Zorgen om hygiënische omstandigheden? Urine is toch steriel?quote:‘In asielzoekerscentrum Erfurt urineren mannen over alleenstaande vrouwen’
Opnieuw ernstige misstanden in Duits asielzoekerscentrum
In een onderkomen voor vluchtelingen in het Duitse Erfurt is sprake van gruwelijke misstanden. Vrouwen vernederen en misbruiken de vrouwen seksueel en er vinden sadistische praktijken plaats. Zo ‘urineren mannen over alleenstaande vrouwen uit andere landen’ en ‘als vrouwen slapen is aanranding aan de orde van de dag’. Dit blijkt uit een geheime interne memo van een legerarts die is uitgelekt, meldt Wierd Duk in het AD.
De arts schrijft zich ook ernstige zorgen te maken over de hygiënische omstandigheden. “Ook al wordt er twee keer per dag schoongemaakt, de vloer is altijd smerig omdat afval op de grond wordt gegooid. Ook is urineren in hoeken er normaal.”
Het Duitse leger heeft het bestaan van de brief bevestigd.
Bron: http://nieuws.tpo.nl/2015(...)leenstaande-vrouwen/
quote:Vrouwen vernederen en misbruiken de vrouwen seksueel en er vinden sadistische praktijken plaats.
Vind ik ook een vreemde zin!quote:
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de mannen over de vrouwen heen zouden gaan zeiken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef eddehaas het volgende:
Was niet te verwachten idd.
Grenzen dicht.
Terug sturen.
Opvang in regio.
ok.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:29 schreef eddehaas het volgende:
Was niet te verwachten idd.
Grenzen dicht.
Terug sturen.
Opvang in regio.
Gewoon het kaf van het koren scheiden inderdaad. Degene die zich misdragen eruit zetten en degene die zich goed gedragen mogen blijven. Opgelost.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vind ik ook een vreemde zin!
Maar lekker dit. Waarom zijn dit niet meteen redenen om die gasten ertussenuit te vissen en ze gauw mogelijk de grens weer over te smijten terug naar de Islamitische Staat?
Hier zouden we dus echt meteen gebruik van moeten maken om een perfect excuus te hebben om de boel daar eens even te zuiveren.
Had het ook niet veracht maar sta er ook niet van te kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de mannen over de vrouwen heen zouden gaan zeiken.
Ben wel voor die mensen helpen obv, maar dan in eigen regio.quote:
Miljoenen mensen op een klutje in een naburig land willen donderenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:35 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Ben wel voor die mensen helpen obv, maar dan in eigen regio.
En Rijke buurlanden aanspreken op hun verantwoordelijkheid, SA, Koeweit, Quatar.
Allemaal op loopafstand maar die doen niks (obv omdat ze andere normen en waarden hebben en geen respect hebben voor mensenrechten)
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Miljoenen mensen op een klutje in een naburig land willen donderen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed op een kluitje in Duitsland is ook geen succes.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Miljoenen moslims in Europa op willen vangenquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Maar alles afschuiven op een paar rondomliggende landen is wel erg zwak. Turkije vangt er al ruim anderhalf miljoen op. In Libanon is al 1/3e vluchteling. Wat verwacht men nu?!?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Miljoenen moslims in Europa op willen vangen![]()
![]()
Turkije en Libanon is niet de gehele regio he.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar alles afschuiven op een paar rondomliggende landen is wel erg zwak. Turkije vangt er al ruim anderhalf miljoen op. In Libanon is al 1/3e vluchteling. Wat verwacht men nu?!?
Hoezo hoor ik niets van Koeweit, SA ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar alles afschuiven op een paar rondomliggende landen is wel erg zwak. Turkije vangt er al ruim anderhalf miljoen op. In Libanon is al 1/3e vluchteling. Wat verwacht men nu?!?
Landen als SA kennen geen vluchtelingen status. Die geven werkvisums aan Syriërs en die laten hun families overkomen naar SA.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Hoezo hoor ik niets van Koeweit, SA ?
Toch behoorlijk rijke oliestaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |