weer omhoog en krijg je steken enzo. Alsnog redelijk door kunnen lopen en de 2e 10k ging in 37'37. Dat was meteen de laatste ronde van onze estafette. Helaas waren we met ons team net ingehaald door een ander atletiekteam. Daardoor waren we 4e geworden van de atletiekteams. Dus net geen podium. Onze laatste lopers hadden 40 minuten en dus die 37 van mij. De laatste 2 van het andere team hadden 34 en 35 minuten. Dan verlies je ineens een hele hoop.
Maar toch erg tevreden met het resultaat! Het was verder ook gewoon een enorm toffe dag met heel veel hardlopers!![]()
10k in 35'42.
10k in 37'37.
Voor vergelijk de 5k in 17'.
Mailtje sturenquote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar op te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Super mooie tijdenquote:Op zondag 13 september 2015 10:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar toch erg tevreden met het resultaat! Het was verder ook gewoon een enorm toffe dag met heel veel hardlopers!![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mailtje sturenThanks! Ik heb een mailtje gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, had 1124 en 1120 voor het tweede rondjequote:Op zondag 13 september 2015 11:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Super mooie tijden
Ik heb je nog gespot denk ik. Had je startnummer 1124? Je was in gesprek dus kon je niet even aanspreken
[..]
Thanks! Ik heb een mailtje gestuurd.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vandaag de 10×10 van de Run van Winschoten gelopen. Ik mocht als 2e van ons team starten en had voor mijzelf een tijd in gedachten van 45 minuten. Het was mijn eerste echte wedstrijdloop. Helaas ben ik te snel van start te gaan door het tempo te volgen van iemand die eigenlijk te snel liep voor mij na 2 kilometer moest ik diegene ook laten gaan. Vanaf toen ongeveer een kilometer iets rustiger gelopen tot ik op een gegeven moment te erg last kreeg van steek in mijn zij dat ik niet meer kon rennen en dus moest lopen.
Ik baalde op dat moment als een stekker en heb ongeveer 4-5 minuten gewoon moeten lopen voor de steek weer weg was. Later kon ik mij nog aardig herpakken en ben gefinisht met een tijd van 48:08 op zich alsnog wel een mooie tijd maar niet wat ik in gedachten had 3e van ons team geworden. Verder was de dag echt super! We hadden gisteren al een partytent opgezet en konden daar de grootste deel van de dag dus doorbrengen.Ik sta trouwens bij jou op de 2e foto. Te wachten achter de man in het blauwe shirt met startnummer 2243, aan de rechterkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey ja, nu je het zegt! Was mij nog niet opgevallenquote:Op zondag 13 september 2015 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik sta trouwens bij jou op de 2e foto. Te wachten achter de man in het blauwe shirt met startnummer 2243, aan de rechterkant.
Ik heb het idee dat hij aan je mailadres komt via inschrijvingen voor een loopje. Ik ontving ze iig eens na een loopje. Piet van der Nat is trouwens van mijn verenigingquote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar op te staan?
Bij een haklanding worden je kuiten juist minder belastquote:Op zondag 13 september 2015 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hier oefeningen gekregen voor mijn achillespees (rekoefeningen op de trap waarbij je de kuitspier oprekt). Die blessure is trouwens wel begrijpelijk, achteraf. Ik heb tijdenlang vrij zwaar en heftig kuitspier krachttraining gedaan. Tot op een dag mijn Basic Fit alle apparatuur verving en dat bewuste apparaat verdwenen was. Ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen met het verzwakken van mijn kuitspieren, maar als je nooit rekt of strekt na een wedstrijd (wel na mjn marathontraining) en je kuiten zwaar belast (ik ben een haklander, dus dat doe ik), krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Ik ga me nu de laatste weken storten op het versterken van mijn kuitspieren met oefeningen en krachttraining (zelf, zonder apparaat) en dan geloof ik dat het goed gaat komen.
Ok, daar zit ik dan misquote:Op zondag 13 september 2015 11:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Bij een haklanding worden je kuiten juist minder belast. Ze hoeven niet de demping te verzorgen die je bij een voorvoetlanding wel in je kuiten hebt. Probeer maar eens een langer rondje voorvoetlanding, kijken hoe je kuiten de volgende dag voelen.
Welk apparaat hebben ze weggehaald dan?quote:Op zondag 13 september 2015 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hier oefeningen gekregen voor mijn achillespees (rekoefeningen op de trap waarbij je de kuitspier oprekt). Die blessure is trouwens wel begrijpelijk, achteraf. Ik heb tijdenlang vrij zwaar en heftig kuitspier krachttraining gedaan. Tot op een dag mijn Basic Fit alle apparatuur verving en dat bewuste apparaat verdwenen was. Ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen met het verzwakken van mijn kuitspieren, maar als je nooit rekt of strekt na een wedstrijd (wel na mjn marathontraining) en je kuiten zwaar belast (ik ben een haklander, dus dat doe ik), krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Ik ga me nu de laatste weken storten op het versterken van mijn kuitspieren met oefeningen en krachttraining (zelf, zonder apparaat) en dan geloof ik dat het goed gaat komen.
Hele mooie tijdquote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
55:42. En hoopte stiekem op sub 57. TomTom gaf wel maar 9,86km aan, iemand ervaring?
Wauwquote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
55:42. En hoopte stiekem op sub 57. TomTom gaf wel maar 9,86km aan, iemand ervaring?
Badass ipv luckass!quote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
Goed gedaan! Waar liep je? Ook de maasstadloop toevallig?quote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
57.07 als je naar pijll luistert. Zelfgemeten (doorgelopen na te korte wedstrijd) 54.27.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef steffelonio het volgende:
Murmeli, mooie tijd!
Maar, wat is je PR dan?
Als dit een gecertificeerd parcours was is dit toch gewoon je nieuwe pijll-proof PR? Maar goed genoeg iig! Moet vertrouwen geven voor de hm!quote:Op zondag 13 september 2015 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
57.07 als je naar pijll luistert. Zelfgemeten (doorgelopen na te korte wedstrijd) 54.27.
Als ik was doorgelopen nu, was ik denk ik net over de 54 min heen gegaan maar ik had geen zin meer, was opwilde echt op de baan gaan liggen
Laatste 900 meter gingen nog wel op 5.17/km trouwens
Op afstandmeten.nl nagekeken, hij was denk ik 80 m te kort. Ik gok dat 53.59 er wel in had gezeten in mijn fanatisme
Hij is ooit gecertificeerd, maar mijn trainster zei net na de loop wel dat het niet goed was gegaan met de start. Maar ik vind die 80 meter (schat ik) niet afdoen aan de prestatie dus vertrouwen voor de HM zit helemaal goed. Dit was in ieder geval mijn laatste inspanning op vol vermogen tot die tijd. Nog wel een keer een km of 15 lopen omdat ik het leuk vind en dan gaan we zien wat het wordt in Breda. Fucking veel zin in. Niet starten op 5.09 in ieder gevalquote:Op zondag 13 september 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als dit een gecertificeerd parcours was is dit toch gewoon je nieuwe pijll-proof PR? Maar goed genoeg iig! Moet vertrouwen geven voor de hm!
Ja! Ik was denk ik net te rustig vertrokken. Ben na 2.5km door niemand meer ingehaald en mijn eindspurt had ook wat eerder ingezet kunnen worden. Wel kut van het parcours want ik las op facebook dat er vorig jaar hetzelfde gedoe wasquote:Op zondag 13 september 2015 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed gedaan! Waar liep je? Ook de maasstadloop toevallig?
Ik liep deze wel in ieder geval. Hij was volgens mijn garmin 9,85 km. Aaargh. En ik was te kapot om door te lopen.
Op deze afstand 53.32 gelopen aldus mijn horloge. Ik denk dat de officiële meting 53.40 zal aangeven omdat ik stond te ouwehoeren en ineens pang hoorde en later pas het horloge aan zette.
Kortom:
- Weer geen Pr
- maar ik kan sowieso onder de 55 min lopen
- Het was kut.
- Dijk van een positieve split![]()
- Weg gaan op 5.09 en daarna 5.17 Is te snel
He had ik t maar geweten, hadden we kunnen meeten.quote:Op zondag 13 september 2015 16:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja! Ik was denk ik net te rustig vertrokken. Ben na 2.5km door niemand meer ingehaald en mijn eindspurt had ook wat eerder ingezet kunnen worden. Wel kut van het parcours want ik las op facebook dat er vorig jaar hetzelfde gedoe was.
Over een week of 6 nog maar eens eentje lopen. Misschien sub 55 dan.
En bedankt voor alle positieve reacties.
Volgende keer weg op 5.30quote:Op zondag 13 september 2015 17:22 schreef luckass het volgende:
Splits: 6:00 - 5:55 - 5:40 - 5:51 - 5:46 - 5:29 - 5:25 - 5:35 - 5:40 - 4:55
Vorig jaar was er iets heel anders aan de hand. Toen hadden ze 2 rondjes over de atletiekbaan overgeslagen aan het begin en kwamen ze aan het eind 800 meter te kort. Dat is iets heel anders natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2015 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
He had ik t maar geweten, hadden we kunnen meeten.
Wel raar ja want het was ooit gecertificeerd.... Sufjes.
Waar op fb las je dat? De pagina van PAC?
Edit: is je 55.42 op deze afstand of ben je doorgelopen?
Gewoon voor gaan, die sub55
Ga ik voor sub54
Je klinkt nu als een strenge basisschooljufquote:
Ze hadden nu dik 1.5 rondje toegevoegd, dus dan zou je nog steeds te kort komenquote:Op zondag 13 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vorig jaar was er iets heel anders aan de hand. Toen hadden ze 2 rondjes over de atletiekbaan overgeslagen aan het begin en kwamen ze aan het eind 800 meter te kort. Dat is iets heel anders natuurlijk. Dus mits je rondjes om de baan hebt gemaakt moet het goed zijn denk ik.
Oke, dan was het vandaag gewoon een sub 56 en moet het nog een minuutje snellerquote:Op zondag 13 september 2015 17:40 schreef Murmeli het volgende:
Goede berichten swets!!
Luckass: het was niet streng bedoeld hoor
@jero en luckass: ik heb het uitgezet in afstandmeten. Als ik de rondjes baan als 700 m tel kwamen we zo'n 60 m tekort.
Mijn trainster en mijn garmin hadden het over 150 m en iemand met een garmin 305 had het over 80m en zei dat hij altijd kloppende metingen had.
Ach, weet je, we hebben gewoon goed gelopen
Welkom bij de zolderkamerautisten.quote:Op zondag 13 september 2015 17:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik lees mooie loopverhalen. Mooie pr'en en alles. Ik ben zelf ook voorstander van het idee dat een tijd die je loopt in een serieuze wedstrijd gewoon geldt als PR, ook al geeft je horloge iets anders aan. Ik heb dat onlangs voor mijn 10 km tijd gewoon online gecorrigeerd bij Garmin connect.
Ik begon vanmorgen geïrriteerd. Was vergeten mijn telefoon in de lader te doen, dus moest lopen zonder muziek. Klein leed, dus door. Eerst al te lang getreuzeld omdat mij darmen nog niet klaar waren voor een ldl. Daarna vertrokken. Na 200 meter kwam ik er achter dat ik mijn loop niet goed geprogrammeerd had. Omdat ik 3:35 moest lopen toch maar snel even terug gegaan.
Daarna weer op weg, maar vervolgens werd mijn hartslagmeter niet gevonden. Weer geklooi dus. Daarna op weg, maar ik denk dat de vaseline op mijn bast de sensor stoorde, want ik kreeg rare waardes. Opnieuw gestopt om het in orde te maken. Daarna doorgelopen, maar mijn belt werkte niet mee, ik moest 3 keer terug om een flesje op te rapen. Toen ik flesjes gewisseld had, zat het beter en kon ik eindelijk, na een km of 8 gewoon door gaan lopen. Dat ging vervolgens goed tot ruim 20 km, want toen krabde ik even aan mijn rug en drukte zodoende op de lapknop, waardoor mijn Garmin onverbiddelijk oversprong naar de volgende fase van de workout.
Ik heb heel hard gevloekt, het programma afgelopen tot ik op 23,x km zat en daarna opnieuw de workout opgestart voor de resterende 55 minuten. Uiteindelijk kwam ik thuis met een goed gevoel, de blessure die mee vorige week thuis hield lijkt goed te herstellen en ik had nog nooit zover of zolang gelopen. (31,7 in 3:35, keurig in mijn zones)
Ik baal alleen nog wel dat het nu als twee aparte bestanden gelogd is.
w000t! Eindelijk! Fijn dat je weer drie keer kan lopen. Gevoel komt wel!quote:Op zondag 13 september 2015 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb deze week weer 3 keer gelopen. Nog wel steeds gevoelig, en conditie is kut
.
Maar... progressie!
Weer mooie wedstrijdjes gelopen zie ik. Quoi, best een rappe 5KM zo midden in je 15KM trainingIk moet toch echt eens een keer een 5KM evenementje doen om een PR neer te zetten.
Precies, we klimmen weer op uit het dalquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
w000t! Eindelijk! Fijn dat je weer drie keer kan lopen. Gevoel komt wel!
Goed gelopen! Dat is het belangrijkste! En er zijn websites waar je GPX files kunt mergenquote:Op zondag 13 september 2015 17:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik lees mooie loopverhalen. Mooie pr'en en alles. Ik ben zelf ook voorstander van het idee dat een tijd die je loopt in een serieuze wedstrijd gewoon geldt als PR, ook al geeft je horloge iets anders aan. Ik heb dat onlangs voor mijn 10 km tijd gewoon online gecorrigeerd bij Garmin connect.
Ik begon vanmorgen geïrriteerd. Was vergeten mijn telefoon in de lader te doen, dus moest lopen zonder muziek. Klein leed, dus door. Eerst al te lang getreuzeld omdat mij darmen nog niet klaar waren voor een ldl. Daarna vertrokken. Na 200 meter kwam ik er achter dat ik mijn loop niet goed geprogrammeerd had. Omdat ik 3:35 moest lopen toch maar snel even terug gegaan.
Daarna weer op weg, maar vervolgens werd mijn hartslagmeter niet gevonden. Weer geklooi dus. Daarna op weg, maar ik denk dat de vaseline op mijn bast de sensor stoorde, want ik kreeg rare waardes. Opnieuw gestopt om het in orde te maken. Daarna doorgelopen, maar mijn belt werkte niet mee, ik moest 3 keer terug om een flesje op te rapen. Toen ik flesjes gewisseld had, zat het beter en kon ik eindelijk, na een km of 8 gewoon door gaan lopen. Dat ging vervolgens goed tot ruim 20 km, want toen krabde ik even aan mijn rug en drukte zodoende op de lapknop, waardoor mijn Garmin onverbiddelijk oversprong naar de volgende fase van de workout.
Ik heb heel hard gevloekt, het programma afgelopen tot ik op 23,x km zat en daarna opnieuw de workout opgestart voor de resterende 55 minuten. Uiteindelijk kwam ik thuis met een goed gevoel, de blessure die mee vorige week thuis hield lijkt goed te herstellen en ik had nog nooit zover of zolang gelopen. (31,7 in 3:35, keurig in mijn zones)
Ik baal alleen nog wel dat het nu als twee aparte bestanden gelogd is.
quote:Op zondag 13 september 2015 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, we klimmen weer op uit het dal
Echt? Heb je een voorbeeld, voor als het me nogmaals overkomt?quote:Op zondag 13 september 2015 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed gelopen! Dat is het belangrijkste! En er zijn websites waar je GPX files kunt mergen
http://joewein.net/bike/gpxmerge/quote:Op zondag 13 september 2015 20:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Echt? Heb je een voorbeeld, voor als het me nogmaals overkomt?
Hear hearquote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Quoi het volgende:
Echt, die PRs die geen PRs mogen heten, het mergen van gpx'en... wie houden jullie nu voor de gek?Dit gaat echt aan mij voorbij
We zijn FOK!kers, autisme-light is lastig jaquote:Op zondag 13 september 2015 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Het is ook onzin joh. Als het een 10km-wedstrijd is, is het een pr als je sneller loopt dan bij je andere snelste 10km-wedstrijdje. Of er nu 9.9 of 10.1 op je horloge staat.
SPOILER: BtB-verhaaltje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 13 september 2015 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar wel gewoon een zweeffinishSPOILER: BtB-verhaaltje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013: vanuit de lucht gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014: 70 jaar Airborne herdenkingseditie, met kapotte brugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: 30-jarig jubileum met de brug van onderaf gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed gedaan Gup! Knap dat je je niet uit het veld hebt laten staan door het laatste lopen, weet niet of ik dat zou kunnen. Echt super!![]()
Volgens mij was iedereen tevreden vandaag.SPOILER: BtB-verhaaltje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strip was misselijk onderweg, maar liep toch ruimschoots binnen het doel van 1.20-1.25.
L. ging voor 1.25 en kwam na 1.21.nogwat binnen.
Mama Gup weet ik niet, maar volgens mij was zij ook wel tevreden.
En uit bovenstaande blijkt wel dat jij ook heel tevreden mag zijn!
Ik heb met een zeer ruime marge van maar liefst één hele seconde mijn doelstelling behaald. 1.19.59, het tempo dat in oktober tot 1.45.00 zou moeten kunnen leiden. En als het dan wat koeler is, graag.
En ik zag ook meer positieve verhalen voorbij komen, dus het lijkt een topweekend te zijn qua hardlopen.![]()
Je hebt het echt heel goed gedaan! Prachtige finish.SPOILER: BtB-verhaaltje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik had geweten dat de medailles verschillend waren had ik 'm ook besteld, ze zijn erg leuk.![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 12:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welk apparaat hebben ze weggehaald dan?
de Seated Calf heette-ie. Met een squatrek moet zoiets ook wel lukken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
En de medailles zijn ook nog eens pretty awesome! Ik heb er nu vier (kwartet!) en deze zijn echt wel m'n favorieten!
2012: gezellig tafereeltje met koeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013: vanuit de lucht gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2014: 70 jaar Airborne herdenkingseditie, met kapotte brugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: 30-jarig jubileum met de brug van onderaf gezieninderdaad prachtige medailles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs.RD zal binnenkort mijn buckle in een lijstje doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De winnaar van Tahoe200 home and hosed in 60u57min...... wil ik dit echt??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een gekke vraag. Natuurlijk wil je dit!quote:Op maandag 14 september 2015 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
De winnaar van Tahoe200 home and hosed in 60u57min...... wil ik dit echt??![]()
![]()
![]()
Precies het antwoord wat ik wilde horenquote:Op maandag 14 september 2015 08:30 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Wat een gekke vraag. Natuurlijk wil je dit!![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nice!quote:Op maandag 14 september 2015 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
De winnaar van Tahoe200 home and hosed in 60u57min...... wil ik dit echt??Tor des Geants is nu ook in volle gang. Lopers hebben net de eerste nacht vol regen gehad.
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Het is ook onzin joh. Als het een 10km-wedstrijd is, is het een pr als je sneller loopt dan bij je andere snelste 10km-wedstrijdje. Of er nu 9.9 of 10.1 op je horloge staat.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 14 september 2015 08:56 schreef Quoi het volgende:
Volgens mij was dat geen grapje. Jullie zijn geïndoctrineerdZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Winschoten was leuk, had een team opgezet met de survivalclub en we zijn toch nog 19e geworden van 240 teams op de 10x10 estafette. Best tevreden.
Zelf 40:15 gelopen, ging niet per se heel lekker maar mag ook niet ontevreden zijn.
Wat een uitputtingsslag zeg, die 100km solo.
Ik liep op een gegeven moment achter een vrouw waarbij het bloed langs de benen liep, gewoon omdat die huidplooi tussen de billen en bovenbenen stuk aan het gaan was...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Cynic...je kent het motto van ultra running "if the bone isn't showing, keep going"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed verslag Gup!
en de medaille van vorig jaar is veel bijzonderder
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja bijvoorbeeld. Kijk hier maar eens wat je allemaal kan.quote:Op zondag 13 september 2015 23:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de Seated Calf heette-ie. Met een squatrek moet zoiets ook wel lukken.
http://www.exrx.net/Lists/ExList/CalfWt.htmlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gup, tof verslag! Ik ben trots op je, doorgezet en sterk gefinishedMét ultrazweeffoto! En die medailles zijn tof. Die van vorig jaar
![]()
![]()
Door pijll? Stomme pijllquote:Op maandag 14 september 2015 08:56 schreef Quoi het volgende:
Volgens mij was dat geen grapje. Jullie zijn geïndoctrineerd
Nou, ik heb voor het eerst in bijna twee maanden weer een lange duur gelopen. Het ging echt heel erg langzaam maar ik heb daardoor toch nog ruim 2 uur en 20 minuten () pijnvrij kunnen lopen. Ik denk dat ik de resterende 5 weken (7 weken tot aan New York waarvan 2 weken rust) alleen nog maar op volume ga trainen en geen snelheidswerk meer ga doen. Het risico op terugval is dan waarschijnlijk het kleinst. Ik denk dat het dan zelfs nog mogelijk is om voor de laatste duurloop op 18 oktober nog een keer voorbij de 30 kilometer te gaan. Het is nu dus gewoon een kwestie van heel blijven en vooruit kijken naar volgend jaar. Er komen vast wel weer andere mooie marathons aan waarbij ik een keer niet onderweg geblesseerd raak.
![]()
Schema voor over een week druppelt weer binnen.. ik vraag me af wanneer het taperen begint haha
Maar goed.. nog steeds geen pijntjes of geen extreme vermoeidheid dus we slaan ons er wel weer doorheen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een dag of 10 van te voren toch? Mijn schema zegt aankomend weekend m'n langste LDL en dan afbouwen. Schema zegt ook dat ik tot aan de marathon gewoon moet blijven lopen maar dat doe ik niet. Moet wel een taperperiode hebben.quote:Op maandag 14 september 2015 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Schema voor over een week druppelt weer binnen.. ik vraag me af wanneer het taperen begint haha
Maar goed.. nog steeds geen pijntjes of geen extreme vermoeidheid dus we slaan ons er wel weer doorheenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon omdraaien. Voltijds taperen tot 10 dagen voor de marathon. Dan heeeeel hard gaan trainen en maar zien hoe het gaat op de dag zelfF means you're fucked![]()
Verschilt, sommige schema's doen zelfs 3 of 4 weken. Komende zondag dus nog de halve marathon, die ga ik wel op wedstrijdsnelheid lopen maar train er redelijk 'overheen', dan nog een week met 87 km. De week erna kan ik niet zien maar dan is het 2 weken van tevoren, dan zouden de kms toch wel omlaag moeten gaanquote:Op maandag 14 september 2015 10:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een dag of 10 van te voren toch? Mijn schema zegt aankomend weekend m'n langste LDL en dan afbouwen. Schema zegt ook dat ik tot aan de marathon gewoon moet blijven lopen maar dat doe ik niet. Moet wel een taperperiode hebben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beetje sportrusten idee. Dat je met 14km ook een marathon kan.quote:Op maandag 14 september 2015 10:20 schreef YUR het volgende:
Gewoon omdraaien. Voltijds taperen tot 10 dagen voor de marathon. Dan heeeeel hard gaan trainen en maar zien hoe het gaat op de dag zelf![]()
Nee ik doe het wel op de "traditionele" manier
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die finish van de BtB ziet er echt supertof uit trouwens met die oranje loper! En mooie medailles. Eentje voor op de shortlist voor volgend jaar
Ik probeer het dit keer op deze manier. En dan van de kustmarathon een HLDL maken ofzoquote:Op maandag 14 september 2015 10:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beetje sportrusten idee. Dat je met 14km ook een marathon kan.![]()
Nee ik doe het wel op de "traditionele" manierF means you're fucked![]()
Ja als je al een paar marathons heb gehad dan kan het denk ik ook wel, of lijkt het me in ieder geval makkelijker.quote:Op maandag 14 september 2015 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik probeer het dit keer op deze manier. En dan van de kustmarathon een HLDL maken ofzoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog maar drie weken!quote:Op maandag 14 september 2015 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik probeer het dit keer op deze manier. En dan van de kustmarathon een HLDL maken ofzoIk heb er zin in!
Vooral die training van zaterdag over het parkoers zorgde ervoor dat ik er weer extra veel zin in heb.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toch zijn je wetten stomquote:Op maandag 14 september 2015 09:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand zich wat aan te trekken van wat ik over hun pr's denk. Zelfs jij niet.
Ik weet het. Ik heb afgelopen weekend een snelle tijd op de 8 EM gelopen, maar:quote:
1) mijn horloge gaf 100 meter minder aan
2) ik sta niet in de uitslag?!?
3) 8 EM is geen courante afstand
dus ik zie het niet als PR. Dura lex sed lex.![]()
Ik hoop echt serieus op heroïsche omstandigheden. Daar heb ik nou écht zin inquote:Op maandag 14 september 2015 10:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nog maar drie weken!Ik heb er zin in!
Vooral die training van zaterdag over het parkoers zorgde ervoor dat ik er weer extra veel zin in heb.![]()
Windkracht 8 en slagregens ofzo
F means you're fucked![]()
Ik vraag het me afquote:Op maandag 14 september 2015 10:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja als je al een paar marathons heb gehad dan kan het denk ik ook wel, of lijkt het me in ieder geval makkelijker.
F means you're fucked![]()
Hehe, een lekkere stevige zuidwesterquote:Op maandag 14 september 2015 11:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoop echt serieus op heroïsche omstandigheden. Daar heb ik nou écht zin in![]()
Windkracht 8 en slagregens ofzo
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoe lang (en ver) is jouw langste duurloop dan DW? Ik weet nog niet helemaal hoe ik mijn loopjes deze week in ga vullen.quote:Op maandag 14 september 2015 10:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een dag of 10 van te voren toch? Mijn schema zegt aankomend weekend m'n langste LDL en dan afbouwen. Schema zegt ook dat ik tot aan de marathon gewoon moet blijven lopen maar dat doe ik niet. Moet wel een taperperiode hebben.![]()
Zo, ik voel na gisteren mijn knie en bovenbenen (voornamelijk spierpijn) nog wel goed. Niet handig tijdens het klussen.![]()
![]()
Mijn schema zegt 30 maar ik doe 35. Heb er steeds 3km bij opgeteld.quote:Op maandag 14 september 2015 11:10 schreef Voccar het volgende:
[..]
Hoe lang (en ver) is jouw langste duurloop dan DW? Ik weet nog niet helemaal hoe ik mijn loopjes deze week in ga vullen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar hoe bedoel blijven lopen? Taperen is niet stoppen met lopen he?quote:Op maandag 14 september 2015 10:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een dag of 10 van te voren toch? Mijn schema zegt aankomend weekend m'n langste LDL en dan afbouwen. Schema zegt ook dat ik tot aan de marathon gewoon moet blijven lopen maar dat doe ik niet. Moet wel een taperperiode hebben.
Als je je daar prettig bij voelt kun je dat wel doen natuurlijk, maar als je ineens van 3-4-5 keer in de week lopen een week niks gaat doen voel je je daar niet per se fitter door..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
goed hoor, respect. En ik maar denken dat het ik het zwaar had en moest afzien (want dat denk ik dan tijdens zo'n race, dat de rest het veel minder zwaar heeft op een of andere manier. Later hoorde ik wel van meer mensen dat het pittig was. Ondanks het relatief vlakke parcours, is het toch heftig. Het was ook benauwd weer en die drankposten kwamen iedere keer wel erg goed van pas.SPOILER: BtB-verhaaltje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, volgend jaar weer. Ik denk dan dat ik voor de 3EM ga. Dan ben ik er ook eerder weer vanaf
Heb je ons nog gezien in de bocht vlak voor de finish, daar waar je het plein opdraait?![]()
Ik loop de maandag voor de marathon (de mijn is op zaterdag) nog een training van een kilometer of 8 en daarna loop ik waarschijnlijk niet meer. Ik voel me er altijd prettig bij het op die manier te doen. Benen voelen dan lekker hongerig zaterdag.quote:Op maandag 14 september 2015 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel blijven lopen? Taperen is niet stoppen met lopen he?
Als je je daar prettig bij voelt kun je dat wel doen natuurlijk, maar als je ineens van 3-4-5 keer in de week lopen een week niks gaat doen voel je je daar niet per se fitter door..Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: