Ja dat is wel makkelijk natuurlijk. Doodsverwensingen naar de één toestaan en naar de ander niet. Zeker als het een mod zelf is die zulke uitspraken steeds bezigt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn ook geen strakke richtlijnen, wordt per topic en post bekeken.
Ik een half uurtje geleden twee persoonlijke doodsverwensingen gekregen. Nadat de eerste keer alleen de doodsverwensing verwijderd werd is er verder geen actie ondernomen. Een paar minuten later kreeg ik er weer een.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:18 schreef Tem het volgende:
Voor de rest.
Doodsverwensingen naar mede-users -> No go
Genocide bepleiten (behalve op muggen) -> No go
Voor de rest is het topic en context afhankelijk en bepaalt de crew of het wel of niet toelaatbaar is.
Melden in ieder topic dat je een "tr" hebt "gemacht" valt onder baggeren dus laat dat maar gewoon, de tr's worden vanzelf opgepakt door de moderators. Een tr wil niet per definitie zeggen dat er ook een directe actie op volgt. Die inschatting maakt de crew.
Daar is allang actie op ondernomen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik een half uurtje geleden twee persoonlijke doodsverwensingen gekregen. Nadat de eerste keer alleen de doodsverwensing verwijderd werd is er verder geen actie ondernomen. Een paar minuten later kreeg ik er weer een.
Rehabilitatie na straf.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:05 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Een tweede kans hmmz, zou jou toch moeten aanspreken...
NWS / Vluchtelingenopvang in Nederland Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 14:23 schreef Specularium het volgende:
Wat mij betreft hoeft er ook geen spetterpoep aan vluchtelingentopics te zijn.
Zal later vandaag even kijken of er dingen dubbel of half-dubbel zijn.
Ik vind het de vorm van een haat campagne / hetze aannemen.quote:Op maandag 28 september 2015 13:59 schreef Stranger het volgende:
NWS / Duitsland: De Verkrachtingsepidemie door Migranten
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
NWS / 'Kans op geweld tegen christen in azc is 100 procent'
NWS / Gewelddadige confrontaties tussen asielzoekers in Utrecht
NWS / Mannelijke asielzoekers Erfurt urineren over alleenstaande vrouwen
NWS / Duitse politie waarschuwt ouders kinderen niet alleen naar buiten te
NWS / Zeker 14 gewonden bij massale vechtpartij Duitse vluchtelingen
NWS / Syrische relschoppers Duitsland 2015, blijken Duitse relschoppers 2011
Is het niet mogelijk een centraal topic of speciaal subforum te openen over misdragingen van vluchtelingen? Dezelfde users die in elk topic hetzelfde herhalen, werkt redelijk subforumvervuilend.
Het koppelen van misdrijven aan een te algemeen label. Je kunt ook de volgende 10 misdrijven in Nederland, gepleegd door Nederlanders, koppelen aan het begrip 'Nederlanders'. Dan zijn we allemaal misdadigers, via het Aristotelisch syllogisme:quote:Op maandag 28 september 2015 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Onwelgevallig nieuws mag niet opvallen of aandacht krijgen?
Er is een reden dat ik niet op de website van het ad, de telegraaf, nu.nl, radio 1, radio 3, q music, volkskrant, twitter, facebook en buitenlandse media kom, maar op FOK!.quote:Op maandag 28 september 2015 16:23 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou zeggen:
Mail o.a het AD, de Telegraaf, Nu.nl, Radio 1, Radio 3, Q-Music, Volkskrant, Twitter, Facebook en alle andere nieuwsverspreiders. De media dus. En doe tegelijk ff de buitenlandse media.
het is gewoon nogal een hot item in het nieuws, je kan geen journaal horen of zien, je kan geen voorpagina van een krant open slaan en er staat/gaat wel iets over vluchtelingen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik niet op de website van het ad, de telegraaf, nu.nl, radio 1, radio 3, q music, volkskrant, twitter, facebook en buitenlandse media kom, maar op FOK!.
Maar blijkbaar is het prima om 13-in-dozijn te zijn.
Oh ja, laten we vooral politiek correct nieuws brengen. Volg het zweedse model!quote:Op maandag 28 september 2015 16:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het koppelen van misdrijven aan een te algemeen label. Je kunt ook de volgende 10 misdrijven in Nederland, gepleegd door Nederlanders, koppelen aan het begrip 'Nederlanders'. Dan zijn we allemaal misdadigers, via het Aristotelisch syllogisme:
Nederlanders plegen misdrijven
Ik ben een Nederlander
--> Ik ben een misdadiger.
dat is ook leuk voor nieuwe users!quote:Op maandag 28 september 2015 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh ja, laten we vooral politiek correct nieuws brengen. Volg het zweedse model!
Hoe zit het dan eigenlijk met bronnen, zo'n bron als http://nl.gatestoneinstitute.org/ van het verkrachtingsepidemie topic is nou niet echt mainstream media. Valt dat nog onder nieuws of onder stemmingmakerij?quote:Op maandag 28 september 2015 13:59 schreef Stranger het volgende:
NWS / Duitsland: De Verkrachtingsepidemie door Migranten
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
NWS / 'Kans op geweld tegen christen in azc is 100 procent'
NWS / Gewelddadige confrontaties tussen asielzoekers in Utrecht
NWS / Mannelijke asielzoekers Erfurt urineren over alleenstaande vrouwen
NWS / Duitse politie waarschuwt ouders kinderen niet alleen naar buiten te
NWS / Zeker 14 gewonden bij massale vechtpartij Duitse vluchtelingen
NWS / Syrische relschoppers Duitsland 2015, blijken Duitse relschoppers 2011
Is het niet mogelijk een centraal topic of speciaal subforum te openen over misdragingen van vluchtelingen? Dezelfde users die in elk topic hetzelfde herhalen, werkt redelijk subforumvervuilend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |