Wie zijn deze nobuddy's?quote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Steems12 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:11Johan Derksen maakt zichzelf compleet belachelijk. Arme man. Bijna medelijden met deze dorpsidioot. @VoetbalInside @wilfredgenee reageer retweet
twitter:Bestiani twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:43Wordt tijd dat #Derksen naar omroep max gaat. Kan niet meer om hem lachen, draait met alle winden mee, zeikt op allea af. @VoetbalInside reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De TR?quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
Mag ik de TR van dit topic complimenteren met deze geweldige TT? Hulde
quote:
Ik voorspel een fittiequote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
Mag ik de TS van dit topic complimenteren met deze geweldige TT? Hulde
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/(...)llen-kluivert-elftal
A.u.b., vertel ons meerquote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jodenlover is een soort struik.
Tussen de benen van je moeder zit ook een soort struik.quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jodenlover is een soort struik.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen de benen van je moeder zit ook een soort struik.
OOOOOOOOHYOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen de benen van je moeder zit ook een soort struik.
Nee, helaas.quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
Kunnen de posts van de jaloerse mensen die klagen over de TT even verwijderd worden?Zo houden we dit topic lekker schoon.
Dank Stijn.quote:Op maandag 7 september 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lieve TT van je, Onlogisch.
De jodenlover is een houtige plant, die zich onmiddellijk boven of al in de grond vertakt in een aantal takken, die meer of minder dik kunnen worden. Er wordt dus geen stam gevormd. Jodenlovers worden daardoor niet zo hoog als vele boomsoorten. Zij komen van nature in de vorm van struwelen van 1-5 meter hoog met name langs bosranden voor.quote:
En wat is het leefgebied?quote:Op maandag 7 september 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De jodenlover is een houtige plant, die zich onmiddellijk boven of al in de grond vertakt in een aantal takken, die meer of minder dik kunnen worden. Er wordt dus geen stam gevormd. Jodenlovers worden daardoor niet zo hoog als vele boomsoorten. Zij komen van nature in de vorm van struwelen van 1-5 meter hoog met name langs bosranden voor.
Voorzichtig gesponsordquote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit een commercieel programma?
Oorspronkelijk in Palestina.quote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat is het leefgebied?
Hoogtij dagen van deze plant waren zeker '40 '45?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik aan de Disney Club.quote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bij Jochem van Gelder alleen denken aan vervelende Sinterklaasliedjes.
Praatjesmakersquote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bij Jochem van Gelder alleen denken aan vervelende Sinterklaasliedjes.
Dat werd langzaamaan ook stomvervelendquote:
Das waar, in het begin best aardig welquote:Op maandag 7 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat werd langzaamaan ook stomvervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Er is maar 1 Valentijn!
[ afbeelding ]
Deze filmquote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Er is maar 1 Valentijn!
[ afbeelding ]
VBL uitjequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Pascalus het volgende:
We kunnen langkomen om Valentijn een paar tikken te geven.
Maar dan mag de helft hier niet typenquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie iets minder snel willen posten? Zeg aub echt alleen iets als het écht wat toevoegt.
Des te langer blijft dit topic open
Kutjequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie iets minder snel willen posten? Zeg aub echt alleen iets als het écht wat toevoegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack is vies dik #VIESDIKquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde Jack bij DWDD tussen de regels Sierd bashen.
Met Akkemayquote:
neequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
ik heb hongerquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
TRquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Oh zal vast wel 2x reus en 1x charlie adam zijn dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Telegraaf was fout in de oorlog.quote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Telegraaf lijkt wel voor Ling te zijn
Thomasquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh zal vast wel 2x reus en 1x charlie adam zijn dan..
TRquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh zal vast wel 2x reus en 1x charlie adam zijn dan..
quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:26 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]trSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Goal van Tanuel Reuer afgekeurd zkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is cult.quote:Op maandag 7 september 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap na de tienduizendste keer de humor nog niet.
Mensen die hierop klikken zijn niet zo slimquote:
Ja, leukquote:
Dat zou ik erg leuk vinden. Ja.quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik er in tuinde?
Ook daar trapte werkelijk niemand inquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier trap ik niet in, dit is geen echte spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* onlogisch meldtquote:Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar trapte werkelijk niemand in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:10:42Hebben jullie Laura al gespot? Ze heeft het goed maar haar zin bij deze aflevering van #vo… http://t.co/KfJgzbNTAG http://t.co/jgmkEAJbCH reageer retweet
quote:Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Karina het volgende:
Gijp is een beetje bang voor vrouwen volgens mij.
Ik merkte dit om 20:44 al op.quote:Op maandag 7 september 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Er zit een erg mooie dame aan de bar
Einde bericht
Ja ik wilde het ook gaan uittypen, even.quote:Op maandag 7 september 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is uit het liedje van Jantje SMit
Wat valt er voor hem te winnen om haar te versieren tijdens live tv?quote:Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Karina het volgende:
Gijp is een beetje bang voor vrouwen volgens mij.
Jij hebt toch een hekel aan schaatsen pik?quote:
Ik was de eerste die dat opmerkte, dus ik ben een kenner.quote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte dit om 20:44 al op.
Weer een teken dat deze TT terecht is.
Dat hoeft natuurlijk niet maar de manier waarop hij van onderwerp veranderde zei mij genoeg.quote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat valt er voor hem te winnen om haar te versieren tijdens live tv?
Vertel, wat zei dat jou.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet maar de manier waarop hij van onderwerp veranderde zei mij genoeg.
Jij snapt het!quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gespierde mannen in korte broekjes niks mis mee
Nee die komt niet buiten tochquote:Op maandag 7 september 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is uit het liedje van Jantje SMit
wel oke maar deze aandacht isquote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mooie vrouwMan man man hoe diep kun je zinken
Dat zei ik toch al man. Dat hij een beetje bang is voor vrouwen. Anders had hij wel even: heej hallo of zo geroepenquote:
Dat heb je goed gezien hansquote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dus als we niet naar het EK gaan is er ook geen programma deze zomer
Hierbij mijn visie.quote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan schaatsen pik?
Dan is er geen VI oranje maar VI RODE DUIVELSquote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dus als we niet naar het EK gaan is er ook geen programma deze zomer
quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ongelofelijke hekel aan Amstel.
Jammer dat Sar ook in hetzelfde beeld opduiktquote:
Ging om de 1500 toch?quote:Op maandag 7 september 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hierbij mijn visie.
C. Zegt me niks
A. Ik weet datErben
ooit een wereldrecord heeft gereden maar niet om de 1000 meter.
Prima kwarktassenquote:
VI inferieur volkquote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is er geen VI oranje maar VI RODE DUIVELS![]()
Teveel geneuzel in 1 fotoquote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Jammer dat Sar ook in hetzelfde beeld opduikt
die is veel lekkereredeerderederquote:Op maandag 7 september 2015 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje Dionne Staxachtig.
Houd ik wel van.
Ik bedoel 1500 meter, ja. Maar Erben heeft dat veel later dan in 2000 gereden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging om de 1500 toch?
Heeft ie wel ooit het (gedeelde) WR op gehad hoor.
Maar ze kunnen wel ballenquote:
Beter?quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Jammer dat Sar ook in hetzelfde beeld opduikt
2009 jaquote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel 1500 meter, ja. Maar Erben heeft dat veel later dan in 2000 gereden.
Saindquote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik geef een rondje want de printer doet het weer''
Echt, wie kwam hierop.
Commissie van deskundigen, net als waarin Oostelveen in zit.quote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ik geef een rondje want de printer doet het weer''
Echt, wie kwam hierop.
En dan dat Belgische mokkeltje uitnodigenquote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is er geen VI oranje maar VI RODE DUIVELS![]()
mehquote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan dat Belgische mokkeltje uitnodigen
Dat maakt mij niks uit.quote:
Nou dat is ook voor het eerst dat ze goed zijn in een sportquote:Op maandag 7 september 2015 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel ballen![]()
JANTJE VERTONGHEN
Emile is onvervangbaar.quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, zij heeft Emile vervangen als italië kenner.
barney.gifquote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dieper dan bij je moeder gisteren
Schaatsen > wielrennenquote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wil overigens niet zeggen dat ik meteen geen hekel meer heb aan schaatsen.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Boh wat was die lekker zegquote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die is tenminste geen jood, dus heel rot is het ook weer niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dieper dan bij je moeder gisteren
Ok.quote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is tenminste geen jood, dus heel rot is het ook weer niet.
Eens moet de eerste keer zijn hequote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou dat is ook voor het eerst dat ze goed zijn in een sport
Thanksquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee een andere. Die zat bij een wedstrijd tijdens t WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |