Wie zijn deze nobuddy's?quote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Steems12 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:11Johan Derksen maakt zichzelf compleet belachelijk. Arme man. Bijna medelijden met deze dorpsidioot. @VoetbalInside @wilfredgenee reageer retweet
twitter:Bestiani twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:43Wordt tijd dat #Derksen naar omroep max gaat. Kan niet meer om hem lachen, draait met alle winden mee, zeikt op allea af. @VoetbalInside reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De TR?quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
Mag ik de TR van dit topic complimenteren met deze geweldige TT? Hulde
quote:
Ik voorspel een fittiequote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
Mag ik de TS van dit topic complimenteren met deze geweldige TT? Hulde
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 7 september 2015 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/(...)llen-kluivert-elftal
A.u.b., vertel ons meerquote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jodenlover is een soort struik.
Tussen de benen van je moeder zit ook een soort struik.quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
jodenlover is een soort struik.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen de benen van je moeder zit ook een soort struik.
OOOOOOOOHYOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen de benen van je moeder zit ook een soort struik.
Nee, helaas.quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
Kunnen de posts van de jaloerse mensen die klagen over de TT even verwijderd worden?Zo houden we dit topic lekker schoon.
Dank Stijn.quote:Op maandag 7 september 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lieve TT van je, Onlogisch.
De jodenlover is een houtige plant, die zich onmiddellijk boven of al in de grond vertakt in een aantal takken, die meer of minder dik kunnen worden. Er wordt dus geen stam gevormd. Jodenlovers worden daardoor niet zo hoog als vele boomsoorten. Zij komen van nature in de vorm van struwelen van 1-5 meter hoog met name langs bosranden voor.quote:
En wat is het leefgebied?quote:Op maandag 7 september 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De jodenlover is een houtige plant, die zich onmiddellijk boven of al in de grond vertakt in een aantal takken, die meer of minder dik kunnen worden. Er wordt dus geen stam gevormd. Jodenlovers worden daardoor niet zo hoog als vele boomsoorten. Zij komen van nature in de vorm van struwelen van 1-5 meter hoog met name langs bosranden voor.
Voorzichtig gesponsordquote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit een commercieel programma?
Oorspronkelijk in Palestina.quote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat is het leefgebied?
Hoogtij dagen van deze plant waren zeker '40 '45?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik aan de Disney Club.quote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bij Jochem van Gelder alleen denken aan vervelende Sinterklaasliedjes.
Praatjesmakersquote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bij Jochem van Gelder alleen denken aan vervelende Sinterklaasliedjes.
Dat werd langzaamaan ook stomvervelendquote:
Das waar, in het begin best aardig welquote:Op maandag 7 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat werd langzaamaan ook stomvervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Er is maar 1 Valentijn!
[ afbeelding ]
Deze filmquote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Er is maar 1 Valentijn!
[ afbeelding ]
VBL uitjequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Pascalus het volgende:
We kunnen langkomen om Valentijn een paar tikken te geven.
Maar dan mag de helft hier niet typenquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie iets minder snel willen posten? Zeg aub echt alleen iets als het écht wat toevoegt.
Des te langer blijft dit topic open
Kutjequote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie iets minder snel willen posten? Zeg aub echt alleen iets als het écht wat toevoegt.
Des te langer blijft dit topic open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |