Mensen die hierop klikken zijn niet zo slimquote:
Ja, leukquote:
Dat zou ik erg leuk vinden. Ja.quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik er in tuinde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ook daar trapte werkelijk niemand inquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier trap ik niet in, dit is geen echte spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* onlogisch meldtquote:Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar trapte werkelijk niemand in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:10:42Hebben jullie Laura al gespot? Ze heeft het goed maar haar zin bij deze aflevering van #vo… http://t.co/KfJgzbNTAG http://t.co/jgmkEAJbCH reageer retweet
quote:Op maandag 7 september 2015 21:31 schreef Karina het volgende:
Gijp is een beetje bang voor vrouwen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |