Thanksquote:Op zondag 13 september 2015 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide
En hoe kom je daar op te staan?quote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
Je moet gewoon in de mailinglist van Piet van der Nat staan. Dan krijg je elke drie maanden het echt complete overzicht, inclusief alle mogelijke obscure loopjes die op geen enkele andere website staan.
quote:Op zondag 13 september 2015 08:48 schreef Guard het volgende:
Nieuwe schoenen besteld
Wat een ontzettend gave schoenen zijn dat trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde paartje Sayonara alIk vind ze echt mooi!
Alle lopers vandaag heel veel succes en probeer ook nog een beetje te genieten![]()
. Ik verwacht wel weer wat PR's!
![]()
Gisteren een erg leuke dag gehad in Winschoten. Enorm veel topprestaties gezien, Harm Sengers die een NR liep op de 50km met twee uur en 53 minuten en 48 seconden. Pascal van Norden die Nederlands Kampioen werd op de 100km met 6.58'07 en een zweed die dat flikte in 6.22'44, geen 10k onder de 40 minuten...![]()
Mijn eerste 10k ging inderdaad zoals verwacht niet helemaal zoals ik wou. Hartslag schoot enorm snel omhoog en had moeite om het tempo rond de 3'30 te houden. Vooral het 2e deel, wat vooral met tegenwind ging verloor ik best wat tijd. Wat resulteerde in een 35'42. 14 seconden langzamer dan vorig jaar. Waar ik eigenlijk wou gaan lopen voor een sub35. Later zag ik op mijn horloge dat ik een gemiddelde hartslag van 180 en een max van 186 had. Dat heb ik in geen tijden meer aangetikt, dus erg diep gegaan. Een 5k van een week of 2 geleden in 17 minuten ging met een gemiddelde van 172 en een max van 180.
Maar ik heb het in ieder geval overleefd.
![]()
Tweede rondje was een paar uur later, maar dat merk je nog best goed. In het begin loopt het nog redelijk soepel, maar al snel schiet je hartslag weer omhoog en krijg je steken enzo. Alsnog redelijk door kunnen lopen en de 2e 10k ging in 37'37. Dat was meteen de laatste ronde van onze estafette. Helaas waren we met ons team net ingehaald door een ander atletiekteam. Daardoor waren we 4e geworden van de atletiekteams. Dus net geen podium. Onze laatste lopers hadden 40 minuten en dus die 37 van mij. De laatste 2 van het andere team hadden 34 en 35 minuten. Dan verlies je ineens een hele hoop.
Maar toch erg tevreden met het resultaat! Het was verder ook gewoon een enorm toffe dag met heel veel hardlopers!![]()
10k in 35'42.
10k in 37'37.
Voor vergelijk de 5k in 17'.
Mailtje sturenquote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar op te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Super mooie tijdenquote:Op zondag 13 september 2015 10:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar toch erg tevreden met het resultaat! Het was verder ook gewoon een enorm toffe dag met heel veel hardlopers!![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mailtje sturenThanks! Ik heb een mailtje gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, had 1124 en 1120 voor het tweede rondjequote:Op zondag 13 september 2015 11:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Super mooie tijden
Ik heb je nog gespot denk ik. Had je startnummer 1124? Je was in gesprek dus kon je niet even aanspreken
[..]
Thanks! Ik heb een mailtje gestuurd.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vandaag de 10×10 van de Run van Winschoten gelopen. Ik mocht als 2e van ons team starten en had voor mijzelf een tijd in gedachten van 45 minuten. Het was mijn eerste echte wedstrijdloop. Helaas ben ik te snel van start te gaan door het tempo te volgen van iemand die eigenlijk te snel liep voor mij na 2 kilometer moest ik diegene ook laten gaan. Vanaf toen ongeveer een kilometer iets rustiger gelopen tot ik op een gegeven moment te erg last kreeg van steek in mijn zij dat ik niet meer kon rennen en dus moest lopen.
Ik baalde op dat moment als een stekker en heb ongeveer 4-5 minuten gewoon moeten lopen voor de steek weer weg was. Later kon ik mij nog aardig herpakken en ben gefinisht met een tijd van 48:08 op zich alsnog wel een mooie tijd maar niet wat ik in gedachten had 3e van ons team geworden. Verder was de dag echt super! We hadden gisteren al een partytent opgezet en konden daar de grootste deel van de dag dus doorbrengen.Ik sta trouwens bij jou op de 2e foto. Te wachten achter de man in het blauwe shirt met startnummer 2243, aan de rechterkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey ja, nu je het zegt! Was mij nog niet opgevallenquote:Op zondag 13 september 2015 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik sta trouwens bij jou op de 2e foto. Te wachten achter de man in het blauwe shirt met startnummer 2243, aan de rechterkant.
Ik heb het idee dat hij aan je mailadres komt via inschrijvingen voor een loopje. Ik ontving ze iig eens na een loopje. Piet van der Nat is trouwens van mijn verenigingquote:Op zondag 13 september 2015 10:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En hoe kom je daar op te staan?
Bij een haklanding worden je kuiten juist minder belastquote:Op zondag 13 september 2015 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hier oefeningen gekregen voor mijn achillespees (rekoefeningen op de trap waarbij je de kuitspier oprekt). Die blessure is trouwens wel begrijpelijk, achteraf. Ik heb tijdenlang vrij zwaar en heftig kuitspier krachttraining gedaan. Tot op een dag mijn Basic Fit alle apparatuur verving en dat bewuste apparaat verdwenen was. Ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen met het verzwakken van mijn kuitspieren, maar als je nooit rekt of strekt na een wedstrijd (wel na mjn marathontraining) en je kuiten zwaar belast (ik ben een haklander, dus dat doe ik), krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Ik ga me nu de laatste weken storten op het versterken van mijn kuitspieren met oefeningen en krachttraining (zelf, zonder apparaat) en dan geloof ik dat het goed gaat komen.
Ok, daar zit ik dan misquote:Op zondag 13 september 2015 11:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Bij een haklanding worden je kuiten juist minder belast. Ze hoeven niet de demping te verzorgen die je bij een voorvoetlanding wel in je kuiten hebt. Probeer maar eens een langer rondje voorvoetlanding, kijken hoe je kuiten de volgende dag voelen.
Welk apparaat hebben ze weggehaald dan?quote:Op zondag 13 september 2015 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hier oefeningen gekregen voor mijn achillespees (rekoefeningen op de trap waarbij je de kuitspier oprekt). Die blessure is trouwens wel begrijpelijk, achteraf. Ik heb tijdenlang vrij zwaar en heftig kuitspier krachttraining gedaan. Tot op een dag mijn Basic Fit alle apparatuur verving en dat bewuste apparaat verdwenen was. Ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen met het verzwakken van mijn kuitspieren, maar als je nooit rekt of strekt na een wedstrijd (wel na mjn marathontraining) en je kuiten zwaar belast (ik ben een haklander, dus dat doe ik), krijg je vroeg of laat de rekening gepresenteerd. Ik ga me nu de laatste weken storten op het versterken van mijn kuitspieren met oefeningen en krachttraining (zelf, zonder apparaat) en dan geloof ik dat het goed gaat komen.
Hele mooie tijdquote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
55:42. En hoopte stiekem op sub 57. TomTom gaf wel maar 9,86km aan, iemand ervaring?
Wauwquote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
55:42. En hoopte stiekem op sub 57. TomTom gaf wel maar 9,86km aan, iemand ervaring?
Badass ipv luckass!quote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
Goed gedaan! Waar liep je? Ook de maasstadloop toevallig?quote:Op zondag 13 september 2015 13:23 schreef luckass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |