abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156043241
quote:
Thanks ^O^ Precies wat ik zocht!
pi_156043384
Je moet gewoon in de mailinglist van Piet van der Nat staan. Dan krijg je elke drie maanden het echt complete overzicht, inclusief alle mogelijke obscure loopjes die op geen enkele andere website staan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_156043391
quote:
99s.gif Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
Je moet gewoon in de mailinglist van Piet van der Nat staan. Dan krijg je elke drie maanden het echt complete overzicht, inclusief alle mogelijke obscure loopjes die op geen enkele andere website staan.
En hoe kom je daar op te staan?
pi_156043466
Start over half uurtje. Spanning alles
pi_156043722

Bijzonder dat er aandacht is in de NRC voor de Winschoter loop! Staat verder wel weinig informatiefs bij, maar toch!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156043725
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 08:48 schreef Guard het volgende:
Nieuwe schoenen besteld *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derde paartje Sayonara al O+
Wat een ontzettend gave schoenen zijn dat trouwens! _O_ Ik vind ze echt mooi!

Alle lopers vandaag heel veel succes en probeer ook nog een beetje te genieten >:) *O* . Ik verwacht wel weer wat PR's! :P

Gisteren een erg leuke dag gehad in Winschoten. Enorm veel topprestaties gezien, Harm Sengers die een NR liep op de 50km met twee uur en 53 minuten en 48 seconden. Pascal van Norden die Nederlands Kampioen werd op de 100km met 6.58'07 en een zweed die dat flikte in 6.22'44, geen 10k onder de 40 minuten... 8)7

Mijn eerste 10k ging inderdaad zoals verwacht niet helemaal zoals ik wou ;). Hartslag schoot enorm snel omhoog en had moeite om het tempo rond de 3'30 te houden. Vooral het 2e deel, wat vooral met tegenwind ging verloor ik best wat tijd. Wat resulteerde in een 35'42. 14 seconden langzamer dan vorig jaar. Waar ik eigenlijk wou gaan lopen voor een sub35. Later zag ik op mijn horloge dat ik een gemiddelde hartslag van 180 en een max van 186 had. Dat heb ik in geen tijden meer aangetikt, dus erg diep gegaan. Een 5k van een week of 2 geleden in 17 minuten ging met een gemiddelde van 172 en een max van 180. 8)7 Maar ik heb het in ieder geval overleefd. :P

Tweede rondje was een paar uur later, maar dat merk je nog best goed. In het begin loopt het nog redelijk soepel, maar al snel schiet je hartslag weer omhoog en krijg je steken enzo. Alsnog redelijk door kunnen lopen en de 2e 10k ging in 37'37. Dat was meteen de laatste ronde van onze estafette. Helaas waren we met ons team net ingehaald door een ander atletiekteam. Daardoor waren we 4e geworden van de atletiekteams. Dus net geen podium. Onze laatste lopers hadden 40 minuten en dus die 37 van mij. De laatste 2 van het andere team hadden 34 en 35 minuten. Dan verlies je ineens een hele hoop ;).
Maar toch erg tevreden met het resultaat! Het was verder ook gewoon een enorm toffe dag met heel veel hardlopers! ^O^

10k in 35'42.
10k in 37'37.

Voor vergelijk de 5k in 17'.
pi_156043746
quote:
5s.gif Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Mailtje sturen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156043835
Ik heb trouwens die zware duurloop van gisteren heel goed verteerd. Voelt alsof ik vandaag alweer kan gaan lopen. Ben ik blij mee!
pi_156043911
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Maar toch erg tevreden met het resultaat! Het was verder ook gewoon een enorm toffe dag met heel veel hardlopers! ^O^

Super mooie tijden _O_
Ik heb je nog gespot denk ik. Had je startnummer 1124? Je was in gesprek dus kon je niet even aanspreken :P

quote:
99s.gif Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mailtje sturen

SPOILER
Thanks! Ik heb een mailtje gestuurd.
pi_156043962
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 11:00 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Super mooie tijden _O_
Ik heb je nog gespot denk ik. Had je startnummer 1124? Je was in gesprek dus kon je niet even aanspreken :P

[..]

Thanks! Ik heb een mailtje gestuurd.
Ja klopt, had 1124 en 1120 voor het tweede rondje :). Kleine wereld toch af en toe ;).
Jij ook erg netjes gedaan, toch een mooie tijd gelopen ondanks wandelen. Dat te snel starten leer je vanzelf wel af. Ook wel erg lastig als er wat snellere lopers om je heen lopen, dan wil je al snel mee als het nog lekker fris voelt. :)
pi_156044066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vandaag de 10×10 van de Run van Winschoten gelopen. Ik mocht als 2e van ons team starten en had voor mijzelf een tijd in gedachten van 45 minuten. Het was mijn eerste echte wedstrijdloop. Helaas ben ik te snel van start te gaan door het tempo te volgen van iemand die eigenlijk te snel liep voor mij na 2 kilometer moest ik diegene ook laten gaan. Vanaf toen ongeveer een kilometer iets rustiger gelopen tot ik op een gegeven moment te erg last kreeg van steek in mijn zij dat ik niet meer kon rennen en dus moest lopen.

Ik baalde op dat moment als een stekker en heb ongeveer 4-5 minuten gewoon moeten lopen voor de steek weer weg was. Later kon ik mij nog aardig herpakken en ben gefinisht met een tijd van 48:08 op zich alsnog wel een mooie tijd maar niet wat ik in gedachten had 3e van ons team geworden. Verder was de dag echt super! We hadden gisteren al een partytent opgezet en konden daar de grootste deel van de dag dus doorbrengen.

SPOILER
Ik sta trouwens bij jou op de 2e foto. Te wachten achter de man in het blauwe shirt met startnummer 2243, aan de rechterkant. :D
pi_156044108
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik sta trouwens bij jou op de 2e foto. Te wachten achter de man in het blauwe shirt met startnummer 2243, aan de rechterkant. :D
Hey ja, nu je het zegt! Was mij nog niet opgevallen :D
  zondag 13 september 2015 @ 11:24:15 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_156044209
quote:
5s.gif Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij aan je mailadres komt via inschrijvingen voor een loopje. Ik ontving ze iig eens na een loopje. Piet van der Nat is trouwens van mijn vereniging :)
oh hee loopjes staan ook online: http://www.phein.nl/atletiek/loopagenda/

[ Bericht 10% gewijzigd door SEMTEX op 13-09-2015 11:30:58 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 13 september 2015 @ 11:26:57 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_156044249
Hier oefeningen gekregen voor mijn achillespees (rekoefeningen op de trap waarbij je de kuitspier oprekt). Die blessure is trouwens wel begrijpelijk, achteraf. Ik heb tijdenlang vrij zwaar en heftig kuitspier krachttraining gedaan. Tot op een dag mijn Basic Fit alle apparatuur verving en dat bewuste apparaat verdwenen was. Ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen met het verzwakken van mijn kuitspieren, maar als je nooit rekt of strekt na een wedstrijd (wel na mjn marathontraining) en je kuiten zwaar belast (ik ben een haklander, dus dat doe ik), krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Ik ga me nu de laatste weken storten op het versterken van mijn kuitspieren met oefeningen en krachttraining (zelf, zonder apparaat) en dan geloof ik dat het goed gaat komen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_156044324
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hier oefeningen gekregen voor mijn achillespees (rekoefeningen op de trap waarbij je de kuitspier oprekt). Die blessure is trouwens wel begrijpelijk, achteraf. Ik heb tijdenlang vrij zwaar en heftig kuitspier krachttraining gedaan. Tot op een dag mijn Basic Fit alle apparatuur verving en dat bewuste apparaat verdwenen was. Ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen met het verzwakken van mijn kuitspieren, maar als je nooit rekt of strekt na een wedstrijd (wel na mjn marathontraining) en je kuiten zwaar belast (ik ben een haklander, dus dat doe ik), krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Ik ga me nu de laatste weken storten op het versterken van mijn kuitspieren met oefeningen en krachttraining (zelf, zonder apparaat) en dan geloof ik dat het goed gaat komen.
Bij een haklanding worden je kuiten juist minder belast ;). Ze hoeven niet de demping te verzorgen die je bij een voorvoetlanding wel in je kuiten hebt. Probeer maar eens een langer rondje voorvoetlanding, kijken hoe je kuiten de volgende dag voelen. :P
  zondag 13 september 2015 @ 11:32:40 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_156044335
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Bij een haklanding worden je kuiten juist minder belast ;). Ze hoeven niet de demping te verzorgen die je bij een voorvoetlanding wel in je kuiten hebt. Probeer maar eens een langer rondje voorvoetlanding, kijken hoe je kuiten de volgende dag voelen. :P
Ok, daar zit ik dan mis ;)
  zondag 13 september 2015 @ 12:54:44 #117
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_156045915
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Welk apparaat hebben ze weggehaald dan?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 13 september 2015 @ 12:57:03 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156045957
Vandaag de boel weer in beweging gezet. Ik dacht: ik ga lopen richting de Kopjesloop. Dat is ca 5 km en als ik dan meedoe aan de 5 km (eerst dacht ik nog: de 10 km, maar dat zou wel heel veel worden), staan er toch weer 15 km'tjes op de teller. Geen spijt van! Perfecte manier van combineren :Y

En zo ging ik met slechts een 2 euro munt en mijn foon op zak richting het Delftse Hout. Het Q music foute uur (non-stop!) op mijn oren. Relaxed! Ook weer eens een andere route, door de stad. Een keertje over de Markt van Delft rennen (met uitzondering van de Golden Ten doe ik dat nooit) is best leuk :) Eenmaal me daar aangemeld even de kindjes binnen zien komen. Daar zag ik ook alweer een paar bekenden. Met een van hen nog even het grote dilemma korte afstanden (leuk) vs. langere afstanden (minder leuk, maar sja..) besproken. Nog steeds twijfel ik: of ik niet de hele lange afstanden moet loslaten. Ik vind er niet veel aan :{

Toen we nog stonden te praten klonk het startpistool al! Ik stond dus helemaal achteraan te ouwehoeren, waardoor mijn eerste 2 km een grote inhaalrace was. Het was de eerste editie van de bedrijvenloop, dus na 2 km vielen ook de ongetrainde mensen al door de mand. Fijn, kon ik doorstomen. Ik had alweer een grijze haasbaas gevonden. Die man ging rap. Geen idee of ik hem kon bijhouden, maar ik ging het proberen. Halverwege kwam ik de duurlopers van Lekker Gelopen tegen. Geinig :s)

Na 3 km ben ik mijn oude baas voorbij gerend. En zo heb ik continu alleen maar mensen ingehaald. Wat voelt dat heerlijk! Mijn stiekeme ijkpunt (een oud klasgenoot; hij bleek later voor de 10 te gaan, die sloegen vlak voor de 5 km finish af naar links) ging ik zelfs ook voorbij. En zo was de opbouw 5:43 - 5:40 - 5:30 - 5:39 - 5:21. Wederom een 27 halfje :)

Lekker die muziek op mijn oren. Eenmaal thuis blijkt mijn telefoon alleen niet te hebben stilgezeten in mijn Spibelt en heeft een willekeurige foto op FB gepost (gelukkig een acceptabele ;) ) en me ingecheckt bij de plaatselijke horeca daar :D

De 5 km terug gingen trouwens moeizaam. Maarja, ik ben erg blij met de kilometers in de pocket en heb tijdens de 5 km genoten! :)
pi_156046456
55:42 *O*. En hoopte stiekem op sub 57. TomTom gaf wel maar 9,86km aan, iemand ervaring? :P
  zondag 13 september 2015 @ 13:32:21 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156046677
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
55:42 *O*. En hoopte stiekem op sub 57. TomTom gaf wel maar 9,86km aan, iemand ervaring? :P
Hele mooie tijd :) Je liep waarschijnlijk een gecertificeerd parcours. Dan schijnt het volgens sommige wetten wel een PR te heten. Ik vind het sowieso een dijk van een PR. Gefeliciteerd!
  Redactie Sport zondag 13 september 2015 @ 14:00:53 #121
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156047439
quote:
Wauw *O* Goed man!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 13 september 2015 @ 14:01:27 #122
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_156047453
quote:
Badass ipv luckass! _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_156047795
Terug. Ondanks brakheid was het best leuk :) En leuk om even een paar Fok!kertjes te meeten
  zondag 13 september 2015 @ 15:03:56 #124
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156048960
quote:
Goed gedaan! Waar liep je? Ook de maasstadloop toevallig? :P

Ik liep deze wel in ieder geval. Hij was volgens mijn garmin 9,85 km. Aaargh. En ik was te kapot om door te lopen.
Op deze afstand 53.32 gelopen aldus mijn horloge. Ik denk dat de officiële meting 53.40 zal aangeven omdat ik stond te ouwehoeren en ineens pang hoorde en later pas het horloge aan zette.

Kortom:
- Weer geen Pr
- maar ik kan sowieso onder de 55 min lopen
- Het was kut.
- Dijk van een positieve split :')
- Weg gaan op 5.09 en daarna 5.17 Is te snel :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156049141
Murmeli, mooie tijd!
Maar, wat is je PR dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties