abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156443556
quote:
Christelijke vluchtelingen in Duitse asielzoekerscentra zijn hun leven niet zeker. Zij worden door strenggelovige moslims uitgescholden, gespuugd, geslagen en met de dood bedreigd. Ook christelijke kinderen worden aangevallen. Dit bericht de krant Welt am Sonntag.

Volgens de voormalige Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Hans-Peter Friedrich (CSU), moeten Duitse moslimorganisaties van islamitische asielzoekers 'respect eisen voor onze cultuur en onze rechtsstaat'. De voorzitter van de Duitse Groenen, Cem Özdemir, wil meer bescherming voor christenen, jezidi's en andere religieuze minderheden, die in overvolle asielzoekerscentra blootstaan aan geweld door moslimfundamentalisten. ,,De islam hoort bij Duitsland,'' zei Özdemir. ,,Maar het islamisme zeker niet.''

De krant Welt am Sonntag beschreef een lange rij van geweldsincidenten in asielzoekerscentra, verspreid over de Bondsrepubliek. ,,Strenggelovige moslims zeggen: 'waar wij zijn heerst de sharia, de islamitische wet','' vertelde de Berlijnse dominee Gottfried Martens, die zich het lot van christelijke Syriërs, Irakezen en christenen uit andere landen aantrekt. Christenen mogen hun voedsel niet bereiden, zij mogen geen kruis om hun hals dragen en zij worden aangevallen als zij niet vijf maal per dag bidden.

Fles
Een bijzonder schrijnend geval deed zich voor in Hemer, waar een groep Algerijnse moslims een christelijke man uit Eritrea en diens zwangere vrouw aanviel. De man werd geslagen met een kapotte fles.

Een jonge Syriër uit het azc in Giessen, waar veel verkrachtingen voorkomen, waarschuwt dat mannen er 'leuzen schreeuwen die IS roept voordat ze mensen onthoofden'. ,,Ik kan hier als christen niet blijven." Elders gingen christenen, moslims en jezidi's met elkaar op de vuist tijdens de ramadan.

Volgens hulpverleners ligt de kans dat christenen in azc's slachtoffer worden van geweld 'rond de 100 procent'. Behalve gevluchte christenen zijn ook vertegenwoordigers van de Koerdische minderheid van jezidi's vaak slachtoffer van geweld. Eerder doken berichten op over verkrachtingen in azc's.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)is-100-procent.dhtml
:{ Wat halen we op ons hals met de import van zoveel islam?

Hier het Duitse artikel:

http://www.welt.de/politi(...)echtlingsheimen.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 10:02:59 ]
pi_156443590
Welkom in de EU *O*

Moslims en respect :')

ich habe es nicht gewusst kan weer uit de kast worden gehaald over een paar jaar.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156443636
Ze waren toch op de vlucht voor geweld?

Nu zijn ze weg en gaan ze zelf geweld toepassen, konden ze beter in MENA blijven.
pi_156443637
Je hoeft dus helemaal geen IS terroristen binnen te halen, gewone gematigde moslims kunnen het werk ook gewoon doen, kost iets meer tijd en is minder spectaculair. Maar de islam heeft geduld, de EU hoeft niet perse volgend jaar geïslamiseerd te worden, over 10 of 20 jaar is ook goed.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156443735
Goh, als je een paar honderd mensen (of zelfs duizend) bij elkaar zet op een vrij kleine ruimte ontstaan er conflicten en zitten er ook wat criminelen tussen. Dat zou met blanke Europeanen vast niet gebeuren.
  maandag 28 september 2015 @ 10:14:06 #6
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156443759
Importeer genoeg islam in een land en hij zal langzaamaan kapot gaan. Europa gaat ten onder aan zijn eigen politiek correcte naïviteit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156443760
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh, als je een paar honderd mensen (of zelfs duizend) bij elkaar zet op een vrij kleine ruimte ontstaan er conflicten en zitten er ook wat criminelen tussen. Dat zou met blanke Europeanen vast niet gebeuren.
We zullen deze reactie doorsturen naar de christenen in AZC's in Nederland, dan zullen ze zich vast beter voelen.
  maandag 28 september 2015 @ 10:15:51 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443786
quote:
Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156443804
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Naja, ik ben voor het opnemen van vluchtelingen maar hoe het nu gaande is, is geen oplossing. Gedoemd om verkeerd te gaan, en daar is niemand bij gebaat. Geen vluchteling, geen asielzoeker en geen autochtone Europeaan.
Goh, ben je uit je diepe slaap aan het ontwaken?
pi_156443814
quote:
,,De islam hoort bij Duitsland,''
Doe normaal man. Brattwurst en bier en Oktoberfest en schlagers etc horen bij Duitsland }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 september 2015 @ 10:18:10 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443818
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 10:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh, ben je uit je diepe slaap aan het ontwaken?
Heb ik er ooit anders over gedacht dan? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156443832
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb ik er ooit anders over gedacht dan? :?
Dacht dat jij nogal van de "Jij bent welkom club" was.
  maandag 28 september 2015 @ 10:20:20 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443842
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dacht dat jij nogal van de "Jij bent welkom club" was.
Wat mij is iedereen inderdaad welkom. Maar met een andere organisatie van het systeem dan nu het geval is.
pi_156443878
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat mij is iedereen inderdaad welkom. Maar met een andere organisatie van het systeem dan nu het geval is.
Dus die figuren die christenen intimideren, slaan en bespugen zijn ook welkom?
  maandag 28 september 2015 @ 10:28:14 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443980
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus die figuren die christenen intimideren, slaan en bespugen zijn ook welkom?
In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.
pi_156444005
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Dven het volgende:

[..]

In den beginne waren die wat mij betreft welkom ja. Uiteraard verliezen ze na dit soort incidenten wat mij betreft wel hun recht op een Europees bestaan.
In den beginne waren het ook al streng gelovige / fundamentalistische moslims. Had je anders verwacht van ze?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2015 10:29:57 ]
pi_156444026
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar ja, ze zijn al binnen, of ga jij ze persoonlijk uitzetten :)
Goed dat je al uit de ontkenningsfase bent, maar nu zit je nog in de bagatelliseringsfase.
Politici moeten nog ontwaken, mar zijn te druk met baantjes verdelen: VN,EU, nationale parlementen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156444042
Simpele oplossing is om alleen maar christelijke asielzoekers op te nemen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_156444061
Dat notabene Duitsland een ideologie met fascistische elementen binnen haalt, is alleen om je diep en diep te schamen.
pi_156444086
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Simpele oplossing is om alleen maar christelijke asielzoekers op te nemen.
Je mag niet discrimineren he.. ook al verneuk je je eigen land, dan nog mag het niet.
pi_156444107
quote:
Dan zou je in de azc's dus ook geweld van christenen en yezedi"s richting moslims verwachten. Gebeurt dat?
pi_156444118
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt, maar wat is dan de oplossing? De mensen op het strand laten zitten?
pi_156444122
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je mag niet discrimineren he.. ook al verneuk je je eigen land, dan nog mag het niet.
Het is ironisch: de islam is grondwettelijk tegen discriminatie beschermd terwijl de ideologie zelf wel discrimimerend tegenover minderheden is.
pi_156444136
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

We zullen deze reactie doorsturen naar de christenen in AZC's in Nederland, dan zullen ze zich vast beter voelen.

Tuurlijk niet. Zelfde geldt voor mensen waarbij wordt ingebroken terwijl de inbraakcijfers dalen. Ik snap je punt niet zo.
pi_156444139
100 % kans op geweld. :')

Dat krijg je ervan als je een man tegen een kruis spijkert omdat ie riep dat het een goed idee zou zijn als we allemaal wat vriendelijker tegen elkaar zouden doen. O-)
bivd kijkt met u mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')